Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Świątki w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r.

Gmina Świątki ogłasza przetarg

  • Adres: 11008 Świątki, Świątki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6169883, 6169890 w. 109 , fax. 896 169 822
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątki
    Świątki 87
    11008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, fax. 896 169 822
    REGON: 51074320300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Świątki w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z Gminy Świątki, wspólnot mieszkaniowych terenu gminy Świątki i ich transporcie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, tj. Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie przy ul. Lubelskiej w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. Przedmiot umowy obejmuje: 1. odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych „u źródła” tj. bezpośrednio od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Świątki wspólnot mieszkaniowych z terenu gminy Świątki, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Gminy Świątki, obejmujących: a) zmieszane odpady komunalne b) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury, c) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, d) szkło, opakowania ze szkła , e) meble i odpady wielkogabarytowe, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 2. transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, tj. Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie przy ul. Lubelskiej; 3. Odbieranie przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punktach zbiórki wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Gminy Świątki wraz z wyposażeniem ich w oznakowane pojemniki; 4. opróżnianie koszy ulicznych znajdujacych się na przystankach autobusowych w miejscowościach na terenie Gminy Świątki 5. organizację, utrzymanie i prowadzenie na terenie Gminy Świątki Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 6. przeprowadzenie kampanii informacyjnej promującej selektywną zbiórkę odpadów dla mieszkańców Gminy Świątki. Szczególy zamówienia znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warujnków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 18.000,00 zł w terminie do dnia 22.11.2017 r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: a) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym w Jonkowie Oddział Świątki Nr konta bankowego: 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem: „wadium – ROS.271.9.2017”. , o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) Gwarancji bankowej d) Gwarancji ubezpieczeniowej e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust. 2 pkt 2-5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Świątki reprezentowaną przez Wójta Gminy Świątki, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) w przypadku wniesienia wadium w formie inna niż pieniężna przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, z treści przedłożonego dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę składaną przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, 6) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 7) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp). 8) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona przedmiotowego postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca jest obowiązany wykazać, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Świątki w zakresie odbioru odpadów opisanych w przedmiocie zamówienia; b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Świątki, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 poz. 1289 ); c) aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987), w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na transport odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, d) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987) w zakresie zbierania odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, lub aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 28 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987) w zakresie zbierania odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na zbieranie odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, e) zaświadczenie (lub inny dokument) o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (wymagany zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym), o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987) prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ww. ustawy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik Nr 5 - Oświoadczenie- informacja o przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach