Przetargi.pl
Odbiór i utylizacja odpadów medycznych i weterynaryjnych.

Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 675 23 05 , fax. 897 642 625
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 675 23 05, fax. 897 642 625
    REGON: 30843600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i utylizacja odpadów medycznych i weterynaryjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór z siedziby Zamawiającego, wraz z załadunkiem, transportem, ubezpieczeniem, rozładunkiem i utylizacją odpadów medycznych i weterynaryjnych w ilości 117 500 kg w okresie 24 miesięcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: a) ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r. poz. 1987) b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz.U. z 2017r. poz. 519) c) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2016r. poz.1834) d) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r w sprawie katalogu odpadów (tekst jednolity: Dz.U. z 2014r poz. 1923) e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13.09.2013r. roku w sprawie stwierdzania kwalifikacji w zakresie gospodarowaniem odpadami (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r. poz. 1186).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów w instalacji termicznego przekształcania odpadów (spalarnię odpadów) o kodach wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załącznik 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie dotyczące odwrotnego obciążenia podatkiem VAT (załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 6. Aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów w instalacji termicznego przekształcania odpadów (spalarnię odpadów) o kodach wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ. 7. Aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Wykaz wykonanych dwóch głównych usług o wartości minimum 100 000 zł brutto każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Przedmiot usług powinien odpowiadać rodzajowi usług na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 9. Podpisane oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach