Przetargi.pl
Odbiór i transport wszystkich rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Urzędów i Miasta Urzędów oraz z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Urzędowie

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 54908043729000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=84

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport wszystkich rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Urzędów i Miasta Urzędów oraz z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Urzędowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport wszystkich rodzajów odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Urzędów i Miasta Urzędów oraz Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), który znajduje się przy ul. Partyzantów 26, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020r. 1) Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: Powierzchnia gminy Urzędów – 11 906 ha Łączna liczba zawartych umów z mieszkańcami Gminy Urzędów wynosi 2098 – stan na 04.10.2019 r. Powyższe dane o ilości zadeklarowanych osób mogą ulec zmianie (ruch ludności), jak również liczba nieruchomości w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków, lub wyludnienia i rozbiórki istniejących budynków mieszkalnych. Wykonawca ma obowiązek odbioru odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości (zamieszkałych) położonych na terenie Gminy Urzędów. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i transport odpadów komunalnych przez samochód śmieciarkę z miejscowości o utrudnionym dojeździe. Dotyczy to miejscowości o niekorzystnym ukształtowaniu terenu i położeniu nieruchomości zamieszkałych w oddaleniu od utwardzonej drogi publicznej, m.in. kolonijnej zabudowy itp. m.in. Zadworze, Leszczyna, Góry, Majdan Moniacki. Urzędów. Wykonawca zorganizuje sobie odbiór odpadów w taki sposób aby pojemniki z odpadami były dostarczone z posesji do drogi publicznej po której swobodnie może poruszać się samochód śmieciarka. 2. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. następujących rodzajów odpadów komunalnych : a) zmieszane niesegregowane odpady komunalne (szacunkowa ilość - 558 Mg tj. około 46,5 Mg miesięcznie) b) odpady selektywnie zebrane (szacunkowa ilość – 213 Mg tj. około 17,7 Mg miesięcznie papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, szkło, odpady ulegające biodegradacji ) W/w szacunkowa ilość odpadów komunalnych wyliczona została na podstawie ilości zebranych odpadów w roku 2019 ,według sprawozdań otrzymanych od przedsiębiorców którzy odbierali odpady z terenu gminy Urzędów. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Urzędów każdej ilości niesegregowanych odpadów komunalnych. c) odpady zgromadzone w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) usytuowanym w Urzędowie przy ul. Partyzantów 26 (szacunkowa ilość – 134 Mg tj. około 11,6 Mg miesięcznie ) ● odpady wielkogabarytowe, ● odpady zielone ● zużyte opony samochodowe ● odpady budowlane i rozbiórkowe (m.in. siding, pokrycie dachowe, papa, blacha, tworzywa sztuczne z wyjątkiem azbestu, stolarka okienna i drzwiowa, szkło okienne, gruz budowlany, itp.), ● chemikalia (farby, lakiery, żywice, rozpuszczalniki itp.), ● przeterminowane leki, ● popiół, ● sznurki z prasy, przepracowany olej silnikowy i opakowania po olejach, ● opakowania ze szkła, ● papier, tektura, opakowania z papieru i tektury ● inne niewymienione odpady po wcześniejszym uzgodnieniu, (gdy właściciel nieruchomości dostarczy je do PSZOK) W/w szacunkowa ilość odpadów komunalnych wyliczona została na podstawie ilości zebranych odpadów w roku 2019, według sprawozdań otrzymanych od przedsiębiorców którzy odbierali odpady z PSZOK w Urzędowie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3, 0,14 m3, 0,24 m3, 1,1m3(odpady zmieszane), oraz workach 120 l z folii polietylenowej LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (co najmniej 60 µm) przeznaczonych na gromadzenie odpadów zebranych w sposób selektywny – frakcja sucha. 1) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania wszystkich odebranych odpadów komunalnych, z terenu gminy Urzędów, do Instalacji Komunalnej w Kraśniku adres instalacji Lasy ul. Jodłowa 70, 23-200 Kraśnik (instalacja zarządzana przez EKOLAND POLSKA S. A. ul. Piłsudskiego 14, 23-200 Kraśnik wskazanej w „Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022”,a w przypadku jej awarii do instalacji wskazanej jako zastępczej. Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2018r. poz.701 ze zm.) W przypadku stwierdzenia, iż wykonawca po raz drugi nie dostarczył ww. odpadów do wskazanej Instalacji Komunalnej naliczane będą kary pieniężne i skreślenie z rejestru działalności regulowanej . Wykonawca jest zobowiązany do przekazania w dniu odbioru całej masy zebranych odpadów do Instalacji Komunalnej. 2) Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: - Odpady „ZMIESZANE” gromadzone w pojemnikach – na terenie wiejskim: - raz w miesiącu w okresie od 01.01.2020r do 31.08.2020r - dwa razy w miesiącu w okresie od. 01.09.2020 do 31.10.2020 r - raz na miesiąc od 01.11.2020r do 31.12.2020r. na terenie miejskim: - raz w miesiącu w okresie od 01.01.2020r do 31.03.2020r - dwa razy w miesiącu w okresie od. 01.04.2020 do 31.10.2020 r - raz na miesiąc od 01.11.2020r do 31.12.2020r. - Odpady „BIO” gromadzone w workach – na terenie wiejskim: - raz w miesiącu w okresie od 01.01.2020r do 31.08.2020r - dwa razy w miesiącu w okresie od. 01.09.2020 do 31.10.2020 r - raz na miesiąc od 01.11.2020r do 31.12.2020r na terenie miejskim: - raz w miesiącu w okresie od 01.01.2020r do 31.03.2020r - dwa razy w miesiącu w okresie od. 01.04.2020 do 31.10.2020 r - raz na miesiąc od 01.11.2020r do 31.12.2020r. Na terenie wiejskim i miejskim: - Odpady „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” gromadzone w workach – raz na miesiąc - Odpady „SZKŁO” gromadzone w workach – raz na miesiąc - Odpady „PAPIER” gromadzone w workach – raz na miesiąc W przypadku zwiększonej ilości wytworzonych odpadów tj. w okresach przedświątecznych (Wielkanoc, Boże Narodzenie) oraz w przypadkach zwiększonej produkcji odpadów, Gmina Urzędów ma prawo zwiększyć częstotliwość odbioru odpadów. Odbiór w takich przypadkach realizowany będzie na zgłoszenie Zamawiającego. (Nie więcej niż 20 przypadków w ciągu roku, rozumie się przez to wyjazd jednego samochodu.) 2.1) Odbiór odpadów z Gminnego Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dokonywany będzie okresowo – przynajmniej raz na kwartał lub po zgromadzeniu takiej ilości odpadów aby racjonalnie wykorzystać środki transportowe będące w dyspozycji wykonawcy. Odbiór odpadów wymienionych w ust. 2.1) należy przeprowadzać w sposób zapobiegający ich zmieszaniu. 3) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez wykonawcę i zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów Zamawiającemu do dnia 14 grudnia 2019 roku. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody zamawiającego, a wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia, zmienionych harmonogramów uwzględniających wszystkie zmiany w odniesieniu do nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych. Opracowany harmonogram, zostanie dostarczony mieszkańcom w formie papierowej przez Wykonawcę przed planowanym pierwszym odbiorem odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w opadów musi odbywać się w dni robocze w godzinach pracy Instalacji Komunalnej. W przypadku stwierdzenia, że odpady zostały odebrane w terminie niezgodnym z harmonogramem, Zamawiający pomniejszy należność, wynagrodzenie za odbiór i transport odpadów odebranych po terminie o 10%. 4) Pojemniki o wyżej wskazanych pojemnościach zapewniają podmioty wytwarzające odpady tj. właściciele nieruchomości i gmina Urzędów. 5) Worki przeznaczone na gromadzenie odpadów w sposób selektywny zapewnia Wykonawca. a) worki 120 l z folii polietylenowej LDPE o grubości zapewniającej odpowiednią wytrzymałość worków, co najmniej 60 µm, wykonawca przekaże właścicielom nieruchomości zamieszkałych w terminie do dnia 15 stycznia 2019 r. oraz pozostawi w Urzędzie Miejskim w Urzędowie rezerwowe worki na frakcję suchą i odpady BIO w ilości 50 szt. każdej frakcji. Worki muszą być dostosowane do zbierania poszczególnych frakcji zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Urzędów tj.: - papier, tektura – worki w kolorze niebieskim z napisem „PAPIER” - szkło – worki w kolorze zielonym z napisem „SZKŁO” - metale i tworzywa sztuczne – worki o kolorze żółtym z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” - odpady ulegające biodegradacji – worki o kolorze brązowym z napisem „BIO” b) sukcesywne uzupełnienie worków po każdorazowym odbiorze odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości odbywać się będzie na zasadzie wymiany, poprzez pozostawienie nowych worków w ilości odpowiadającej liczbie worków odebranych. c) worki na odpady komunalne przekazywane przez wykonawcę mieszkańcom, mają być oznaczone informacją zawierającą dane wykonawcy ( nazwa, adres, numer telefonu) , napis „GMINA URZĘDÓW” oraz opis co ma się znajdować w danym worku. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić wykaz zużytych worków z podziałem na kolory za dany miesiąc. d) w razie zmiany przepisów dotyczących segregacji odpadów wykonawca zapewni w ramach ustalonej kwoty dostosowanie systemu segregacji do obowiązujących przepisów prawa. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie utrzymanie w należytym porządku miejsca wokół pojemników, a jeżeli zajdzie taka potrzeba zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilość dostawionych worków), potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. 5. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Urzędów, Wykonawca odbierze odpady jako zmieszane i pozostawi informację właścicielowi nieruchomości, który nie przestrzega zasad segregacji w formie naklejki na pojemnik – „ OSTRZEŻENIE – NIEWŁAŚCIWA SEGREGACJA”. W terminie 7 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i właściciela nieruchomości (listem poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru). Zamawiającemu do informacji wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiającą właściwą identyfikację nieruchomości. Z dokumentu musi jednoznacznie wynikać jakiej dotyczy nieruchomości i w jakim dniu i jakie odpady znajdowały się w workach lub pojemnikach niezgodnie z przeznaczeniem. Jeśli Zamawiający wykaże podczas kontroli pojazdu z odpadami zmieszanymi dostarczanymi przez Wykonawcę do Instalacji Komunalnej w Kraśniku worki z segregacją, które nie zostały udokumentowane zdjęciem jako „nieprawidłowa segregacja” podczas odbioru, wówczas koszt transportu 1 Mg odpadów wynikający z przetargu z całego dnia zostanie pomniejszony o 50%. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów również w przypadku, gdy dane nieruchomości nie figurują w przekazanym przez Zamawiającego wykazie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu adresów tych nieruchomości w następnym dniu roboczym od daty wykonania usługi na tych nieruchomościach. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kart (kserokopia) przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia, dokumentów wagowych wraz z fakturą za dany miesiąc. 7. Wykonawca przez cały okres trwania umowy przekazywał będzie Zamawiającemu sprawozdania roczne zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018, poz. 1454). Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany do następujących czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia: a) przedkładania Zamawiającemu kart (kserokopia) przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania, dokumentów wagowych wraz z fakturą za dany miesiąc, najpóźniej do 10- tego następnego miesiąca. b) comiesięcznych raportów najpóźniej 10 dni po upływie miesiąca, którego informacja dotyczy, zawierających dane o ilości, wielkości i miejscu opróżnionych pojemników z odpadami zmieszanymi oraz ilości odebranych worków z odpadami segregowanymi z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Urzędów, c) przekazywania Zamawiającemu po dokonaniu odbioru odpadów z PSZOK najpóźniej 10 dni po upływie miesiąca w którym odbiór się odbył, kart (kserokopia) przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania oraz dokumentów wagowych. Przekazywanie informacji o ilości, rodzaju odpadów odebranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Urzędowie, usytuowanego przy ulicy Partyzantów 26 lub odebranych systemem obwoźnym, d) w przypadku nie dotrzymania wymienionych terminów naliczane będą kary w wysokości 100 złotych za każdy dzień zwłoki. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie z przepisami prawa w szczególności: • ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz.U. z 2018r.poz. 1454 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2018 r. poz. 701z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 z póżn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, • Plan Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2022 • uchwała w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Urzędów ( uchwała nr XLIII/294/2017 Rady Miejskiej w Urzędowie z dnia 27.10.2017r.) 8. Wykonawca w zakresie wyposażenia, utrzymania pojazdów i urządzeń technicznych zapewniających bezpieczny i sprawny odbiór wszystkich odpadów komunalnych stałych oraz zaplecza lokalowego powinien: a) dysponować pojazdami przystosowanymi do odbioru i transportu poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych stałych z terenu, z którego będą one odbierane, tj. miejscowości o utrudnionym dojeździe np. zabudowa kolonijna, górzysty teren itp., czytelnie oznakowanymi nazwą firmy, danymi adresowymi i numerem telefonu, b) zapewnić należyty stan techniczny, sanitarny i porządkowy pojazdów, wyposażenia i zaplecza technicznego, zgodnie z obowiązującymi rozwiązaniami prawnymi (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r Dz.U. 2018, poz. 1454 ze zm. wraz z przepisami wykonawczymi), c) dysponować, pojazdami z systemem monitoringu np. GPS, umożliwiającym identyfikowanie samochodu w terenie , oraz oprogramowaniem pozwalającym na odczyt monitoringu, d) przestrzegać porządku i czystości w miejscach opróżniania pojemników (drogi publiczne, place, posesje itp.), e) zapewnić warunki lokalowe i techniczne do zabezpieczenia prowadzonej dokumentacji związanej z gospodarowaniem odpadami i współpracą z gminą Urzędów w tym zakresie, f) nie odbierać odpadów komunalnych zleconych przez zamawiającego wspólnie z odpadami z innych gmin, a także nie mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi, odbieranymi od właścicieli nieruchomości. Stwierdzenie takiego faktu (po raz drugi) spowoduje odstąpienie od umowy i wykreślenie z rejestru działalności regulowanej, g) teren bazy magazynowo transportowej będzie położony na terenie gminny Urzędów lub w odległości nie dalszej niż 60 km od granicy gminy Urzędów zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim, h) Wykonawca zapewni odbiór i transport odpadów komunalnych w sposób zapewniający właściwy stan sanitarno - porządkowy na terenie nieruchomości, w szczególności poprzez zapobieganie wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków, a także poprzez uprzątnięcie miejsc ich zbierania. Wykonawca obowiązany jest również do odebrania i usunięcia odpadów w przypadku, gdy ich wysypanie wystąpiło w trakcie ich odbioru. 9. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645) oraz zapewnienia ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującym przepisami i zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego. 10. Reklamacje w szczególności mogą dotyczyć: - nie odebrania odpadów, - nie dostarczenia worków na frakcję suchą lub dostarczenia worków na frakcję suchą w ilości mniejszej niż wystawiono do odbioru, - uszkodzenia pojemnika, - nie odstawienia pojemnika w miejsce wystawienia pojemnika do odbioru oraz innych uwag i zarzutów dotyczących sposobu i jakości wykonywania usługi odbioru odpadów przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji najpóźniej w następnym dniu roboczym od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po zrealizowaniu reklamacji powiadomić Zamawiającego pisemnie o sposobie załatwienia reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca musi posiadać: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 2010) prowadzonego przez Burmistrza Urzędowa , w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, - aktualny wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. 2019 poz. 701) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem art. 233 ustawy o odpadach tj. ważne zezwolenie na transport odpadów obejmujących przedmiot zamówienia, wydane przez właściwy organ na podstawie przepisów dotychczasowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki ( składane razem z ofertą ); 1) formularz ofertowy – zał. nr 1 wypełniony i podpisany przez wykonawcę, , w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do siwz,- wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie brak podstaw wykluczenia; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do siwz - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 4) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) ( zobowiązanie – zał. nr 8) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; 5) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 2) i 3) niniejszej części; 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 2) i 3) niniejszej części , składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej) – gdy dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach