Przetargi.pl
Odbiór i utylizacja odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 24 miesięcy.

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6740361 , fax. 032 6721532
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Miodowa 14 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6740361, fax. 032 6721532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i utylizacja odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 24 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i utylizacja odpadów medycznych przez okres 24 miesięcy ze Szpitala Powiatowego w Zawierciu. Szacunkowa ilość odpadów około 2 793 kg miesięcznie tj. 67 032 kg w okresie obowiązywania umowy. Wyposażenie Zamawiającego na czas obowiązywania umowy w 6 kontenerów o pojemności zapewniającej prawidłowe gromadzenie odpadów medycznych ( pojemniki o pojemnosci 1,1 m3 , o pojemnosci 66 l lub zbliżonej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905244000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności: Do potwierdzenia: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dla każdego partnera ) - aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami ( w zakresie zbierania, transportu i utylizacji odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem oferty , na podstawie ustawy o odpadach z dn. 27kwietnia 2001 ze zmianami ). 2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia: Do potwierdzenia: - oświadczeniem wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ 3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia: - oświadczeniem o spełnianiu warunku wg wzoru zał. nr 2 - wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu usługę o wartości minimum 100% ceny ofertowej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - oświadczenie, że wykonawca posiada spalarnię odpadów na terenie województwa śląskiego lub ma podpisaną umowę ( okres obowiązywania umowy nie może być krótszy od okresu na który Zamawiający będzie zawierał umowę w niniejszym postępowaniu ) na odbiór z firmą, posiadającą spalarnię odpadów na terenie województwa śląskiego. 4 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Do potwierdzenia: oświadczeniem wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - oświadczenie, że świadczona usługa odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6 Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: - oferta będzie zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (o którym mowa w pkt. 1), oraz oświadczenie według wzoru zał. nr 2 - dla każdego partnera, - oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, -wszyscy partnerzy konsorcjum będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo w postępowaniu i podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7 Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 8 Przy ocenie spełniania warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunków merytorycznych (potencjał techniczny i finansowy) będą oceniane łącznie natomiast warunki formalne indywidualnie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wypełniony formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami ( w zakresie , zbierania, transportu i utylizacji odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem oferty , na podstawie ustawy o odpadach z dn. 27kwietnia 2001 ze zmianami.) wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu usługę o wartości i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - oświadczenie, że wykonawca posiada spalarnię odpadów na terenie województwa śląskiego lub ma podpisaną umowę ( okres obowiązywania umowy nie może być krótszy od okresu na który Zamawiający będzie zawierał umowę w niniejszym postępowaniu ) na odbiór z firmą, posiadającą spalarnię odpadów na terenie województwa śląskiego. -oświadczenie, że świadczona usługa odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. -pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty. -Informacje o podwykonawcach. 2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. VI ust 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : - nie otwarto likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w kt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach