Przetargi.pl
ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW Z 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 24wog.zam@wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW Z 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i unieszkodliwienia odpadów z 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres (przewidywane ilości) zawiera załącznik nr 8 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). UWAGI DOTYCZĄCE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom. 2. Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia przez Wykonawcę w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 3. Wykonawca odbierać będzie odpady z w/w magazynów na terenie jednostek wojskowych w godzinach 8:00 – 14:00 (od poniedziałku do czwartku), 8:00 – 12:00 (w piątki). 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z miejsc podanych w zał. Nr 1 jedno lub dwukrotnie podczas trwania umowy w ciągu ……… dni od telefonicznego lub pisemnego wezwania. Pierwszy odbiór do 30.08.2019r., drugi do 29.11.2019r. 5. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów odbywać się będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności – Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2019 poz. 701) 7. Wykonawca może wystawić fakturę VAT po odebraniu partii odpadów. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru odpadów przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela 24 WOG) na karcie przekazania odpadu. Sposób obliczenia ceny oferty: Cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadu (w tym koszt załadunku, transportu, unieszkodliwienia odpadów itp.). Płatność za ilość faktycznie odebranych i unieszkodliwionych odpadów. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1. Posiadania przez cały okres trwania umowy zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów stanowiących przedmiot zamówienia oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO opatrzone nr rejestrowym w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia lub w przypadku transportującego odpady – zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO opatrzone nr rejestrowym w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia i przedstawienie umowy z firmą posiadającą zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów. 2. Odbioru (w tym załadunku i transportu własnymi środkami) odpadów z kompleksów wojskowych administrowanych przez 24 WOG. 3. Potwierdzenia przejęcia odpadu na karcie przekazania odpadu w odpowiedniej ilości egzemplarzy (wytwórca, transportujący, przyjmujący odpad do odzysku lub unieszkodliwienia) - 1 egzemplarz należy przekazać wraz z fakturą. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) 2. Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku oferty wspólnej, oświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach