Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Płaska z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe

Gmina Płaska ogłasza przetarg

  • Adres: 16-326 Płaska, Płaska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 876 439 080 , fax. 876 439 081
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płaska
    Płaska 53
    16-326 Płaska, woj. podlaskie
    tel. 876 439 080, fax. 876 439 081
    REGON: 79067100100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.plaska.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Płaska z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Płaska z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 2. Zamówienie obejmuje odbiór i transport wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 1 do siwz odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Płaska, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Podlaskiego Nr XXXII/280/16 z dnia 19 grudnia 2016 r. „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016-2022” oraz uchwałą nr VI/42/19 z dnia 18 lutego 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016-2022” oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Płaska. 3. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: 1) odbiór odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe - obszaru gminy Płaska, 2) transport odpadów komunalnych. 3) dostarczenie worków do selektywnej zbiórki odpadów, 4. Wykonawca zobowiązany jest transportować odebrane odpady zbierane selektywnie oraz odpady zmieszane do Regionalnej Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) dla Gminy Płaska: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie; Zakład Recyklingu w Dolistowie Starym. Operator RIPOK-u: BIOM sp. z o.o. z siedzibą w Dolistowie Starym 144, 19-124 Jaświły, Biuro Zarządu: Zabiele 37, 19-124 Jaświły, tel. 85 733 18 20 , tel./fax 85 716 17 55. 5. Systemem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych objęte wszystkie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe. 6. Jeżeli w/w Operator RIPOK-u, odmówi przyjęcia odpadów, Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować odpady na własny koszt. 7. Podczas ważenia odpadów w punkcie ich dostarczania Wykonawca każdorazowo deklaruje rodzaj dostarczanych odpadów. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych, które będą podlegały odbiorowi i transportowi – ok. 650,00 Mg w trakcie obowiązywania umowy. Należy przyjąć, że w trakcie obowiązywania umowy podana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilość gospodarstw domowych może wzrosnąć o ok. +/- 10%. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Punktu Selektywnego Zbioru Odpadów dla Gminy Płaska (PSZOK). 9. Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonów), zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. Wykonawca zapewnia odbiór odpadów z nieruchomości, do których droga dojazdowa posiada szerokość min. 3 m. 10. Wykonawca ma obowiązek rejestrować w sposób elektroniczny odbierane napełnione worki oraz pojemniki (czytniki/skanery kodów kreskowych). 11. Wykonawcy nie wolno odbierać odpadów z pojemników i worków nieoznakowanych kodem kreskowym. 12. W przypadku odbioru odpadów z pojemników i worków nieoznakowanych kodem kreskowych, wykonawca poniesie sankcje w postaci kary w wysokości określonej w umowie. 13. Raport odebranych napełnionych worków oraz opróżnionych pojemników powinien być udostępniony Zamawiającemu nie później niż 48 h po zakończeniu trasy. Program do obsługi kodów kreskowych musi być kompatybilny z programem do obsługi gospodarki odpadami Zamawiającego - format pliku zwrotnego zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy. 14. Właściciel nieruchomości jest zobowiązany do naklejenia w widocznym miejscu na worku lub pojemniku z odpadami naklejki z kodem kreskowym identyfikującym właściciela oraz typ odpadów ZMIESZANE, SEGREGACJA, BIO, dostarczanej przez Zamawiającego. 15. W przypadku braku kodów kreskowych na workach i pojemnikach podczas zbiórki Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania właściciela nieruchomości o obowiązku naklejania kodów na worki bądź pojemniki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert w wysokości – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Płaska: Nr 16 8769 0002 0202 0680 2000 0060 z dopiskiem: „Wadium - odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Płaska”. Datą wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy-Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 siwz, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 siwz, 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 siwz, 4) Potwierdzenie wniesienia wadium, 5) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 6) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, załączniki i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) - (jeżeli dotyczy); 7) wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy) 8) Oświadczenie w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych - załącznik nr 6 do siwz, 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach