Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kościelisko.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 079 100
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44
    34511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 182 079 100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kościelisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z: 3.1.1. odbieraniem odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kościelisko – nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne t. j.; a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 - w ilości 1980 Mg, b) papier i tektura – kod 20 01 01, opakowania z papieru i tektury 15 01 01 - w ilości 15 Mg c) tworzywa sztuczne – kod 20 01 39, opakowania z tworzyw sztucznych – kod 15 01 02, opakowania wielomateriałowe – kod 15 01 05, metale – kod 20 01 40, opakowania z metali – kod 15 01 04- w ilości 229 Mg, d) szkło – kod 20 01 02, opakowania ze szkła – kod 15 01 07 - w ilości 181 Mg e) żużel i popiół z palenisk domowych kod 20 01 99 - w ilości 141 Mg f) odpady kuchenne ulegające biodegradacji – kod 20 01 08, odpady ulegające biodegradacji – kod 20 02 01- w ilości 81 Mg g) przeterminowane leki: leki cytotoksyczne i cytostatyczne – kod 20 01 31*, leki inne niż wymienione w 20 01 31 – kod 20 01 32 - w ilości 0,05 Mg h) meble i inne odpady wielkogabarytowe – kod 20 03 07 - w ilości 256 Mg i) chemikalia, w tym rozpuszczalniki, tusze, barwniki, pigmenty, farby, lakiery lub pokosty, opakowa-nia zawierające pozostałości substancji niebezpieczne lub nimi zanieczyszczone – kod 15 01 10 - w ilo-ści 2,14 Mg j) odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstwa domowego: odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – kod 17 01 01, gruz ceglany – kod 17 01 02, odpady innych materiałów cera-micznych i elementów wyposażenia - kod 17 01 03, zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, od-padowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - kod 17 01 07 - w ilości 64 Mg k) tekstylia – kod 20 01 11 - w ilości 0,56 Mg 3.1.2 transportem wskazanych poniżej rodzajów odebranych odpadów komunalnych pochodzących z terenu gmi-ny Kościelisko odpady komunalne t. j. a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 - w ilości 1980 Mg, (RIPOK) IB Od-pady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 46%, (RIPOK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa 54% b) papier i tektura – kod 20 01 01, opakowania z papieru i tektury 15 01 01 - w ilości 15 Mg, (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 50%, (RIPOK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa 50% c) tworzywa sztuczne – kod 20 01 39, opakowania z tworzyw sztucznych – kod 15 01 02, opakowania wielomateriałowe – kod 15 01 05, metale – kod 20 01 40, opakowania z metali – kod 15 01 04- w ilości 229 Mg, (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 50%, (RIPOK) P.U.K EM-POL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa 50% d) szkło – kod 20 01 02, opakowania ze szkła – kod 15 01 07 - w ilości 181 Mg, (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 50%, (RIPOK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa 50% e) żużel i popiół z palenisk domowych kod 20 01 99 - w ilości 141 Mg, (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 50%, (RIPOK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylma-nowa 50% f) przeterminowane leki: leki cytotoksyczne i cytostatyczne – kod 20 01 31*, leki inne niż wymienione w 20 01 31 – kod 20 01 32 - w ilości 0,05 Mg, (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 50%, (RIPOK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa 50% g) meble i inne odpady wielkogabarytowe – kod 20 03 07 - w ilości 256 Mg, (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 50%, (RIPOK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa 50% h) chemikalia, w tym rozpuszczalniki, tusze, barwniki, pigmenty, farby, lakiery lub pokosty, opakowa-nia zawierające pozostałości substancji niebezpieczne lub nimi zanieczyszczone – kod 15 01 10 - w ilo-ści 2,14 Mg, (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 50%, (RIPOK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa 50% i) odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstwa domowego: odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – kod 17 01 01, gruz ceglany – kod 17 01 02, odpady innych materiałów cera-micznych i elementów wyposażenia - kod 17 01 03, zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, od-padowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - kod 17 01 07 - w ilości 64 Mg, (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 50%, (RI-POK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa 50% j) tekstylia – kod 20 01 11 - w ilości 0,56 Mg, (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ – 50%, (RIPOK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa 50% do; 1) Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ; 2) Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) P.U.K EMPOL Sp. z o.o., Os. Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa. 3.1.3. transportem odpadów kuchennych ulegających biodegradacji – kod 20 01 08, odpadów ulegających biode-gradacji – kod 20 02 01 w ilości 81 Mg, odebranych odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Kościelisko do; 1) Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) IB Odpady Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II, 34-400 Nowy Targ; 3.2. Wskazane ilości odpadów komunalnych, stanowią wielkość szacowaną według zebranych ilości odpadów z lat poprzednich. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości odbieranych odpadów w stosunku do wyliczeń z lat poprzednich, oraz prawo do zmiany rodzaju odpadów komunalnych w zależności od faktycznych potrzeb i ilości, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 3.3 Dostarczenie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (rozumianą zgodnie z Rozporządze-niem Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewi-dencji odpadów, Dz. U. z dnia 12.12.2014r. poz. 1973, dalej określana jako „Karta Przekazania Odpadów”). Do 7 dnia każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadów za miesiąc po-przedni, wraz z kopiami kwitów wagowych, potwierdzających czas i wagę odpadów komunalnych przekaza-nych do wskazanych instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz harmonogramy zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ. 3.4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90500000-2 usługi związane z odpadami 90511000-2 usługi wywozu odpadów 90533000-2 usługi gospodarki odpadami 3.5. Wykonawca jest zobowiązany do: 1 zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, 2 sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiają-cego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 3.6 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami), Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: osób od-bierających odpady z nieruchomości, osób obsługujących śmieciarki, kierowców pojazdów transportujących odpady. 3.6.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6 czynności. Zamawiający uprawnio-ny jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokony-wania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.6.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane przez zamawiającego z poniżej wymienionych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia 3.6 czynności w trakcie realizacji zamó-wienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno za-wierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podsta-wie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imie-niu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których doty-czy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pra-cowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawar-cia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwy-konawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizo-waną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podle-ga anonimizacji. 3.6.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.16 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwyko-nawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wy-konawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wska-zane w punkcie 3.1.16 czynności. 3.6.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwy-konawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga !!! wymogi opisane w pkt.3.6 niniejszej siwz znajdują odniesienie także do dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 10. 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że porę-czenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszy-mi zmianami). 14.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek ban-kowy Zamawiającego: PBS o/Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem „wa-dium przetargowe ZP.272.12.2018). 14.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 04 maja 2018 roku do godz. 10.00. (Decydu-je data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy posiadają : - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Kościelisko, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty - ew. pełnomocnictwo – ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realizacji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykazania braku pod-staw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że powiązania z innym wyko-nawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamó-wienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach