Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kolno 2016

Gmina Kolno ogłasza przetarg

  • Adres: 11-311 Kolno, Kolno 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7163226 , fax. 89 7163226
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolno
    Kolno 33 33
    11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7163226, fax. 89 7163226
    REGON: 51074317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-kolno.sprint.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kolno 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dane dotyczące Gminy Kolno, istotne z punktu widzenia zamówienia. 1)Obszar Gminy Kolno wynosi 17,800 ha (178,36 km2). W skład Gminy wchodzą 22 miejscowości (z czego 18 jest zamieszkałych). W Gminie jest 16 sołectw, zabudowanych około 599 budynkami mieszkalnymi, z których około 515 to budynki zamieszkałe. Łącznie na terenie gminy znajdują się ok. 942 lokale mieszkalne - zamieszkałe w budynkach jedno i wielorodzinnych (zał. nr 7 do SIWZ). 2)Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 30.09.2015 r. na terenie gminy zameldowanych było 3462 osoby. Z deklaracji złożonych przez mieszkańców do dnia 30.09.2015 r., w których właściciele nieruchomości podają liczbę osób faktycznie zamieszkałych wynika, że do zbiórki odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych zgłoszonych jest 2430 osoby, z czego ok. 80% zadeklarowało selektywną zbiórkę odpadów. Liczba osób i liczba nieruchomości będzie ulegała zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca musi mieć na względzie, że liczba osób faktycznie zamieszkałych może zmienić się i zbliżyć się do liczby zameldowanych na terenie gminy. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby nieruchomości i liczby mieszkańców. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę ceny określonej w ofercie. 3)Zamawiający szacuje, że ilość odebranych odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Kolno w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosić będzie 550 Mg w tym: a) odpadów komunalnych zmieszanych - 430 Mg b) odpadów komunalnych selektywnie zebranych -120 Mg Powyższa ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego i została wyliczona w oparciu o sprawozdania oraz raporty przekazywane przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne z terenu nieruchomości zamieszkałych z Gminy Kolno. Ilość odebranych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kolno przedstawia się następująco: 1) w 2014 r. odebrano 570,00 Mg odpadów, w tym: Odpady komunalne zmieszane - 459,11 Mg Odpady selektywnie zebrane - 110,89 Mg 2) w 2015 r. od stycznia do października odebrano 432,238 Mg odpadów, w tym: Odpady komunalne zmieszane - 347,66 Mg Odpady selektywnie zebrane - 84,578 Mg 4)Szacunkowa ilości worków przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosić będzie odpowiednio: a) żółte - ok. 9 122 szt. b) niebieskie - ok. 3 702 szt. c) białe - ok. 1 481 szt. d) zielone - ok. 72 szt. - łącznie 14 377 szt. jest to szacunkowa ilość, która może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Może zwiększyć się lub zmniejszyć w zależności od potrzeb mieszkańców. Worki zapewnia Wykonawca. 5)Szacowane ilości pojemników na odpady zmieszane oraz selektywnie zbierane w zabudowie wielorodzinnej (1100 l) niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi - ok. 60 szt. Szacowane ilości pojemników na odpady mogą ulec zmianie do 10% w zależności od potrzeb mieszkańców. Pojemniki zapewnia Wykonawca. 6)Dodatkowo Gmina Kolno posiada 3 sztuki pojemników (1100 l) przeznaczone do selektywnej zbiórki opadów, które Zamawiający przekaże do dyspozycji Wykonawcy przez cały okres trwania umowy. Wykonawca będzie dbał o ich stan sanitarny i techniczny oraz ustawi je w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. 2. Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kolno 2016. Usługa polega na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kolno i transporcie ich do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o. o. w Olsztynie przy ul. Lubelskiej w Olsztynie celem ich zagospodarowania. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Odbiór zmieszanych odpadów komunalnych (wymaga się również odbioru odpadów zgromadzonych przy pojemniku) oraz odbiór odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny (u źródła) tj. bezpośrednio od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Kolno obejmujący: a)tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania metalowe oraz opakowania wielomateriałowe; b)papier i tektura, opakowania z papieru i tektury; c)szkło bezbarwne i kolorowe, opakowania szklane; d)odpady ulegające biodegradacji i zielone; e)odpady wielkogabarytowe; f)zużyte opony; g)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; h)odpady niebezpieczne (w tym: leki i chemikalia, baterie i akumulatory, świetlówki itp.) i)odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe - Wykonawca w ramach umowy ma obowiązek odebrać wyłącznie te odpady budowlano - remontowe i rozbiórkowe, które powstały w wyniku drobnych robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do Starosty; j)popioły i żużle - odpady paleniskowe. Odpady komunalne zbierane i gromadzone będą w następujący sposób: a)zmieszane odpady w pojemnikach o pojemności od 110 l do 1100 l; b) selektywnie zbierane odpady (tj.: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury; tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania metalowe i opakowania wielomateriałowe; szkło, opakowania szklane; odpady ulegające biodegradacji i zielone): - w zabudowie wielorodzinnej - pojemniki o pojemności 1100 l - w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej - worki z folii polietylenowej LDPE o odpowiedniej grubości zapewniającej ich wytrzymałość i pojemności 120 l, dostosowując pojemność worków proporcjonalnie do ilości wytwarzanych odpadów danej frakcji. Selektywnie zebrane odpady paleniskowe tj. popioły i żużle zbierane będą w oddzielnych pojemnikach (które zapewni Wykonawca) o pojemności 1100 l zlokalizowanych w zabudowie wielorodzinnej w sezonie grzewczym od października do kwietnia. Nie przewiduje się gromadzenia popiołów i żużli w workach. Po sezonie grzewczym Wykonawca zabierze pojemniki przeznaczone na popioły i żużle. Odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady niebezpieczne (w tym: leki i chemikalia, baterie i akumulatory, świetlówki itp.) oraz odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe będą odbierane z miejsc posadowienia pojemników na odpady komunalne. 2) Dostarczanie oraz sukcesywne uzupełnianie w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w kolorach: a)niebieski z przeznaczeniem na papier i tekturę, opakowania z papieru i tektury; b)żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania metalowe i opakowania wielomateriałowe; c)biały z przeznaczeniem na szkło, opakowania szklane; d)zielony z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji i zielone. Pierwszy komplet worków Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości po podpisaniu umowy z Zamawiającym i przed rozpoczęciem realizacji odbioru odpadów wynikającego z harmonogramu. W trakcie odbioru worków do selektywnej zbiórki z terenu nieruchomości, Wykonawca będzie zostawiał właścicielowi nieruchomości w zamian taką ilość worków i w takich kolorach w jakich zostały wystawione lub większą ilość na prośbę właściciela nieruchomości. 3) Wyposażenie nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej (co najmniej 5 lokali mieszkalnych bądź zespół takich budynków) w ramach umowy w pojemniki do zbiórki i gromadzenia odpadów komunalnych selektywnie zbieranych (w tym również do zbiórki odpadów paleniskowych tj. popiołów i żużli) oraz zmieszanych. Ilość i pojemność pojemników ma być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców, harmonogramu częstotliwości ich opróżniania, przy uwzględnieniu średniej ilości odpadów wytwarzanych przez jednego mieszkańca w ciągu jednego miesiąca, pojemniki stanowią własność Wykonawcy i będą naprawiane i wymieniane na jego koszt. 4) Zorganizowanie, utworzenie i utrzymanie na własny koszt prowadzenia zbiórki selektywnego zbierania odpadów na terenie gminy Kolno na czas obowiązywania umowy tj. w ramach umowy Wykonawca postawi pojemniki na: papier, szkło, tworzywa sztuczne oraz w przypadku zaistniałej potrzeby na prośbę Zamawiającego popiół oraz odpady ulegające biodegradacji i zielone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Dwa główne punkty zostaną utworzone w miejscowościach: Kolno (nr działki: 135/3), Lutry (nr działki: 113), a w razie potrzeby na prośbę Zamawiającego również w innych miejscowościach. 5) Transport i przekazanie całości odpadów zmieszanych, odpadów zielonych i pochodzących z selektywnej zbiórki do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, właściwej dla regionu Województwa Warmińsko-Mazurskiego zgodnie z Uchwałą NR IX/228/15 z dnia 26 sierpnia 2015 r. zmieniającą uchwałę nr XVIII/334/12 z dnia 19 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2011-2016 tj. do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o. o. w Olsztynie - Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Lubelskiej w Olsztynie celem ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21). 4. Częstotliwość odbioru i harmonogram: 1)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania z miejsc wyodrębnionych (widocznych, na wyrównanej powierzchni, dostępnych dla podmiotu wywożącego bez konieczności wchodzenia na teren nieruchomości lub gdy takiej możliwości nie ma, z chodnika lub ulicy przed wejściem na teren nieruchomości) z nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych w sposób systematyczny z częstotliwością: a)odpady zmieszane: - zabudowa wielorodzinna - nie rzadziej niż raz na tydzień; - zabudowa jednorodzinna i zagrodowa - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; b)odpady zebrane selektywnie: - zabudowa wielorodzinna - nie rzadziej niż raz w miesiącu lub częściej w przypadku zaistniałej potrzeby w celu opróżnienia pojemników; - zabudowa jednorodzinna i zagrodowa- nie rzadziej niż raz w miesiącu. 2)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania z nieruchomości zamieszkałych z miejsc wyznaczonych (chodnik, ulica przed wejściem na teren zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej lub miejsce wyznaczone przez zarządcę w zabudowie wielorodzinnej) odpadów komunalnych zebranych selektywnie: zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, przeterminowanych leków i chemikaliów, odpadów wielkogabarytowych z miejsc posadowienia pojemników. Odpady te będą odbierane dwa razy do roku za pomocą mobilnych punktów selektywnego zbierania odpadów tj. odpowiednio przystosowanych samochodów, w terminach zgodnych ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem. 3)Odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe to jest takie, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót - raz w roku. 4)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów zebranych selektywnie z utworzonych miejsc selektywnego zbierania odpadów na terenie gminy Kolno (papier, szkło, tworzywa sztuczne jak zajdzie potrzeba popiół oraz odpady ulegające biodegradacji i zielone) nie rzadziej niż raz w miesiącu lub częściej w przypadku zaistniałej potrzeby w celu opróżnienia pojemników. 5)Zaktualizowany wykaz nieruchomości z podziałem na sposób postępowania z odpadami komunalnymi (odpady zbierane w sposób selektywny oraz odpady zbierane jako odpady zmieszane) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 6)Wykonawca w oparciu o częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych oraz na podstawie danych zawartych w wykazach nieruchomości zamieszkałych stanowiących załącznik nr 7, a także zestawienia z podziałem na sposób postępowania z odpadami komunalnymi (odpady zbierane w sposób selektywny oraz odpady zbierane jako odpady zmieszane) stanowiący załącznik do umowy, przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia opracowany harmonogram odbioru odpadów komunalnych w terminie 7 dni od daty podpisania umowy w wersji opisowej w formie papierowej i elektronicznej. 7)Harmonogram zostanie tak sporządzony, aby dni odbioru nie były dniami wolnymi od pracy, będzie on jasno określał jaka będzie częstotliwość odbioru danej frakcji odpadów w odniesieniu do rodzaju zabudowy i częstotliwości opróżniania ich pojemników oraz odbierania worków tak aby nie ulegały przepełnieniu i zbytniemu nagromadzeniu. 8)W przypadku zmiany harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zaktualizowany harmonogram nie później niż 14 dni przed dniem mającej nastąpić zmiany, celem zatwierdzenia. 9)Harmonogram oraz jego zmiana podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę. Harmonogram nie powinien zawierać żadnych innych treści, poza informacjami związanymi z wykonywaniem usługi. 10)Harmonogram oraz jego zmiany Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć skutecznie właścicielom nieruchomości zamieszkałych niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni od jego zatwierdzenia przez Zamawiającego. 11)Otrzymany od Wykonawcy harmonogram zostanie umieszczony na stronie internetowej BIP Zamawiającego: http://bip-kolno.sprint.com.pl - w zakładce ochrona środowiska i gospodarka odpadami oraz na portalu informacyjnym Gminy Kolno http://kolno-gmina.pl 12)W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest również do dystrybucji innych materiałów informacyjnych przekazanych przez Zamawiającego dotyczących gospodarki odpadami (np. regulamin utrzymania czystości i porządku, ulotki informacyjne, materiały edukacyjne itp.) o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 5. Wykonawcę obowiązują następujące zasady w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych: 1)Zakaz mieszania zmieszanych odpadów komunalnych z selektywnie zebranymi odpadami odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. 2)Zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 3)Pojazdy Wykonawcy w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych na rzecz Zamawiającego nie mogą jednocześnie odbierać odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, które nie są objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. 4)Dokonywanie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych od poniedziałku do piątku w godzinach 600-1800, jeżeli odbiór odpadów zgodnie z harmonogramem przypada w dniu świątecznym, będącym dniem wolnym od pracy to odbiór odpadów winien nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu - w sposób nie zakłócający ruchu drogowego. 5)Dokonywanie odbioru odpadów komunalnych, również w przypadkach utrudnionego dojazdu do nieruchomości np. remontu dróg, remontu dojazdów, roztopów, intensywnych opadów, itp. w takich przypadkach nie przysługują Wykonawcy roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 6)Dokonywanie odbioru odpadów zgromadzonych również przy pojemniku. 7)Odstawianie opróżnionych pojemników na odpady w miejsca ich posadowienia. 8)Pozostawianie worków do selektywnej zbiórki odpadów w ilościach i kolorach jakie zostały odebrane lub w większej ilości zgodnie z żądaniem właściciela nieruchomości. 9)Porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, niezwłocznie po odbiorze odpadów. 7. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia zobowiązany jest do : 1)Posiadania pojazdów dostosowanych do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości, zamieszkałych na koloniach gdzie dojazd dużym samochodem okresowo może być utrudniony. 2)Umożliwienia właścicielom nieruchomości wynajmu, dzierżawy lub innej formy udostępnienia pojemników do zbierania odpadów komunalnych i w tym celu zawarcia odrębnej umowy z właścicielem nieruchomości. 3)Informowania Zamawiającego w formie pisemnej o innych nieprawidłowościach związanych z postępowaniem z odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, np. brakiem wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady, brakiem utrzymania pojemników na odpady we właściwym stanie sanitarnym i technicznym. 4)Sprawdzania właścicieli nieruchomości w zakresie obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych zgodnie z wykazem przedstawionym przez Zamawiającego, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest załączyć protokół ze zdarzenia i dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych). Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 5)Informowania w formie pisemnej Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach pozostawienia przy pojemnikach na odpady odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych poza terminami zbiórki tych odpadów. 6)Informowania w formie pisemnej o nieruchomościach wykazanych jako zamieszkałe, z których odpady nie zostały odebrane z winy nie leżącej po stronie Wykonawcy wraz z opisem przyczyny. 7)Informacje o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaistnienia zdarzenia. 8)Przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających ilości zebranych i przekazanych do zagospodarowania odpadów, tj. kserokopii kart przekazania odpadów. 9)Naprawy na własny koszt uszkodzonych podczas opróżniania pojemników będących własnością właścicieli nieruchomości. 10)Naprawy na własny koszt uszkodzeń (ogrodzenia, chodnika, osłony śmietnikowej, itp.) powstałych w trakcie wykonywania usługi na terenie gminy z winy Wykonawcy. 11)Odebrać odpady z nieruchomości zamieszkałej z uwzględnieniem zmian wynikających ze zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku złożenia przez właściciela nieruchomości nowej deklaracji w zakresie istotnej zmiany dla Wykonawcy, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia złożenia ww. deklaracji. 12)Utrzymania w czystości pojemników, gwarantując ich pełną estetykę, poprzez: a)mycie i dezynfekcję pojemników na wniosek właściciela nieruchomości 1 raz na kwartał odpłatnie na podstawie umowy z właścicielem nieruchomości, b)bieżącą konserwację i naprawy pojemników na wniosek właściciela w miarę potrzeb odpłatnie na podstawie umowy z właścicielem nieruchomości. 13)Przestrzegania poufności co do informacji lub danych pozyskanych w związku lub w wyniku realizacji umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Informacje i dane nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę w celu innym niż do potrzeb realizacji postanowień umowy, w szczególności informacje i dane nie mogą zostać wykorzystane w celach marketingowych i reklamowych. 14)Utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868). 7. Sprawozdawczość: 1)Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odpadów komunalnych na zalegalizowanej wadze oraz bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów potwierdzonych wydrukami wagowymi oraz kserokopiami kart przekazania odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu. 2)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu: a)miesięcznych raportów zawierających informacje o ilościach odebranych odpadów komunalnych w tym: ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg], ilości odebranych odpadów szkła, opakowań ze szkła [Mg], ilości odebranych odpadów papieru i tektury, opakowań z papieru i tektury [Mg], ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych, opakowań z tworzyw sztucznych [Mg], ilości odebranych odpadów metali, opakowań metalowych [Mg] ilości odebranych odpadów wielkogabarytowych [Mg], ilości odebranego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego [Mg], ilości odebranych odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych [Mg], ilości odebranych zużytych opon [Mg], ilości odebranych odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych[Mg], ilości odebranych przeterminowanych leków i chemikaliów [Mg], ilości odebranych zużytych baterii i akumulatorów[Mg], ilości odebranych odpadów paleniskowych: popiołów i żużli [Mg]. b) informacji dotyczących sposobów zagospodarowania ww. odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane. c) wykazów nieruchomości, z których zostały odebrane ww odpady komunalne. d) informacji o ilości i rodzaju wydanych worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych. e) informacji z systemów GPS dotyczących wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów, a także momentów odbioru odpadów z posesji i wyładunku odpadów w formie plików PDF i Excel chyba, że Wykonawca udostępni Zamawiającemu aplikację/oprogramowanie niezbędne do monitorowania ruchu pojazdów i wykonywania przedmiotu umowy - wówczas jedynie na odrębne żądanie Zamawiającego. 3) Dokumentacje i informacje o których mowa w pkt. 7 Sprawozdawczość muszą być przekazane przez Wykonawcę Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą. W przypadku kserokopii kart przekazania odpadów dopuszcza się ich dostarczenie ze sprawozdaniem półrocznym. 4) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania oraz przekazywania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej półrocznych sprawozdań o których mowa w art. 9 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. , poz. 1399 z późn. zm.) w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy, przygotowanych wg wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012, poz. 630).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 3. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania. 4.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS SZCZYTNO O. BISKUPIEC 53 8838 1031 2006 0300 0895 0006 - z adnotacją: Wadium - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kolno 2016. 5.Za skutecznie wniesione wadium w formie pieniądza uważa się wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego (data uznania rachunku Zamawiającego - tj. wpłata jest zaksięgowana na rachunku Zamawiającego). 4.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i art. 46. 5.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna można zdeponować w Urzędzie Gminy Kolno w sekretariacie - pokój nr 3 lub w odrębnej kopercie i dołączyć do oferty. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno zabezpieczać roszczenia Zamawiającego w sytuacjach opisanych w punkcie 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-kolno.sprint.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach