Przetargi.pl
Odbiór i utylizacja odpadów kuchennych

Jednostka Wojskowa 1248 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 762 74 99 w. 242 , fax. (089) 762 74 48
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1248
    ul. Wojska Polskiego 4 4
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 762 74 99 w. 242, fax. (089) 762 74 48
    REGON: 51020342900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i utylizacja odpadów kuchennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i utylizacja odpadów kuchennych. Miejsce odbioru odpadów: - Kuchnia Jednostki Wojskowej 1248 miejscowość Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4, średnio 80 kg odpadów dziennie, - Kuchnia Jednostki Wojskowej 1248 miejscowość Morąg ul. Wojska Polskiego, średnio 40 kg odpadów dziennie, Odbiór odpadów w przypadku dostarczenia przez Zleceniobiorcę kontenera chłodniczego, odbywać się będzie: - co najmniej 1 raz w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz. 7:30 do 13:00. W całym okresie obowiązywania umowy W przypadku nie dostarczenia kontenera chłodniczego odbiór odpadów odbywać się będzie: - co najmniej 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz. 7:30 do 13:00. - w okresie letnim (tj. 1.05-30.09.2010r.) codziennie (od poniedziałku do soboty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905130006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają: Warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z póżn. zm.) tj.: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, (na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych), Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formuła -spełnia, nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są zobowiązani dostarczyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Aktualne pozwolenie na odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wydanego przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 39 poz. 251). 5) Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego. W przypadku gdy wykonawca będzie realizował część zamówienia polegającą na transporcie odpadów z udziałem podwykonawcy należy dostarczyć decyzję wydaną przez Inspekcję Weterynaryjną dla podwykonawcy. 6) Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie i utylizacji odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 7) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 8) Podpisany projekt umowy stanowiący część II SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach