Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dydnia, pow. brzozowski, woj. Podkarpackie

Gmina Dydnia ogłasza przetarg

  • Adres: 36-204 Dydnia, Dydnia 224
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4303002, 4308154 , fax. 013 4303194
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dydnia
    Dydnia 224 224
    36-204 Dydnia, woj. podkarpackie
    tel. 013 4303002, 4308154, fax. 013 4303194
    REGON: 37044021200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dydnia, pow. brzozowski, woj. Podkarpackie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport odpadów komunalnych, powstałych na nieruchomościach zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dydnia wystawionych przez właścicieli (współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, posiadaczy, najemców) w pojemnikach (workach foliowych) o pojemności 120 l lub mniejszych, oznaczonych naklejką z nadrukiem kodu kreskowego przyporządkowanym do poszczególnych adresatów nieruchomości - w dniach wywozu, określonych w załączonym harmonogramie wywozu na rok 2016 - zał. nr 3 do SIWZ*. 3.2.2. Harmonogram odbioru i wywozu odpadów komunalnych na rok 2017, zostanie ustalony przed końcem roku 2016, lecz nie później niż do dnia 30.11.2016 r.. 3.3. Odpady komunalne będą odbieranie od właścicieli nieruchomości w sposób selektywny i nieselektywny w terminach - jak w załączonym harmonogramie wywozu - zał. nr 3 do SIWZ*. 3..4 Rodzajów odpadów: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - (kod 200301), b) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych - tj.: b.1. tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych - (kod 150102), b.2. szkło, opakowania ze szkła - (kod 150107), b.3. metale, opakowania z metali - (kod 150104), b.4. papier i tektura - (kod 150101), b.5. opakowania wielomateriałowe - (kod 150105), b.6. odpady biodegradowalne i odpady zielone - (kod 200201), b.7. odpady wielkogabarytowe - (kod 200307), b.8. odpady elektryczne i elektroniczne - (kody 200123, 200135 i 200136), b.9. baterie i akumulatory - (kod 200133), b.10. chemikalia - (kod 150110*), b.11. zużyte opony - (kod 160103). 3.4.1. Odpady z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienione w pkt 3.4.b będą odbierane - okresowo co 3 - m-ce*. 3.4.1. Odpady z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienione w pkt 3.7.4. będą odbierane - okresowo co 3 - m-ce*. 3.5. Według Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, wszystkie zebrane zmieszane odpady komunalne muszą być przekazane do Regionalnej instalacji przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Białobrzeskiej w Krośnie. 3.6. Zgodnie z zawartym porozumieniem pomiędzy zarządcą RIPOK a Gminą Dydnia, również odpady segregowane (oddzielnie) muszą być przekazane do Regionalnej instalacji przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Białobrzeskiej w Krośnie. 3.7. Punkt selektywnej zbiórki odpadów: 3.7.1. Wykonawca zapewni odbiór i transport odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych - jak w pkt 3.4.b (zorganizowanego przez Zamawiającego na bazie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dydni), zlokalizowanego w miejscowości Jabłonka, gm. Dydnia. 3.7.2. W dniu odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest zorganizować załadunek odpadów zebranych w punktach selektywnej zbiórki odpadów oraz zapewnić odpowiednie środki transportu umożliwiające transport odpadów do RIPOK w dniu ich zbiórki. 3.7.3. Termin odbioru odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów Zamawiający uzgodni z Wykonawcą pisemnie, nie później niż 10 dni przed planowanym terminem wywozu. 3.7.4. W punktach selektywnej zbiórki gromadzone będą (mogą być) następujące rodzaje odpadów: b.1. tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych - (kod 150102), b.2. szkło, opakowania ze szkła - (kod 150107), b.3. metale, opakowania z metali - (kod 150104), b.4. papier i tektura - (kod 150101), b.5. opakowania wielomateriałowe - (kod 150105), b.6. odpady biodegradowalne i odpady zielone - (kod 200201), b.7. odpady wielkogabarytowe - (kod 200307), b.8. odpady elektryczne i elektroniczne - (kody 200123, 200135 i 200136), b.9. baterie i akumulatory - (kod 200133), b.10. chemikalia - (kod 150110*), b.11. zużyte opony - (kod 160103). 3.8. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 3.8.1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych w następujący sposób: 1. Odpady zmieszane - co dwa tygodnie, wg harmonogramu na rok 2016 - zał. nr 3 do SIWZ*, 2. Odpady segregowane: 1) papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe - co dwa tygodnie - wg zał. nr 3 do SIWZ*., 2) chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe itd.), zużyte baterie i akumulatory, opakowania po środkach ochrony roślin, - dwa raz w roku*, 3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, - dwa razy w roku*, 4) odpady budowlano - remontowe i rozbiórkowe - w zależności od potrzeb na indywidualne zamówienie u przedsiębiorcy. 3. Odpady zbierane selektywnie mieszkańcy mogą przekazywać indywidualnie do gminnego punktu zbiórki odpadów w dniach roboczych w godzinach pracy. 3.9. Terminy odbioru odpadów: 3.9.1. Terminy odbioru odpadów określono w załączonym dotychczas stosowanym harmonogramie wywozu odpadów komunalnych - zał. nr 3 do SIWZ*. 3.9.2. Odbiór odpadów nie może odbywać się w niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. 3.9.3. W sytuacjach nadzwyczajnych (np. nieprzejezdność, zamknięta droga, itp.), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 3.9.4. O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca poinformuje właścicieli nieruchomości. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3.10. Worki na odpady: 3.10.1. Właściciele nieruchomości we własnym zakresie zaopatrują się w odpowiednie pojemniki (worki) na poszczególne odpady zmieszane i segregowane w następujących kolorach: - czarny lub niebieski - odpady komunalne zmieszane, - bezbarwny - szkło i opakowania szklane bezbarwne i kolorowe - żółty- tworzywa sztuczne białe i kolorowe, opakowania wielomateriałowe, - zielony - papier i tekturę (w tym opakowania, gazety, czasopisma itp.), - brązowy - odpady zielone i ulegające biodegradacji, - czerwony - metal. 3.10. Kody kreskowe - naklejki: 3.10.1. Wystawione worki z poszczególnymi rodzajami odpadów będą posiadały naklejki samoprzylepne z kodem kreskowym, które będą identyfikować rodzaj odpadów i właścicieli nieruchomości. 3.10.2. Zamawiający wyposaży właścicieli nieruchomości zamieszkałych w odpowiednią ilość naklejek z kodami kreskowymi, według których będą identyfikowane poszczególne pojemniki (worki) z odpadami zmieszanymi i segregowanymi. 3.10.3. Rodzaje naklejek kodowych: 1. naklejka z kodem na odpady zmieszane, 2. naklejka z kodem (jednakowa na wszystkie) na odpady segregowane, gdzie o rodzaju odpadów segregowanych będzie decydował kolor worka. 3.10.4. Worki nieoznaczone kodami kreskowymi mogą być odebrane, jeżeli Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie (np. telefonicznie) i otrzyma jego akceptację lub wcześniej otrzyma zgłoszenie od Zamawiającego przed terminem odbioru odpadów bez kodów kreskowych. W innym przypadku nie należy odbierać worków nieoznaczonych kodem kreskowym. 3.11. Zamawiający przekaże Wykonawcy laserowy jeden czytnik kodów kreskowych (pidion) z pamięcią roboczą. Urządzenie jest kompatybilne ze smartfonami z systemami operacyjnymi Windows i Android. Po dokonaniu odczytów Wykonawca dostarczy dane do stanowiska obsługującego system gospodarki odpadami (lub poprzez bezpośredni eksport danych z czytnika) w Urzędzie Gminy w Dydni. 3.11.1. Na prośbę Wykonawcy Zamawiający może wygenerować program niezbędny do obsługi odbioru odpadów. Przewidziane jest szkolenie w zakresie obsługi i przetwarzania w/w danych. 3.11.2. Zamawiający w terminie do 5 dni od zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości zamieszkałych (których właściciele złożyli stosowne deklaracje), skąd należy odebrać odpady komunalne. Jeżeli w trakcie trwania umowy zajdzie potrzeba odbioru odpadów z dodatkowych nieruchomości zamieszkałych, Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz takich nieruchomości w terminie 7 dni od dnia złożenia deklaracji, a Wykonawca włączy te nieruchomości niezwłocznie zakresu do przedmiotu zamówienia. 3.12. Dane za 2015 rok - do końca października - charakteryzujące przedmiot zamówienia: 3.12.1. Liczba nieruchomości od których odbierano odpady w 2015 r. z terenu Gminy Dydnia - 1964. 3.12.2. Liczba nieruchomości w podziale na sołectwa: - Dydnia - 367; - Krzemienna - 115; - Grabówka - 119; - Obarzym - 87; - Jabłonka - 255; - Temeszów - 80; - Niebocko - 373; - Ulucz - 25; - Niewistka - 75; - Witryłów - 117; - Końskie - 112; - Wydrna - 141. - Krzywe - 98; 3.14. Masa odebranych odpadów z obszarów wiejskich w okresie od stycznia 201 4 roku do października 2015 r. oraz szacunek za listopad i grudzień 2015 r. - 916,64 Mg - w tym: 1. odpady niesegregowane zmieszane - kod 200301 - 534,63 Mg 2. odpady segregowane - kod 150102, 150107, 150101, 150104 - 245,52 Mg 3. zużyte opony - kod 160103 - 27,34 Mg 4. zużyte urz. elektryczne i elektroniczne zużyte urządzenia zawierające freony - kod 200123, 200135, 200136 - 18,20 Mg 5. odpady wielkogabarytowe - kod 200307 - 90,50 Mg 6. Opakowania zawierające subst. niebezpieczne - kod 150110* - 0,45 Mg 3.14.1. Podane powyżej dane liczbowe są określone od stycznia 2014 r. do końca października 2015 roku z rachunków (faktur) oraz listopad i grudzień 2015 r. określono jako szacunek. 3.15. Na dzień ogłoszenia przetargu złożono 1964 deklaracje (złożone deklaracje obejmują 6556 osób), - właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/ugdydnia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach