Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów o kodzie 19 12 12 Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej

Stare Miasto-Park Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37300 Leżajsk, Wierzawice
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 426 094 , fax. 172 426 094
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stare Miasto-Park Sp. z o. o.
    Wierzawice 874
    37300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 172 426 094, fax. 172 426 094
    REGON: 18005407400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów o kodzie 19 12 12 Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Giedlarowej, gmina Leżajsk, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) oraz innymi przepisami prawa, w tym zakresie o następujących parametrach: frakcja odpadów >80 mm. Transport odpadów po stronie Wykonawcy. Zamówienie jest dzielone na dwie części: Część nr 1 „odpady kontenerowe” Szacunkowa ilość wytworzonego odpadu do odbioru wynosić będzie 3.200 Mg. Zamawiający do załadunku przedmiotu przetargu posiada prasę stacjonarną typu KPHS 1900 firmy ZENTEX. W celu załadunku odpadów Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował 4 kontenerami kompatybilnymi z prasą Zamawiającego, które udostępni Zamawiającemu celem gromadzenia w nich odpadów do ilości uzasadniającej transport, przez cały czas obowiązywania umowy. Wykonawca będzie dysponował pojazdem umożliwiającym odbiór odpadów. Zamawiający przewiduje odbiór do dwóch transportów dziennie (jeden transport tj. dwa kontenery) w dni robocze (od poniedziałku do piątku) odpadów zgromadzonych w kontenerach kompatybilnych z prasą Zamawiającego. Część nr 2 „odpady luzem”. Szacunkowa ilość wytworzonego odpadu do odbioru wynosić będzie 1.200 Mg. Wykonawca będzie dysponował pojazdem z naczepą umożliwiającą odbiór odpadów gromadzonych luzem lub w formie sprasowanych beli. Naczepa ma umożliwiać załadunek odpadów luźnych ładowarką kołową do wysokości 4,15m. Zamawiający przewiduje odbiór do czterech transportów tygodniowo (jeden transport tj. odbiór tonażu 15 – 25 Mg) odpadów zgromadzonych luzem lub w formie sprasowanych beli (o szacunkowych parametrach: waga 250 kg, szerokość 1,2 m, wysokość 0,9 m, głębokość 1,3 m). Odbiór odpadów zgłaszany będzie Wykonawcy telefonicznie i mailowo. Wykonawca zobowiązuje się do odebrania odpadów zgromadzonych luzem lub w formie sprasowanych beli do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zapis w SIWZ dotyczący wadium "9.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.1.1 na część nr 1 „odpad kontenerowy” 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 zł). 9.1.2 na część nr 2 „odpad luzem” 5 000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 zł). 9.2 Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 9.2.1 pieniądzu, 9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.2.3 gwarancjach bankowych, 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 9.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy, ul Mickiewicza 7, 38-500 Sanok 02 8642 1142 2019 9700 7285 0001 9.4 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp). 9.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Odbiór i transport odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej część nr …” oraz włożyć do koperty zewnętrznej. 9.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: 9.6.1 odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, 9.6.2 musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, 9.6.3 zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 9.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. 9.8 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 9.8.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 9.8.1.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.8.1.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 9.8.1.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.8.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9 Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy."

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach