Przetargi.pl
Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Piechowice w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021r.” Część I „Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych Gminy Miejskiej Piechowice.” Część II „Odbiór i transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych podległych Gminie Miejskiej Piechowice”.

Gmina Miejska Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, Kryształowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 548 900 , fax. 757 612 274
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Piechowice
    Kryształowa 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 757 548 900, fax. 757 612 274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl/public/?id=70693

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Piechowice w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021r.” Część I „Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych Gminy Miejskiej Piechowice.” Część II „Odbiór i transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych podległych Gminie Miejskiej Piechowice”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi „Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Piechowice w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021r.” Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część I „Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych Gminy Miejskiej Piechowice.” Część II „Odbiór i transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych podległych Gminie Miejskiej Piechowice 1. Przedmiotem zamówienia części I jest realizacja kompleksowej usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, położonych na terenie Gminy Miejskiej Piechowice, ich transport i zagospodarowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Przedmiot zamówienia części I nie obejmuje: - odbioru odpadów z części niezamieszkałych nieruchomości na której prowadzona jest działalność gospodarcza w tym działalność o charakterze hotelarskim. Z działalności gospodarczych odpady odbierane są na podstawie indywidualnej umowy zawartej przez właściciela z firmą odbierającą odpady. O każdym przypadku mieszania odpadów z działalności z odpadami z gospodarstwa domowego, odbierający powiadomi gminne. Przewidywana ilość odpadów 1 740,50 Mg . 2.1.4. Częstotliwość i zasady odbiorów odpadów komunalnych : Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z następującą częstotliwością: 1) papier –1 raz w miesiącu a w przypadku nieruchomości wykazanych w załączniku nr 16 „wykaz nieruchomości wielolokalowych” papier odbierany będą z częstotliwością 1 raz na 2 tygodnie; 2) szkło – 1 raz w miesiącu a w przypadku nieruchomości wykazanych w załączniku nr 16 „wykaz nieruchomości wielolokalowych” szkło odbierane będą z częstotliwością 1 raz na 2 tygodnie; 3) tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe – raz na 2 tygodnie a w przypadku nieruchomości wykazanych w załączniku nr 16 „wykaz nieruchomości wielolokalowych” tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe odbierane będą z częstotliwością 1 raz na tydzień; 4)bioodpady –w okresie od 1 kwietnia do 31 października -1 raz na tydzień, a w pozostałym okresie 1 raz na dwa tygodnie. Odbiory te nie dotyczą nieruchomości deklarujących kompostowanie bioodpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do aktualizacji załącznika ze spisem nieruchomości deklarujących kompostowanie. 5) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne pozostałe po obowiązkowym wysegregowaniu frakcji wymienionych w pkt. 1-4 – odbierane będą z nieruchomości zamieszkałych 1 raz na dwa tygodnie a w przypadku nieruchomości wykazanych w załączniku „ wykaz nieruchomości wielolokalowych” stanowiący załącznik nr 16, zmieszane odpady komunalne odbierane będą z częstotliwością 1 raz na tydzień. Zamawiający zastrzega sobie prawo do aktualizacji załącznika z wykazem nieruchomości wielolokalowych. 2.1.6. Worki na odpady: 1. Zamawiający szacuje w okresie realizacji zamówienia następującą ilość worków, z zastrzeżeniem że ilość ta może : 1) Worki w kolorze niebieskim na PAPIER – 16 000 szt. (16 tys.), 2) Worki w kolorze zielonym na SZKŁO – 32 000 szt. (32 tys.), 3) Worki w kolorze żółtym na METAL i TWORZYWA SZTUCZNE - 50000 szt. (50 tys.), 4) Worki w kolorze brązowym na BIO - 50000 szt. (50 tys.). 2. Worki powinny spełniać następujące parametry: 1) materiał: folia polietylenowa LDPE 2) pojemność: 120 l 3) kolory: szkło – kolor zielony z napisem „szkło”, 4) papier – kolor niebieski z napisem „papier”, metal/tworzywa sztuczne – żółty z napisem „metale i tworzywa sztuczne”, odpady ulegające biodegradacji – kolor brązowy z napisem „bio”. Worki wydawane są w systemie „worek za worek”. Ilość ta może ulec zmianie +/- 10%. Z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości worków koniecznych do dostarczenia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zmianę wynagrodzenia. 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ II Odbiór i transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych podległych Gminie Miejskiej Piechowice. Przedmiotem części II zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Piechowice położonych na terenie Gminy Miejskiej Piechowice ich transport i zagospodarowanie w Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drodze krajowej, drodze wojewódzkiej, drogach powiatowych i gminnych, a także drogach wewnętrznych. Wykonawca winien posiadać pojazdy umożliwiające poruszanie się po wszystkich drogach zlokalizowanych na terenie gminy, w tym również na drogach położonych w terenach podgórskich i górskich – w których drogi prowadzą często po stromych, wąskich (np. o szerokości 2,5 m) podjazdach (np. nachylenie rzędu powyżej 12% jak również do ok. 25%). Przewidywane ilości odpadów oraz miejsca ich gromadzenia : Szacunkowa ilość odpadów komunalnych ogółem objętych częścią II przedmiotu zamówienia około 155,13 Mg/ rok. 1) Gmina Miejska Piechowice - URZĄD MIASTA ul Kryształowa 49, 58-573 Piechowice; 2) Gmina Miejska Piechowice - STADION MIEJSKI ul. Jeleniogórska 3 ,58-573 Piechowice ; 3) Gmina Miejska Piechowice - kosze uliczne - ul. Boczna 15, 58-573 Piechowice ; 4) Gmina Miejska Piechowice – odpady z cmentarza - ul. Cmentarna b/n, 58-573 Piechowice; 5) PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 1 ul. Kryształowa 77, 58-573 Piechowice; 6) PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 2 ul. Nadrzeczna 1, 58-573 Piechowice; 7) SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 ul. Szkolna 6, 58-573 Piechowice; 8) SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 im. JANA PAWŁA II Tysiąclecia 28, 58-573 Piechowice; 9) ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH Boczna 15, 58-573 Piechowice; 10) MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ul. Szkolna 4, 58-573 Piechowice; 11) KLUB SENIORA Kamienna 1, 58-573 Piechowice; 12) PIECHOWICEKI OŚRODEK KULTURY ul. Kryształowa 53, 58-573 Piechowice. Częstotliwość odbiorów odpadów komunalnych: Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z następującą częstotliwością: 1) papier –1 raz na 2 tygodnie; 2) szkło – 1 raz w miesiącu, ; 3) tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe – 1 raz na 2 tygodnie 4) bioodpady – w okresie od 1 kwietnia do 31 października -1 raz na tydzień, a w pozostałym okresie 1 raz na dwa tygodnie. Odbiory te nie dotyczą nieruchomości deklarujących kompostowanie bioodpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do aktualizacji załącznika ze spisem nieruchomości deklarujących kompostowanie. 5) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne pozostałe po obowiązkowym wysegregowaniu frakcji wymienionych w pkt. 1-4 – odbierane będą z nieruchomości niezamieszkałych oraz z cmentarza komunalnego odbierane będą z częstotliwością 1 raz na tydzień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. bank PKO PB S.A.: Nr 57 1020 2137 0000 9102 0147 6241. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. Kopię dowodu wniesienia wadium, podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika, należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych w treści gwarancji winny być podane wszystkie przypadki powodujące utratę wadium (zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) oraz zapis, że „w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności powodujących utratę wadium Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia na pierwsze żądanie beneficjenta każdej kwoty do maksymalnej wysokości podanej w gwarancji.” 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu. 8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Piechowice, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2019.2010), b) posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów. (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz.U. 2019r. poz. 701, 730,1403,1579 ze zm), c) posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zwanego dalej rejestrem BDO w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach