Przetargi.pl
Odbiór i utylizacja odpadów medycznych

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48158643241 , fax. +48158646876
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. 11 Listopada 78
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48158643241, fax. +48158646876
    REGON: 00030239100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i utylizacja odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i utylizacja odpadów medycznych wyszczególnionych w załączniku pn. - Projekt umowy. 2. Szacunkowa ilość odpadów medycznych na okres trwania umowy została podana w formularzu oferty. Faktyczna ilość wywożonych odpadów będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Odpady medyczne i pozostałe odpady będą odbierane z miejsca ich magazynowania na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. Wykonawca dokona odbioru odpadów medycznych do utylizacji własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Koszt transportu jest wliczony w wysokość zaoferowanej stawki za 1 kg odebranego odpadu medycznego. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest posiadanie wagi do ważenia odpadów medycznych. Waga winna posiadać legalizację przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbierania wszystkich zgromadzonych odpadów. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wystawionej faktury przedkładać zamawiającemu dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów wraz z podaniem ich ilości oraz dokładnym oznaczeniem instalacji (zgodną ze wskazaną w ofercie), pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku ich nie załączania - wymóg dotyczy odpadów zakaźnych. 7. Częstotliwość wykonywanych usług – 2 razy w tygodniu tj. wtorek i piątek w godz. 7:00 - 13:00. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami a w szczególności w projekcie umowy. 9. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV – 90524000-6 usługi w zakresie odpadów medycznych. 10. Wykonawca powinien dysponować specjalistycznymi środkami transportu o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego w ilościach i terminie określonych w siwz. 11. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i innymi informacjami niezbędnymi do przygotowania oferty znajdującymi się w załącznikach do siwz. 12. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie dla Wykonawców określonych w art. 22 ust 2 u.p.zp. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zleceniodawca wymaga zatrudnienia przez Zleceniobiorcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2-ch osób wykonujących czynności w zakresie odbioru i transportu odpadów medycznych w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917) – przez cały okres trwania umowy. Zleceniodawca wymaga przedłożenia odpowiednich dokumentów z których wynika, że osoby te są zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę wraz z informacją o wykonywanych przez nich czynnościach wymienionych powyżej – najpóźniej w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowe zapisy znajdują się w projekcie umowy. 16. Zamówienie publiczne na odbiór i utylizację odpadów może zostać udzielone wyłącznie Wykonawcy, który spełnia wymagania art. 20 obowiązującej ustawy o odpadach. 17. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji w formularzu ofertowym mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 15 000,00 zł, słownie zł: Piętnaście tysięcy. 1. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 41 1130 1192 0027 6007 6420 0008 z adnotacją „wadium – Odbiór i utylizacja odpadów medycznych" 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). w terminie składania ofert do siedziby zamawiającego (sekretariat) wraz z ofertą lub w osobnej kopercie z oznakowaniem, której oferty dotyczy. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w pozostałych formach niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oferty. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, pkt. 9. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek, jako spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada: a) ważną, aktualną decyzję (zezwolenie lub pozwolenie) wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2019.701) - uwzględniającą wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia; b) Decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów z zakresu przedmiotu zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) doświadczeniem może wykazać się jeden z Wykonawców który będzie realizował przedmiot zamówienia samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: a) Formularz oferty; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, d) Dowód wniesienia wadium; e) Informacja / oświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się monitoringiem pojazdów GPS, której treść potwierdzi ilość pojazdów Wykonawcy posiadający wdrożony system monitoringu GPS, jeżeli wykonawca zadeklarował w ofercie posiadanie pojazdów objętych monitoringiem GPS; f) Pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, g) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust 3 Ustawy Pzp. – (jeżeli dotyczy), h) W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu – jeżeli dotyczy, i) Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach