Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) wraz z odpadami ulegającymi biodegradacji oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych innych niż zmieszane odpady komunalne i odpady ulegające biodegradacji z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwonicz-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) wraz z odpadami ulegającymi biodegradacji oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych innych niż zmieszane odpady komunalne i odpady ulegające biodegradacji z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Odpady komunalne będą odbierane z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój. Szacunkowa liczba mieszkańców gminy wynosi 10.905 – stan na 31.10.2019 r., z czego 1.682 osób mieszka w Iwoniczu-Zdroju a 9.223 w trzech sołectwach: Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka. Na dzień 31.10.2019 r. deklaracje w sprawie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi złożyło 2.560 gospodarstw domowych, a liczba osób deklarujących zbieranie odpadów wyniosła 8.526. Na terenie Gminy przeważa zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, w terenach wiejskich – rozproszona. Zabudowa wielomieszkaniowa zlokalizowana jest na terenie miejskim (ok.17 budynków) oraz w miejscowości Iwonicz (5 budynków), z łączną ilością mieszkań 296. 2. Systemem zbiórki odpadów komunalnych objęty zostanie teren całej gminy według uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu - mapę poglądową z naniesionymi trasami przejazdu samochodów zawiera załącznik nr 6. Długość jednorazowej trasy przejazdu po obszarze całej gminy szacuje się na ok. 45 km. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór: 1) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i pojemnikach wystawionych w obrębie trasy odbioru w ilości ok. 1062 Mg, 2) segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach wystawionych w obrębie trasy przejazdu, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok. 442,8 Mg: a) tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, b) papier, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury, c) szkło i opakowania ze szkła, d) metale, w tym odpady opakowaniowe z metalu, e) zmieszane odpady opakowaniowe, w tym opakowania wielomateriałowe, f) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, 3) pozostałych odpadów, w tym problematycznych w ilości ok. 391,2 Mg, w szczególności: a) odpadów wielkogabarytowych, w tym mebli b) zużytych opon (tylko z samochodów osobowych), c) przeterminowanych leków i chemikaliów, d) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, w tym materiałów izolacyjnych, e) popiołu z palenisk domowych, f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, g) zużytych baterii i akumulatorów, h) odpadów niebezpiecznych, i) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek. 4. Odbiorem i transportem do RIPOK Krosno objęte są odpady niesegregowane (zmieszane) komunalne, zielone i ulegające biodegradacji. 5. Odbiorem, transportem i zagospodarowaniem objęte są następujące odpady: - segregowane wymienione w pkt 3. ppkt 2, lit. a-e, - pozostałe odpady wymienione w pkt 3, ppkt 3, lit. a-i. Zamawiający nie wskazuje miejsca zagospodarowania tych odpadów, pozostawiając decyzję Wykonawcy gdzie i komu przekaże odpady segregowane do dalszego wykorzystania, ponownego użycia lub recyklingu czy unieszkodliwienia. 6. Oznakowanie worków i pojemników: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne a) opisany kontener b) worek lub pojemnik koloru szarego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu, 2) odpady segregowane: tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i metalu, a) opisany kontener b) worek lub pojemnik koloru żółtego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu, 3) odpady segregowane: szkło i opakowania ze szkła a) opisany kontener b) worek lub pojemnik koloru zielonego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu, 4) odpady segregowane: papier i tektura oraz odpady opakowaniowe z tych materiałów: a) opisany kontener b) worek lub pojemnik koloru niebieskiego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu, 5) odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady: a) opisany kontener, b) worek lub pojemnik koloru brązowego, z biała nalepką umieszczoną w widocznym miejscu. Dopuszcza się możliwość pokrycia pojemników innych niż worki odpowiednim kolorem tylko w części, nie mniejszej niż 30% zewnętrznej całkowitej powierzchni pojemnika, widoczny dla korzystających z pojemnika. Naklejka koloru białego zawiera oznaczenie gminy, nazwę frakcji odpadów oraz kod identyfikacyjny wytwórcy odpadów. 7. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów od właścicieli budynków jednorodzinnych: 1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach - 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, 2) odpady segregowane: a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, b) papier i tektura gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, d) odpady ulegające biodegradacji – wg potrzeb, nie rzadziej niż raz w tygodniu w odniesieniu do pojemników umieszczonych w miejscach publicznych. 8. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów z budynków wielomieszkaniowych: 1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach – 1 raz w tygodniu, 2) odpady segregowane: a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie), b) papier i tektura, gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na miesiąc, c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące, d) odpady ulegające biodegradacji gromadzone w pojemnikach – 1 raz w tygodniu. 9. Częstotliwość wywozu pozostałych odpadów: 1) odpady zielone – 20 krotny wywóz kontenera KP7, 2) odpady wielkogabarytowe – 4 raz w okresie obowiązywania umowy, 3) zużyte opony – 4 razy w okresie obowiązywania umowy, 4) przeterminowane leki – 20 razy w okresie obowiązywania umowy, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne – 26 krotny wywóz kontenera KP7, 6) popiół – 10 razy w okresie obowiązywania umowy, 7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 3 razy w okresie obowiązywania umowy, 8) baterie i akumulatory – 3 razy w okresie obowiązywania umowy, 9) inne odpady niebezpieczne, w tym opakowania po środkach ochrony roślin, chemikalia – 3 razy w okresie obowiązywania umowy, 10) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek – 2 razy w okresie obowiązywania umowy. 10. Miejsce odbioru poszczególnych frakcji odpadów: 1) odpady niesegregowane i segregowane gromadzone w workach i pojemnikach składowane będą na posesjach wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 6, 2) odpady niesegregowane, segregowane i odpady ulegające biodegradacji powstające w budynkach wielomieszkaniowych gromadzone będą w pojemnikach i kontenerach umieszczonych w obrębie danej nieruchomości (Iwonicz-Zdrój: ul. Piwarskiego 20, 22, 24, ul. Rąba 8, 10, 12, 18, ul. Partyzantów 3, 5, al. Słoneczna 1, 4, 6, 8, 10, 14, 16, ul. Plac Dietla 3; Iwonicz: ul. Zadwór 8, 9, 10, 11, 12). 11. Miejsca odbioru pozostałych odpadów: 1) odpady zielone oraz odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady – wywóz kontenerów z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 2) odpady wielkogabarytowe – gromadzone luzem wzdłuż tras przejazdu oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 6, oraz na terenie PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 3) zużyte opony – wywóz kontenera z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 4) przeterminowane leki – odbiór z 4 punktów rozmieszczonych na terenie gminy, oraz na terenie PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne – wywóz kontenerów z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 6) popiół – gromadzony w workach wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 6 oraz wywóz kontenera z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – wywóz kontenerów z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 8) zużyte baterie i akumulatory – wywóz kontenera z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 9) inne odpady niebezpieczne - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju, 10) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju. 12. Wykonawca zapewni odbiór odpadów gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach typu „dzwon” umieszczonych na terenie gminy. Na terenie gminy znajduje się 55 pojemników typu „dzwon” (25 szt. na szkło, 30 szt. na papier, tworzywa sztuczne i metal) rozstawionych wzdłuż taras przejazdu oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 6. Zamawiający przewiduje: a) 12-sto krotne opróżnianie pojemników na szkło w trakcie obowiązywania umowy, b) 20-sto krotne opróżnianie pojemników na papier, tworzywa sztuczne i metal w trakcie obowiązywania umowy 13. Wykonawca po każdorazowej zbiórce odpadów gromadzonych w workach, zobowiązany jest informować Zamawiającego o ilości oraz miejscach odebranych worków nieoznaczonych nalepką z kodem kreskowym. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych (zczytywanie kodów kreskowych z pojemników lub worków). W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady komunalne jako niesegregowane (zmieszane), niezwłocznie powiadamiając w formie pisemnej lub mailem Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty (dokumentacja fotograficzna z datownikiem wykonania w sposób niebudzący wątpliwości w zakresie przypisania pojemników/worków do konkretnej nieruchomości oraz oświadczenie pracownika Wykonawcy, który stwierdził niezgodność wraz z jego/ich podpisem). 15. Zaleca się Wykonawcy zapoznanie z warunkami terenowymi panującymi na trasach przejazdu oraz w miejscach odbioru odpadów z nieruchomości zabudowanych budynkami wielomieszkaniowymi, uwzględniając utrudnienia w ruchu kołowym związane z warunkami atmosferycznymi w różnych porach roku. 16. Zamawiający nie dopuszcza odbioru odpadów w poniedziałki, niedziele i święta. 17. Odpady odbierane będą w dniach ustalonych w harmonogramie w godzinach od 800 do 1800. 18. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wystawionych przez mieszkańców wzdłuż tras przejazdu w godzinach określonych w pkt 17, przy czym wystawienie odpadów po przejeździe śmieciarki nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku odbioru odpadów. 19. W sytuacji pozostawienia odpadów Wykonawca winien niezwłocznie po powzięciu informacji od Zamawiającego usunąć i zagospodarować pozostawione odpady. 20. Odpady odbierane z terenu gminy gromadzone będą w następujących urządzeniach: 1) pojemniki na odpady o pojemności w litrach: 50, 80, 110, 120, 240, 1100; 2) worki o pojemności w litrach: 60, 80, 100, 120, 3) pojemniki „dzwony” o pojemności 1500 l, 2500 l, 4) kontenery typy KP 7 o pojemności min. 6000 l. 21. Zamawiający posiada porozumienie międzygminne z Gminą Krosno w sprawie dostarczania odpadów komunalnych, w tym niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, ulegających biodegradacji – w tym zielonych oraz selektywnie zbieranych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Krośnie ul. Białobrzeska 108. Odpady komunalne niesegregowane oraz ulegające biodegradacji – w tym zielone Wykonawca zobowiązany jest przekazywać do RIPOK w Krośnie. Rozliczenie za zagospodarowanie odpadów niesegregowanych i biodegradowalnych następuje bezpośrednio między Gminą Krosno, a Gminą Iwonicz-Zdrój w ramach zawartego porozumienia. Po stronie Wykonawcy leży odbiór i transport (koszt po stronie Wykonawcy). Natomiast odpady selektywnie zbierane w ramach zawartego porozumienia nie będą odbierane od Wykonawcy przez instalację w Krośnie w związku z tym, że Gmina Krosno przeprowadza modernizację RIPOK. Tak więc, za odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zbieranych odpadów oraz pozostałych odpadów objętych niniejszym zamówieniem odpowiada Wykonawca (koszt po stronie Wykonawcy). 22. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i bioodpadów oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowo-zachodniego woj. Podkarpackiego zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Podkarpackiego: Nr XXXI/551/17 z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022. 23. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) do czasu zgłoszenia gotowości przyjęcia odpadów segregowanych przez RIPOK w Krośnie. Koszt zagospodarowania odpadów segregowanych ponosi Wykonawca. 24. Wykonawca obowiązany jest do: a) natychmiastowego usuwania zanieczyszczeń powstających w wyniku załadunku i transportu odpadów komunalnych, b) porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, c) zachowania właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów i urządzeń. 25. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem i transportem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 26. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. zbiórki odpadów, ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 27. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników lub kontenerów wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 28. W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów gromadzonych w workach, pojemnikach i kontenerach, w szczególności w posiadaniu podmiotu powinny znajdować się: 1) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 3) co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej Trwale i czytelnie oznakowane – w widocznym miejscu należy umieścić nazwę firmy, dane adresowe i numer telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalnego od właścicieli nieruchomości. 29. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9 d ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010). 30. Wykonawca ma obowiązek sporządzania i przekazywania Zamawiającemu: 1) comiesięcznych raportów dołączanych do faktury określających ilość wywiezionych odpadów wszystkich frakcji odebranych w danym miesiącu rozliczeniowym, 2) sprawozdania zgodnie z rozdziałem 4b art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) i przepisach wykonawczych. 31. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządzi w uzgodnieniu z Zamawiającym do 7 dni od podpisania umowy szczegółowy harmonogram wywozu odpadów z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój. 32. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność i zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 33. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 34. Wykonawca zapewni Zamawiającemu oraz właścicielom nieruchomości zamieszkałych możliwość kontaktu telefonicznego z jego przedstawicielem - co najmniej w dniach roboczych od godz. 800 do 1800. 35. Wykonawca zobowiązany jest dostosować pojazdy do zbierania odpadów do nośności nawierzchni dróg na trasach przejazdu. 36. Wykonawca zobowiązany jest dostosować pojazdy przeznaczone do odbierania odpadów komunalnych do parametrów dróg, placów manewrowych, wymiarów bram wjazdowych, poszczególnych zasobni itp. znajdujących się na terenie RIPOK w Krośnie ul. Białobrzeska 108. 37. Dane ogólne: - Powierzchnia gminy 45,5 km2 - długość tras przejazdu ok. 45 km (dotyczy odbioru odpadów na terenie całej gminy). UWAGA ! Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój z podziałem na miejscowości tj.: Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatówka i Lubatowa w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił integralną część umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w porozumieniu z Wykonawcą. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie świadczona usługa i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 38. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 t.j.), b) aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach