Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska

Urząd Gminy Jaśliska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-485 Jaśliska, Jaśliska 171
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4310581 , fax. 13 4310593
  • Data zamieszczenia: 2014-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jaśliska
    Jaśliska 171 171
    38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie
    tel. 13 4310581, fax. 13 4310593
    REGON: 18051530000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasliska.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska, który obejmuje: a) Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze oraz transporcie raz w miesiącu (styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień), oraz dwa razy w miesiącu (czerwiec, lipiec, sierpień) odpadów komunalnych niesegregowanych tzw. Odpadów mokrych. Ilość odpadów miesięcznie wynosi ok. około 12 Mg. Odpady odbierane są z terenu około 497 nieruchomości (gospodarstw) zamieszkałych oraz około 60 nieruchomości niezamieszkałych w których powstają odpady komunalne, położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna. Transport odpadów wykonywany jest do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Opadów Komunalnych w Krośnie o łącznej masie około 150 Mg/1rok. b) Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze i transporcie cztery razy w roku około 10 Mg/1rok (kontener typu KP-7) odpadów komunalnych tzw. cmentarnych z terenu cmentarza położonego w miejscowości Jaśliska. c) Odpady niesegregowane tzw. odpady mokre, odbierane będą w workach foliowych koloru czarnego oznakowanych i z pojemników 110 l i 1100 l, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie o odpadach. d) Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości, e) Sporządzanie kwartalnych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale. f) Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami. 2) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska, który obejmuje: 2.1. Odbiór, transport i zagospodarowanie: a) selektywnie zbieranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: - papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, kod 20 01 01 , 15 01 01; - szkło, opakowania za szkła, kod 20 01 02, 15 01 07; - metale , opakowania z metalu, kod 20 01 40, 15 01 04; - tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych kod 20 01 39, 15 01 02; - opakowania wielomateriałowe, kod 15 01 05; b) odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytych opon kod: 16 01 03, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, kod: 20 01 35*, 20 01 36; c) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), kod: 15 01 05, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 04, 20 01 40, 20 01 39, odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytego sprzętu elektrycznego i elektrycznego kod: 20 01 35*, 20 01 36, zużytych opon kod: 16 01 03, przeterminowanych leków kod: 20 01 32, odpadów rozbiórkowych i budowlanych kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, zużytych olejów, farb, rozpuszczalników, akumulatorów, baterii, lamp kod: 20 01 33 *, 20 01 34, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 21*, 20 01 13 środki ochrony roślin kod: 20 01 80, odpadów ulegających biodegradacji 20 02 01. Odbiór powinien odbywać się w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy. 2.2. Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu raz w miesiącu: a) około 6 Mg (łącznie około 70 Mg/1rok) odpadów komunalnych segregowanych tzw. suchych zmieszanych; papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielowarstwowe, b) około 14 Mg/1 rok odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny - z terenu około 497 nieruchomości (gospodarstw) zamieszkałych oraz około 60 nieruchomości niezamieszkałych a powstają odpady komunalne położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna. 2.3. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych tzw. suchych zmieszanych: papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielowarstwowe, odbierane będą w workach foliowych przeźroczystych oznakowanych. 2.4. Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości, 2.5. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale. 2.6. Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami. 2.7. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 2.8. Odbieranie odpadów budowlanych i rozbiórkowych odbywać się będzie na zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce kontenera do gromadzenia odpadów. 2.9. Wykonawca jest zobowiązany posiadać odpowiedni sprzęt techniczny umożliwiający dotarcie do wszystkich gospodarstw położonych zarówno przy głównych drogach publicznych jak i wąskich drogach powiatowych, gminnych i wewnętrznych. 2.10. Wykonawca ma obowiązek kontrolowania spełniania przez właścicieli nieruchomości, od których odbiera odpad - segregacji odpadów komunalnych zgodnie z warunkami określonymi wspólnie przez Wykonawcę i Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o każdym przypadku nieprzestrzegania powyższego obowiązku. W przypadku stwierdzenia nie wykonywania obowiązku segregacji przez właściciela nieruchomości Wykonawca odbierający odpady ma obowiązek przejąć je jako odpady zmieszane i natychmiast powiadomić Gminę. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzna i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 2.11. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzną) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. 2.12. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 2.13. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających ilości i rodzaju odebranych odpadów ( zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Jaśliska. 2.14. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasliska.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach