Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dydnia, pow. Brzozowski, woj. Podkarpackie.

Gmina Dydnia ogłasza przetarg

  • Adres: 36-204 Dydnia, Dydnia 224
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4303002, 4308154 , fax. 013 4303194
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dydnia
    Dydnia 224 224
    36-204 Dydnia, woj. podkarpackie
    tel. 013 4303002, 4308154, fax. 013 4303194
    REGON: 37044021200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dydnia, pow. Brzozowski, woj. Podkarpackie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dydnia, pow. Brzozowski, woj. Podkarpackie. 3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport odpadów komunalnych, powstałych na nieruchomościach zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dydnia wystawionych przez właścicieli (współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, posiadaczy, najemców) w pojemnikach (workach foliowych) o pojemności 120 l lub mniejszych, oznaczonych naklejką z nadrukiem kodu kreskowego przyporządkowanym do poszczególnych adresatów nieruchomości - w dniach wywozu, określonych w załączonym harmonogramie wywozu - zał. nr 3 do SIWZ. 3.3. Odpady komunalne będą odbieranie od właścicieli nieruchomości w sposób selektywny i nieselektywny w terminach - jak w załączonym harmonogramie wywozu - zał. nr 3 do SIWZ. 3..4 Rodzajów odpadów: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - (kod 200301), b) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych - tj.: b.1. tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych - (kod 150102), b.2. szkło, opakowania ze szkła - (kod 150107), b.3. metale, opakowania z metali - (kod 150104), b.4. papier i tektura - (kod 150101), b.5. opakowania wielomateriałowe - (kod 150105), b.6. odpady biodegradowalne i odpady zielone - (kod 200201), b.7. odpady wielkogabarytowe - (kod 200307), b.8. odpady elektryczne i elektroniczne -(kody 200123, 200135, 200136), b.9. baterie i akumulatory - (kod 200133), b.10. chemikalia - (kod 150110*), b.11. zużyte opony - (kod 160103). 3.4.1. Odpady z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienione w pkt 3.4.b będą odbierane - okresowo co 3- m-ce. 3.4.1. Odpady z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienione w pkt 3.7.4. będą odbierane - okresowo co 3- m-ce. 3.5. Według Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, wszystkie zebrane zmieszane odpady komunalne muszą być przekazane do Regionalnej instalacji przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Białobrzeskiej w Krośnie. 3.6. Zgodnie z zawartym porozumieniem pomiędzy zarządcą RIPOK a Gminą Dydnia, również odpady segregowane (oddzielnie) muszą być przekazane do Regionalnej instalacji przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Białobrzeskiej w Krośnie. 3.7. Punkt selektywnej zbiórki odpadów: 3.7.1. Wykonawca zapewni odbiór i transport odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych - jak w pkt 3.4.b (zorganizowanego przez Zamawiającego na bazie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dydni), zlokalizowanego w miejscowości Jabłonka, gm. Dydnia. 3.7.2. W dniu odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest zorganizować załadunek odpadów zebranych w punktach selektywnej zbiórki odpadów oraz zapewnić odpowiednie środki transportu umożliwiające transport odpadów do RIPOK w dniu ich zbiórki. 3.7.3. Termin odbioru odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów Zamawiający uzgodni z Wykonawcą pisemnie, nie później niż 10 dni przed planowanym terminem wywozu. 3.7.4. W punktach selektywnej zbiórki gromadzone będą (mogą być) następujące rodzaje odpadów: b.1. tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych - (kod 150102), b.2. szkło, opakowania ze szkła - (kod 150107), b.3. metale, opakowania z metali - (kod 150104), b.4. papier i tektura - (kod 150101), b.5. opakowania wielomateriałowe - (kod 150105), b.6. odpady biodegradowalne i odpady zielone - (kod 200201), b.7. odpady wielkogabarytowe - (kod 200307), b.8. odpady elektryczne i elektroniczne - (kody 200123, 200135 i 200136), b.9. baterie i akumulatory - (kod 200133), b.10. chemikalia - (kod 150110*), b.11. zużyte opony - (kod 160103). 3.8. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 3.8.1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych w następujący sposób: 1. Odpady zmieszane - co dwa tygodnie, wg harmonogramu - zał. nr 3 do SIWZ, 2. Odpady segregowane: 1) papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe - co dwa tygodnie - wg zał. nr 3 do SIWZ., 2) chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe itd.), zużyte baterie i akumulatory, opakowania po środkach ochrony roślin, - dwa raz w roku, 3) zużyty sprzęt elektryczny i lektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, - dwa razy w roku, 4) odpady budowlano - remontowe i rozbiórkowe - w zależności od potrzeb na indywidualne zamówienie u przedsiębiorcy. 3. Odpady zbierane selektywnie mieszkańcy mogą przekazywać indywidualnie do gminnego punktu zbiórki odpadów w dniach roboczych w godzinach pracy. 3.9. Terminy odbioru odpadów: 3.9.1. Terminy odbioru odpadów określono w załączonym dotychczas stosowanym harmonogramie wywozu odpadów komunalnych - zał. nr 3 do SIWZ. 3.9.2. Odbiór odpadów nie może odbywać się w niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. 3.9.3. W sytuacjach nadzwyczajnych (np. nieprzejezdność, zamknięta droga, itp.), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 3.9.4. O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca poinformuje właścicieli nieruchomości. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3.10. Worki na odpady: 3.10.1. Właściciele nieruchomości we własnym zakresie zaopatrują się w odpowiednie pojemniki (worki) na poszczególne odpady zmieszane i segregowane w następujących kolorach: - czarny lub niebieski - odpady komunalne zmieszane, - bezbarwny - szkło i opakowania szklane bezbarwne i kolorowe - żółty- tworzywa sztuczne białe i kolorowe, opakowania wielomateriałowe, - zielony - papier i tekturę (w tym opakowania, gazety, czasopisma itp.), - brązowy - odpady zielone i ulegające biodegradacji, - czerwony - metal. 3.10. Kody kreskowe - naklejki: 3.10.1. Wystawione worki z poszczególnymi rodzajami odpadów będą posiadały naklejki samoprzylepne z kodem kreskowym, które będą identyfikować rodzaj odpadów i właścicieli nieruchomości. 3.10.2. Zamawiający wyposaży właścicieli nieruchomości zamieszkałych w odpowiednią ilość naklejek z kodami kreskowymi, według których będą identyfikowane poszczególne pojemniki (worki) z odpadami zmieszanymi i segregowanymi. 3.10.3. Rodzaje naklejek kodowych: 1. naklejka z kodem na odpady zmieszane, 2. naklejka z kodem (jednakowa na wszystkie) na odpady segregowane, gdzie o rodzaju odpadów segregowanych będzie decydował kolor worka. 3.10.4. Worki nieoznaczone kodami kreskowymi mogą być odebrane, jeżeli Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie (np. telefonicznie) i otrzyma jego akceptację lub wcześniej otrzyma zgłoszenie od Zamawiającego przed terminem odbioru odpadów bez kodów kreskowych. W innym przypadku nie należy odbierać worków nieoznaczonych kodem kreskowym. 3.11. Zamawiający przekaże Wykonawcy laserowy jeden czytnik kodów kreskowych (pidion) z pamięcią roboczą. Urządzenie jest kompatybilne ze smartfonami z systemami operacyjnymi Windows i Android. Po dokonaniu odczytów Wykonawca dostarczy dane do stanowiska obsługującego system gospodarki odpadami (lub poprzez bezpośredni eksport danych z czytnika) w Urzędzie Gminy w Dydni. 3.11.1. Na prośbę Wykonawcy Zamawiający może wygenerować program niezbędny do obsługi odbioru odpadów. Przewidziane jest szkolenie w zakresie obsługi i przetwarzania w/w danych. 3.11.2. Zamawiający w terminie do 5 dni od zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości zamieszkałych (których właściciele złożyli stosowne deklaracje), skąd należy odebrać odpady komunalne. Jeżeli w trakcie trwania umowy zajdzie potrzeba odbioru odpadów z dodatkowych nieruchomości zamieszkałych, Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz takich nieruchomości w terminie 7 dni od dnia złożenia deklaracji, a Wykonawca włączy te nieruchomości niezwłocznie zakresu do przedmiotu zamówienia. 3.12. Dane za 2014 rok do końca października - charakteryzujące przedmiot zamówienia: 3.12.1. Liczba nieruchomości od których odbierano odpady w 2014 r. z terenu Gminy Dydnia - 1 895. 3.12.2. Liczba nieruchomości w podziale na sołectwa: - Dydnia - 351; - Krzemienna - 126; - Grabówka - 110; - Obarzym - 79; - Jabłonka - 243; -Temeszów - 77 - Niebocko - 358; - Ulucz -28; - Niewistka - 75; - Witryłów - 103; - Końskie - 106; - Wydrna - 143. - Krzywe - 96; 3.14. Masa odebranych odpadów z obszarów wiejskich (w okresie od stycznia do października 2014 r. do RIPOK w Krośnie) - 430,94 - w tym: 1. odpady niesegregowane zmieszane - kod 200301 - 258,16 Mg 2. odpady segregowane - kod 150102, 150107, 150101, 150104 - 116,85 Mg 3. zużyte opony - kod 160103 - 13,45 Mg 4. zużyte urz. elektryczne i elektroniczne zużyte urządzenia zawierające freony - kod 200123, 200135, 200136 - 13,72 Mg 5. odpady wielkogabarytowe - kod 200307 - 26,76 Mg 6. Opakowania zawierające subst. niebezpieczne - kod 150110* - 2,00 Mg 3.14.1. Podane powyżej dane liczbowe są określone do końca października 2014 roku. W 2015 roku szacuje się zwiększenie ilości poszczególnych rodzajów odpadów. 3.15. Na dzień ogłoszenia przetargu złożono 1953 deklaracje (złożone deklaracje obejmują 6664 osób), - właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 5 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/ugdydnia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach