Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg
- Adres: 37-420 Rudnik, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 158 761 119
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
Rynek 40
37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
tel. 015 8761002, 8761069, fax. 158 761 119
REGON: 83040946500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2021 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2021 roku. 2. Zakres rzeczowy zadania: 1) Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Zakup i dystrybucja worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 3) Prowadzenie przynajmniej jeden dzień w tygodniu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Załadunek i transport zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, 2) Załadunek i transport selektywnie zebranych odpadów od właścicieli nieruchomości: a) papier, tektura, opakowania z papieru i tektury (kod: 20 01 01, 15 01 01) b) szkło, opakowania ze szkła (kod: 20 01 02, 15 01 07), c) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych (kod: 20 01 39, 15 01 02), metale, opakowania z metalu (kod: 20 01 40, 15 01 04), opakowania wielomateriałowe (kod: 15 01 05), d) bioodpady np. trawa, liście, gałęzie, roślinne odpady kuchenne itp. (kod: 20 02 01, 20 01 08), e) popiół (kod zgodny z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10)), 3) Załadunek i transport przeterminowanych leków zbieranych w aptekach i punktach aptecznych (kod: 20 01 31, 20 01 32), 4) Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), który jest utworzony przez Zamawiającego na terenie oczyszczalni ścieków przy ulicy Mickiewicza w Rudniku nad Sanem. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wyposażenia punktu w pojemniki pozwalające gromadzić następujące rodzaje odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, bioodpady, odpady niebezpieczne, chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, a w szczególności igieł i strzykawek, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe (posegregowane), popiół – wielkość i typ tych pojemników będzie zależna od przyjętego modelu gromadzenia odpadów. PSZOK musi być czynny w soboty w godzinach 9:00 – 15:00. 5) Odpady wymienione w pkt 1 – 4 należy przewieźć i przekazać do Instalacji Komunalnej w Sigiełkach, gmina Krzeszów, zgodnie z porozumieniem międzygminnym zawartym pomiędzy Zamawiającym a Gminą Krzeszów. 6) W przypadku awarii instalacji, o której mowa w pkt. 5 odpady należy przewieźć i przekazać do innej instalacji komunalnej wskazanej przez Zamawiającego. 7) Wykonawca nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami zmieszanymi. 8) Na podstawie danych wyjściowych zawartych w Część 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wykonawca ustali przewidywaną masę odpadów komunalnych i na tej podstawie określi cenę za 1 Mg odpadów komunalnych odebranych i przekazanych do instalacji komunalnej. 9) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu sprawozdań z ilości zebranych odpadów komunalnych i PSZOK. 10) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: a) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi, b) podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. c) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych, d) Wykonawcę obowiązuje: zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych odpadów komunalnych, 11) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu sprawozdań według wzoru i częstotliwości określonej we właściwym rozporządzeniu, a także zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439). 4. Wymagana częstotliwość wywozu odpadów: 1) z obszarów zabudowy jednorodzinnej: a) odpady zmieszane: od stycznia 2021 r. do marca 2021 r. – 2 razy w miesiącu, od kwietnia 2021 r. do października 2021 r. – co 2 tygodnie, od listopada 2021 r. do grudnia 2021 r. – 2 razy w miesiącu, b) zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – 1 raz w miesiącu, popiół: • od stycznia 2021 r. do kwietnia 2021 r. – 2 razy w miesiącu, • od maja 2021 r. do września 2021 r. – 1 raz w miesiącu, • od października 2021 r. do grudnia 2021 r. – 2 razy w miesiącu, c) bioodpady: od stycznia 2021 r. do marca 2021 r. – 2 razy w miesiącu, od kwietnia 2021 r. do października 2021 r. – co 2 tygodnie, od listopada 2021 r. do grudnia 2021 r. – 2 razy w miesiącu, 2) z obszarów zabudowy wielolokalowej: a) odpady zmieszane: od stycznia 2021 r. do kwietnia 2021 r. – 1 raz w tygodniu, od maja 2021 r. do września 2021 r. – 2 razy w tygodniu, od października 2021 r. do grudnia 2021 r. – 1 raz w tygodniu, b) zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie, popiół: • od stycznia 2021 r. do kwietnia 2021 r. – 2 razy w miesiącu, • od maja 2021 r. do września 2021 r. – 1 raz w miesiącu, • od października 2021 r. do grudnia 2021 r. – 2 razy w miesiącu, c) bioodpady: od stycznia 2021 r. do grudnia 2021 r. – 1 raz w tygodniu, 3) odpady z aptek – 1 raz na kwartał. 4) Usługa wywozu odpadów poza harmonogramem, na zgłoszenia właściciela nieruchomości będzie odbywać się odpłatnie na podstawie umowy między Wykonawcą i właścicielem nieruchomości. 5. Szczegółowe dane do wyceny przedmiotu zamówienia zawarte są w Części 3. do s.i.w.z. 6. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy p.z.p Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osoby mające bezpośrednio realizować zamówienie – osoby wykonujące czynności polegające na obsłudze pojazdów do odbierania i transportu odpadów komunalnych (kierowcy i obsługa), jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-11-13 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy z siedzibą w Stalowej Woli 98 9430 1032 4003 3237 2000 0009, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy oraz wykaże, że: a) jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, zgodnie z art. 9b i 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru z Załącznika nr 2; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru z Załącznika nr 3; 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych według wzoru z Załącznika nr 5;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie powtarzające się - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
Dodano: 2024-03-13 - Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Pysznica w roku 2023
Dodano: 2024-02-15 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2024 ROKU
Dodano: 2024-01-15 - Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Ustrzyki Dolne
Dodano: 2024-01-07 - Transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzących ze SSOK w Ustrzykach Dolnych ul. Przemysłowa 20J"
Dodano: 2024-01-07 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2024
Dodano: 2023-12-29 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze wskazanych budynków, miejsc użyteczności publicznej w tym przystanków autobusowych wraz z ich sprzątaniem
Dodano: 2023-12-29 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Jarosław i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-12-21 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kamień w roku 2024
Dodano: 2023-11-30 - Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Pysznica w roku 2024
Dodano: 2023-11-28