Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Dziemiany w 2020 r.

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83-425 Dziemiany, ul. 8 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3
    83-425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
    REGON: 19167513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Dziemiany w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Odbiór odpadów komunalnych segregowanych w granicach administracyjnych gminy Dziemiany z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 2) Wyposażenie nieruchomości w worki do zbierania szkła oraz papieru, które zapewni Wykonawca. 3) Odbiór odpadów zebranych w punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK). 4) Transport odebranych odpadów komunalnych do Instalacji Komunalnej, tj. Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. W przypadku przestoju lub awarii instalacji komunalnej bądź w stanach odbiegających od normalnych eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczych. 5) Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przewidziana do odbioru z terenu gminy Dziemiany w roku 2020 wynosi 1 215,00 Mg. 6) Szczegółowy opis zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 1. Wykonawca, Podwykonawca oraz dalsi Podwykonawcy są zobowiązani w czasie realizacji Umowy zatrudniać na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ust. 2. wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 2. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji Umowy osób wykonujących następujące czynności: - kierowanie pojazdami, załadunek i rozładunek odpadów, organizacja i nadzór nad realizacją umowy, obsługa skarg, wniosków, realizacja sprawozdań i raportów. Powyższy wymóg dotyczy również Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, którzy będą realizowali przedmiot Umowy. 3. 1) W terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących usługi, o których mowa w ust. 1, a następnie aktualizować taki wykaz co 1 miesiąc od dnia rozpoczęcia usługi do dnia zakończenia usługi. 2) Zamawiający wymaga, aby wykaz osób był aktualizowany również za każdym razem gdy nastąpi zmiana osób wykonujących czynności o których mowa w ust. 2. 3) W trakcie realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę oraz dalszych Podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 7 dni Wykonawca zobowiązany jest do złożenia na każde wezwanie Zamawiającego, w szczególności: a) oświadczenia Wykonawcy, Podwykonawcy oraz dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, określenie osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób. Oświadczenie powinno być podpisane przez osobę uprawnioną do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji Umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy; c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę; d) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń; e) ewentualnych innych dokumentów; Wyżej wymienione dokumenty powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4) W przypadku niezłożenia wymaganych przez Zamawiającego dokumentów we wskazanym terminie, ich niekompletności lub dokumentów niewykazujących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, Zamawiający wyznaczy dodatkowy 5-dniowy termin na usunięcie uchybień. W razie ich nieusunięcia Strony uznają, iż Wykonawca nie dopełnił wymogów związanych z wykazaniem spełniania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, co uprawnia Zamawiającego do nałożenia kar umownych. Niedopełnienie wymogów związanych z zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę obciąża Wykonawcę w zakresie możliwości nałożenia na niego kar umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) Dokument poświadczający wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez właściwy organ, b) aktualny wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem art. 233 ustawy o odpadach lub ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie przepisów dotychczasowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach