Przetargi.pl
Odbiór i utylizacja pozostałych odpadów z podziałem na zadania

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i utylizacja pozostałych odpadów z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa podzielona na zadania: Zadanie nr 1: Odbiór i utylizacja przeterminowanych leków. Kody odpadu: 20 01 31, 20 01 32 w ilości szacunkowej 4,0 t. Zadanie nr 2: Odbiór i utylizacja lamp fluorescencyjnych i zużytych tonerów. Kod 08 03 18: Odpadowy toner drukarski inny niż wymieniony w 08 03 17 w ilości szacunkowej 0,80t; Kod 20 01 21 - Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć w ilości szacunkowej 1,0 t Zadanie nr 3: Odbiór i utylizacja zużytych opon. Kod odpadu: 16 01 03 w ilości szacunkowej 120 ton. Zadanie nr 4: Odbiór i utylizacja padłych zwierząt. Szacunkowa ilość: - do 20 kg w ilości 80 sztuk - do 50 kg w ilości 40 sztuk - do 100 kg w ilości 20 sztuk - pow. 100kg w ilości 4 sztuki Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dojazd do wskazanej lokalizacji, b) w przypadku martwej zwierzyny dzikiej, psów, kotów i innych – odbiór, transport i utylizacje zwłok. 1.1. Miejsce odbioru odpadów: - dla zadania nr 1, 2, 3: Zakład Oczyszczania Miasta, ul. Bieławin 5, 22 – 100 Chełm. - dla Zadania nr 4: teren miasta Chełm i gminy Wierzbica. 1.2. Termin odbioru odpadów określa Wykonawca w załączniku nr 2 uwzględniając informacje i punktację zawartą w ust. XI SIWZ. 2. Arkusz kalkulacyjny zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Każdy odbiór odpadów musi być potwierdzony przez Wykonawcę na karcie przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014r., poz. 1973). 3.1. Karta przekazania odpadu musi być potwierdzona każdorazowo przez przedstawicieli obu Stron. 3.2. Wykonawca po potwierdzeniu, na karcie przekazania odpadu, przejęcia odpadów do utylizacji, zwraca oryginał dokumentu przedstawicielowi Zamawiającego. 3.4. Wykonawca będzie odbierał i utylizował odpady selektywne na zasadach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa bez dodatkowych kosztów. 3.5. Odbiór będzie realizowany każdorazowo na podstawie telefonicznych zmówień dla zadania nr 4 oraz pisemnych zamówień Zamawiającego dla zadań nr 1,2 i 3, wysyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxu pod numer wskazany w ofercie Wykonawcy. 4. Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Wykonawca lub podwykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy min. 1 osobę wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz.1502, z późn. zm.): a) obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały pracami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. b) każdorazowo na żądanie zamawiającego, we wskazanym przez zamawiającego terminie – nie krótszym jednak niż 3 dni robocze – wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie lub wyciąg umowy o pracę zawartej przez wykonawcę z pracownikiem wykonującym prace, o której mowa w punkcie a) powyżej, ewentualnie inny dowód potwierdzający zatrudnienie tej osoby na podstawie umowy pracę. c) naruszenie przez wykonawcę lub jego podwykonawcę powyższych zobowiązań uprawnia zamawiającego do odstąpienia od umowy (z winy Wykonawcy) po upływie dodatkowego terminu wyznaczonego na usunięcie tych naruszeń. 4.1. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę (wykonawcę) przed zakończeniem obowiązywania umowy wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę. 4.2. Zamawiający wymaga, aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w ustawie z dnia 10.01.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002r. nr 20, poz. 1679 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, w zależności od zadania na które zostanie złożona oferta, w wysokości: - dla zadania nr 1: 650,00 zł (słownie zł: sześćset pięćdziesiąt); - dla zadania nr 2: 145,00 zł (słownie zł: sto czterdzieści pięć); - dla zadania nr 3: 990,00 zł (słownie zł: dziewięćset dziewięćdziesiąt); - dla zadania nr 4: 190,00 zł (słownie zł: sto dziewięćdziesiąt). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien dołączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wraz z adnotacją: „Odbiór i utylizacja pozostałych odpadów z podziałem na zadania, ZADANIE NR ....” w Banku Polska Kasa Opieki S. A. Grupa PeKaO I/Oddział Chełm nr 35 1240 2223 1111 0000 3576 9088 najpóźniej w dniu 24.03.2017 r. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał wadium, które do dnia 24.03.2017 r. do godz. 11:00 znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej postaci niż pieniężna, należy je wnieść do zamawiającego MPGK sp. z o. o. w Chełmie najpóźniej do dnia 24.03.2017 r. do godz. 11:00. Dokument stanowiący wadium w formie niepieniężnej powinien zawierać zapis określony w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 1.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.6. Zamawiający zwróci wadium: - wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 1.8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach