Przetargi.pl
odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych - w tym odpadów medycznych oraz odpadów innych niż niebezpieczne

"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Słowackiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4370537 , fax. 061 4379730
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 2 2
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4370537, fax. 061 4379730
    REGON: 30070614000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych - w tym odpadów medycznych oraz odpadów innych niż niebezpieczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gospodarki odpadam tj. zbieranie, transport , unieszkodliwianie i odzysk odpadów : a) pakiet nr 1 - medycznych o kodach 180102, 180103, 180104, 180106,180109 w ilości 30 000 kg; b) pakiet nr 2 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne o kodzie 16 213 i 16 0214 - w ilości - 16 213 - 50 kg - w ilości - 16 214 - 30 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty stosowne dokumenty (odpis właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, koncesja), z których wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za potwierdzony przedmiotowy warunek jeżeli wykonawca wykaże wykonanie minimum 1 usługi o wartości min. 80% składanej oferty, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co potwierdzą: Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek jeżeli wykonawca wykaże się dokumentem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz wykaże, że: a)nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, b)nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymienionych i wymaganych w niniejszej SIWZ. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający zastosuje formułę spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg. wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - minimalna suma ubezpieczenia - 100.000,00 zł. 6. oświadczenie Wykonawcy, że unieszkodliwianie odpadów medycznych będzie dokonywane (zgodnie z art. 9 z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007r Nr 39 poz. 251ze zm.) na obszarze województwa wielkopolskiego lub w miejscach najbliżej położonych od miejsca ich wytworzenia z uwzględnieniem zapisów art. 9 z dnia 27.04.2001r.o odpadach. 7.aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, unieszkodliwiania i odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), a w przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych aktualną umowę ze spalarnią odpadów z obszaru województwa wielkopolskiego lub z miejsca najbliżej położonego miejscu, w którym zostały wytworzone zgodnie z art. 9 i art. 42 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z poźń. zm.). 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie -minimum 1 usługę o wartości min. 80% składanej oferty, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. 9. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 10. Wypełniony formularz nr 1,5 i 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia .home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach