Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo

Gmina Kalinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-314 Kalinowo, ul. Mazurska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 87 60 , fax. 087 621 87 77
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalinowo
    ul. Mazurska 11
    19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 87 60, fax. 087 621 87 77
    REGON: 79067111300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalinowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo” Część I - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe. Część II – Odbiór i transport odpadów z nieruchomości niezamieszkałych administrowanych przez UG Kalinowo. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I: 2.1 Charakterystyka obszaru objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i przekazanie do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-Mazury” Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku, odpadów komunalnych, powstałych i zebranych na : a/ wszystkich nieruchomościach na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Kalinowo, b/ nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, położonych w granicach administracyjnych Gminy Kalinowo. Łączna masa odebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo w latach poprzednich przedstawia się następująco: • 2018 r. – 1190,80 Mg • 2019 r. – 1204,6 Mg Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie trwania umowy – ok. 2400,00 Mg ( 1200 Mg x 2 lata). Zbiorcze zestawienie liczby nieruchomości i osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku ujawnienia nieruchomości, która nie jest ujęta w wykazie do odbioru odpadów, Wykonawca ma obowiązek włączenia danej nieruchomości do zakresu wykonywanej usługi oraz powiadomienia o tym Zamawiającego. W przypadku zaistnienia przerwy w pracy Instalacji Komunalnej w Siedliskach k/Ełku wskutek jej awarii Wykonawca zobowiązany jest dostarczać odbierane odpady do Zastępczej Instalacji Komunalnej – zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa Warmińsko-Mazurskiego. Rozliczenie kosztów transportu nastąpi wg zasad ustalonych pomiędzy prowadzącymi Instalację Komunalną, a Wykonawcą. 2.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 2.2.1 Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Gminy Kalinowo i obejmuje: a) niesegregowane odpady komunalne (pozostałe po zbiórce odpadów selektywnie zebranych), b) odpady selektywnie zebrane jako: o papier i tektura, o szkło, o metale i tworzywa sztuczne, o odpady ulegające biodegradacji ( w tym odpady zielone ), c) żużel i popioły paleniskowe, d) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, e) zużyte baterie, żarówki, świetlówki. 2.2.2 Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowy i workowy, do selektywnego zbierania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości zgromadzonych odpadów w pojemnikach oraz w workach zlokalizowanych przy pojemniku. Dla zabudowy wielolokalowej przewidziano system pojemnikowo-kontenerowy. 2.2.3 Wykonawca zapewni worki foliowe o pojemności minimalnej 120 l do gromadzenia odpadów dla części gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej i nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w niżej wymienionych oznaczeniach i kolorach: o niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – worki czarne o papier i tektura– worki niebieskie z napisem „PAPIER”’ o szkło kolorowe i szkło bezbarwne – worki zielone z napisem „SZKŁO” o metale i tworzywa sztuczne – worki żółte z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” o odpady ulegające biodegradacji ( w tym odpady zielone ) – worek brązowy z napisem „BIO” o żużel i popioły paleniskowe – worek szary z napisem „POPIÓŁ” 2.2.4 Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywania odpowiednich informacji wskazanych w umowie (jako załącznik do wystawionej faktury), Zamawiającemu. 2.3 Częstotliwość odbierania odpadów – harmonogram: 2.3.1 Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych z częstotliwością: a) dla zabudowy jednorodzinnej i wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe: - odpady zebrane nieselektywnie (niesegregowane) i odpady ulegające biodegradacji w okresie od 01 kwietnia do 30 września raz na dwa tygodnie, a w okresie od 01 października do 31 marca – 1 raz w miesiącu, - odpady zebrane selektywnie: metale i tworzywa sztuczne – 1 raz w miesiącu, - odpady zebrane selektywnie: papier i tektura, szkło odbierane co 8 tygodni (1 raz na dwa miesiące) b) dla zabudowy wielolokalowej (spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe): - odpady zebrane nieselektywnie (niesegregowane) i odpady ulegające biodegradacji w okresie od 01 kwietnia do 30 września raz na tydzień, a w okresie od 01 października do 31 marca – raz na dwa tygodnie, - odpady zebrane selektywnie odbierane co 4 tygodnie ( raz na miesiąc). c) popioły i żużle - odbierane 1 raz w miesiącu w okresie od 01 września do 31 maja, d) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe: 2 razy w roku (wiosna/jesień) w formie tzw. „wystawki”, bezpośrednio sprzed terenu nieruchomości, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wskazanych w harmonogramie, e) zużyte baterie, żarówki, świetlówki: z pojemników ustawionych w tym celu przed budynkiem UG Kalinowo (raz na kwartał). 2.3.2 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w dni robocze (od poniedziałku do soboty włącznie) w godz. 7.00-17.00. W przypadku gdy w ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy. 2.3.3 System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 2.3.4 Zabrania się Wykonawcy łączenia trasy pojazdu odbierającego odpady komunalne z terenu gminy Kalinowo, z trasami odbioru odpadów komunalnych w innych gminach oraz trasami odbierającymi odpady powstające na nieruchomościach niezamieszkałych. 2.3.5 Projekt harmonogramu odbioru odpadów powinien zostać opracowany przez Wykonawcę i przedłożony Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: -wskazywać daty odbioru poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości oraz termin przeprowadzenia „wystawki”, dane urzędu oraz inne niezbędne informacje o systemie odbioru odpadów, przekazane przez Zamawiającego; -musi być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania poszczególnych rodzajów odpadów; -powinien obejmować cały okres trwania umowy; -opisywać zasady selektywnej zbiórki odpadów; -nie może zawierać żadnych dodatkowych treści, ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych, itp. 2.3.6 Projekt harmonogramu, co do treści i formy wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu projekt harmonogramu w formie pisemnej i elektronicznej. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, wyłącznie za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące poinformowanie Zamawiającego (w sposób określony w umowie) oraz właścicieli nieruchomości, o każdej takiej zmianie. 2.3.7 Zamawiający zaakceptuje projekt harmonogramu lub przedstawi uwagi do niego w terminie 5 dni od dnia jego otrzymania. Wykonawca w terminie do 5 dni wprowadza uwagi Zamawiającego i ponownie przedstawia projekt harmonogramu, w celu akceptacji przez Zamawiającego. 2.3.8 Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu wszystkim właścicielom obsługiwanych nieruchomości w ciągu 10 dni od dnia jego zatwierdzenia. Dotyczy to również każdej wprowadzonej przez Zamawiającego zmiany, w następujących formach: -dla zabudowy jednorodzinnej i wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe: - l egzemplarz w formie papierowej, każdemu właścicielowi nieruchomości, -dla zabudowy wielolokalowej - l egzemplarz w formie papierowej, każdemu zarządzającemu nieruchomością, a w przypadku braku zarządcy nieruchomości każdemu właścicielowi lokalu. 2.4 Wymagania dotyczące odbierania odpadów: 2.4.1 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: -w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego; -w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru; -niezależnie od warunków atmosferycznych; -pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych rodzajów i frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów; -każdej ilości odpadów zgromadzonych w pojemnikach lub kontenerach, a także odpadów zgromadzonych w workach przy pojemnikach lub kontenerach, oraz do: -zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu; -w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.); -naprawy wszelkich szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów, itp.). 2.4.2 Wykonawca obowiązany jest do weryfikacji rodzaju zebranych odpadów, w celu uniknięcia mieszania poszczególnych rodzajów odpadów. 2.4.3 Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 07 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1742 z późn. zm.). 2.4.4 Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonów), zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. 2.4.5 Wykonawca jest zobowiązany do ważenia ilości poszczególnych frakcji odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych, jako załącznik do składanego zamawiającemu miesięcznego raportu. 2.4.6 Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę właścicieli nieruchomości w zakresie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i informowania Zamawiającego o nieprawidłowościach. Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów z punktów ich gromadzenia Wykonawca zobowiązany jest do kontroli rodzaju zebranych w pojemnikach lub workach odpadów. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca dokona odbioru w pierwszym najbliższym dniu odbioru odpadów resztkowych/zmieszanych i powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Jako dowód stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca przedstawi dokumentację fotograficzną z datą na fotografii, pozwalającą na identyfikację adresu nieruchomości oraz protokołem potwierdzającym wystąpienie zdarzenia. 2.4.7 Wykonawca przekaże Zamawiającemu oraz Związkowi Międzygminnemu „Gospodarka Komunalna” w Ełku hasła dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 2.4.8 Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), zobowiązany jest do sporządzania rocznych sprawozdań oraz przekazywania ich Związkowi Międzygminnemu Gospodarka Komunalna w Ełku oraz w 1 egz. Zamawiającemu. 2.4.9 Wykonawca jest zobowiązany do realizacji „reklamacji" (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia w formie elektronicznej od Zamawiającego. 2.4.10 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: - ustawy z dnia 09 czerwca 2017 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) wraz z przepisami wykonawczymi - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r poz. 701) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2019 roku poz. 1396 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1895 z późn. zm. ), - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2019 r. poz. 521 z późn. zmianami), - Planu gospodarki odpadami dla województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2016-2022 wprowadzony Uchwałą Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego Nr XXIII/523/16 z dnia 28 grudnia 2016 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II: 3.1 Charakterystyka obszaru objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i przekazanie do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów prowadzonego przez PGO Eko-Mazury Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku odpadów komunalnych stałych selektywnie zebranych z nieruchomości niezamieszkałych , administrowanych przez Gminę Kalinowo, w stanowiących własność wykonawcy pojemnikach typu PA – 1100 lub 240 l z ich odpowiednimi oznaczeniami do poszczególnych frakcji. Lokalizacja pojemników: 1) Posesja Urzędu Gminy w Kalinowie (1 szt. KP-7 na niesegregowane i 4 szt. PA- 1100 na zbierane selektywnie). 2) Posesja stadionu w Pisanicy ( 5 szt. PA 1100 na poszczególne frakcje). 3) Posesja Szkoły Podstawowej w Kalinowie ( 5 szt. PA-1100 na poszczególne frakcje). 4) Posesja Szkoły Podstawowej w Pisanicy ( 5 szt. PA-1100 na poszczególne frakcje). 5) Posesja Szkoły Podstawowej w Borzymach ( 5 szt. PA-1100 na poszczególne frakcje). 6) Posesja Szkoły Podstawowej w Sypitkach ( 5 szt. PA-1100 na poszczególne frakcje). 7) Posesja świetlicy wiejskiej w Wysokiem (2 szt. PA-1100 na niesegregowane i popiół 1 i 4 szt. 240 l na poszczególne frakcje,). 8) Cmentarze komunalne w Kalinowie, Prawdziskach i Pisanicy (1 szt. KP-7 na niesegregowane i 4 szt. PA- 1100 na poszczególne frakcje ). 9) Plaża w Skrzypkach, (w sezonie letnim od 01 maja do 30 września). 2 x po 5 szt. PA 1100 na poszczególne frakcje . 10) Plaża w Makosiejach i Łojach (w sezonie letnim od 01 maja do 30 września). PA 1100 na niesegregowane + 4 szt. 240 l na poszczególne frakcje. 11) Oczyszczalnia ścieków w Milewie, Wysokiem, Pisanicy (po 1 szt. PA-1100 na odpady typu skratki) 12) Inne lokalizacje wg potrzeb Zamawiającego. Udostępnione pojemniki, muszą być w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 3.2 Wymagania dotyczące odbierania odpadów: 3.2.1 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: -niezależnie od warunków atmosferycznych; -pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów; -każdej ilości nagromadzonych odpadów, a także odpadów zgromadzonych w workach przy pojemnikach lub kontenerach, oraz do: - zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu; - w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.); - naprawy wszelkich szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, pojemników mieszkańców lub władających nieruchomością, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów, itp.). 3.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 07 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1742 z późn. zm.). 3.2.3 Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonów), zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. 3.2.4 Wykonawca jest zobowiązany do ważenia poszczególnych frakcji ilości odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych, jako załącznik, do składanego zamawiającemu miesięcznego raportu. 3.2.5 Wykonawca przekaże Zamawiającemu oraz Związkowi Międzygminnemu „Gospodarka Komunalna” w Ełku hasła dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 3.2.6 Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zmianami), zobowiązany jest do sporządzania rocznych sprawozdań oraz przekazywania ich Związkowi Międzygminnemu „Gospodarka Komunalna” w Ełku, oraz w jednym egz. Zamawiającemu. 3.2.7 W celu utrzymania należytego stanu sanitarnego kontenerów i pojemników wykonawca będzie przeprowadzał ich niezbędną dezynfekcję w terminach zgodnych z odpowiednimi przepisami. Częstotliwość odbioru kontenerów i pojemników z miejsc ich rozstawienia uzależniona będzie od całkowitego ich zapełnienia i związanego z tym telefonicznego zgłoszenia o konieczności ich opróżnienia, nie może to być jednak rzadziej, niż 1 raz w m-cu ( raz na 2 tygodnie dla bio). 3.2.8 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udostępnienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładu unieszkodliwiania odpadów oraz potwierdzenia dokonanej dezynfekcji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: - ustawy z dnia 09 czerwca 2017 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) wraz z przepisami wykonawczymi - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r poz. 701) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2019 roku poz. 1396 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1895 z późn. zm. ), - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2019 r. poz. 521 z późn. zmianami), - Planu gospodarki odpadami dla województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2016-2022 wprowadzony Uchwałą Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego Nr XXIII/523/16 z dnia 28 grudnia 2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla części I w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy, tj.: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. u. z 2020 r. poz. 299). - w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu. - dokument wniesionego wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy - konto Zamawiającego: BS w Ełku O/Kalinowo nr 86 9331 0004 0020 0200 0286 0007; środki winny znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert z dopiskiem: wadium do przetargu Nr ZP.271.10.3.2020; 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nastąpi według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89, ust.1, pkt 7b). Część II zamówienia – zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, iż wykonawca jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Kalinowo, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kalinowo.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz Oferty (wzór zał. nr 1 do SIWZ). 1.2 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 1.3 Dowód wniesienia wadium - kserokopia. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 1.4 Oświadczenia z art. 25a ust. 1 (zał. Nr 2 i 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach