Przetargi.pl
Odbiór i transport zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu, zużytych opon oraz olejów silnikowych, przekładniowych z PSZOK na terenie Gminy Radzyń Podlaski”

Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 131 800 , fax. 834 131 800
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
    ul. Warszawska 32
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 834 131 800, fax. 834 131 800
    REGON: 30237457000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu, zużytych opon oraz olejów silnikowych, przekładniowych z PSZOK na terenie Gminy Radzyń Podlaski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    IV. Określenie przedmiotu zamówienia Nazwa Zamówienia nadana przez Zamawiającego: ”Odbiór i transport zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu, zużytych opon oraz olejów silnikowych, przekładniowych z PSZOK na terenie Gminy Radzyń Podlaski” 1.Przedmiot Zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu, zużytych opon oraz olejów silnikowych, przekładniowych z PSZOK na terenie Gminy Radzyń Podlaski Szacunkowa ilośc odpadów dostarczanych na PSZOK: Rodzaj odpadu Kod odpadu Ilość w Mg Część I zamówienia: Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 17 09 04 190 Część II zamówienia: Zużyte opony 16 01 03 13 Część III zamówienia: Oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe 13 02 08 0,01 2.Wymagania podstawowe: a)Odbiór i transport odpadów winien następować zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) , w Ustawie o odpadach tj. Dz. U z 2020 r. poz.797). b)Odbiór odpadów z PSZOK odbywać się będzie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego w sposób telefoniczny i/lub za pomocą e- mail.. Zamówienie obejmuje odbiór odpadów z PSZOK oraz ich zagospodarowanie. Termin odbioru w ciągu 4 dni od daty zgłoszenia. c) Odbiór odpadów będzie potwierdzony przez kartę przekazania odpadów(BDO). d)W przypadku braku odbioru odpadów zakresie części I,i/lub II i /lub III zamówienia po zgłoszeniu telefonicznym opisanym w pkt. b, Wykonawca zobowiązany będzie w formie pisemnej przekazać do Zamawiającego informację o powodach opóźnień. Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej. e) Wykonawca świadczący usługę w zakresie części I zamówienia: winien dostarczyć 2 kontenery KP-15 w celu gromadzenia odpadów na PSZOK. f) wynagrodzenie będzie płatne za rzeczywiście odebrane odpady. W opisie SIWZ jest przedstawiona prognoza zbiórki odpadów. Płatność będzie następować wg. iloczynu(cena zaproponowana w ofercie za 1 Mg odpadów x ilość) 3.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdz. III ust.1 i 2 SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu ( kierowcy i ładowacze) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców-wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w art. IX - wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X. Wadium 10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 10.3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia: 3000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące złotych złotych) Część II zamówienia: 150,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Część III zamówienia: nie dotyczy 10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 17.06.2020 roku do godz. 10.00 10.5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: ”Odbiór zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu, zużytych opon oraz olejów silnikowych, przekładniowych z PSZOK na terenie Gminy Radzyń Podlaski”(wskazać właściwe) dotyczy części I i/lub części II zamówienia. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: dot. części I-III - Podmiot powinien posiadać aktualne zezwolenie zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 701) - podmiot powinien posiadać wpis w Rejestrze BDO( zgodnie z przedmiotem zamówienia) na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.701)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3 b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie Zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ 10.OFERTA WSPÓLNA Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 3) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdz. V.pkt3 (Załącznik nr 2i 3 do SIWZ) 4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach