Przetargi.pl
Odbiór i transport do RIPOK-u zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Sanok

Gmina Sanok ogłasza przetarg

  • Adres: 38500 Sanok, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 656 551 , fax. 134 656 553
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanok
    ul. Kościuszki 23
    38500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 134 656 551, fax. 134 656 553
    REGON: 37044074900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport do RIPOK-u zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Sanok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport do RIPOK-u zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Sanok. w roku 2019, tj.: 1.1 Odbiór i transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – Zakład Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie przy ul. Białobrzeskie 108 (zwanej RIPOK) obejmujący: 1.1.1 odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod 200301) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (w tym z domków letniskowych), 1.1.2 opróżnianie koszy przystankowych i ulicznych na terenie gminy Sanok, 1.1.3 odbiór odpadów zmieszanych z imprez publicznych i akcji ekologicznych. 1.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zbieranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych obejmujący: 1.2.1 odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zbieranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: - tworzyw sztucznych i opakowań z tworzyw sztucznych, metalu i opakowań metalu, opakowań wielomateriałowych - zbieranych łącznie jako zmieszane odpady opakowaniowe (kod 150106); - papieru i tektury (kod 150101, 200101); - opakowań ze szkła (kod 150107). 1.2.2 odbiór, transport i zagospodarowanie zbieranych selektywnie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (20 01 08), 1.2.3 odbiór, transport i zagospodarowanie zbieranych selektywnie popiołów z domowych palenisk (kod ex 20 01 99), 1.2.4 odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych (kod 200307), zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kody 200123*, 200135*, 200136) oraz zużytych opon (kod 1601030), 1.2.5 odbiór i zagospodarowanie przeterminowanych leków (kod 200131, 200132), 1.2.6 odbiór i zagospodarowanie - innych odpadów nieulegających biodegradacji (kod 200203) z cmentarzy, 1.2.7 wyposażenie właścicieli nieruchomości w worki na odpady, o których mowa w pkt. 1.2.1, 1.2.2 i 1.2.3. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, kserokopii dokumentów potwierdzających spełnianie norm emisji spalin pojazdów odbierających odpady (np. certyfikaty emisji spalin w języku polskim, dowody rejestracyjne lub karty pojazdu z określeniem wymaganych norm, potwierdzonych za zgodność z oryginałem). Zamawiający wymaga aby pojazdy wykorzystywane podczas realizacji zamówienia przez Wykonawcę posiadały aktualne wymagane przepisami przeglądy, dopuszczenia, ubezpieczenia, były sprawne technicznie oraz spełniały wymagania stawiane w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z2013 r., poz. 122). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: - jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; - w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Stosownie do postanowień zawartych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie w ocenie Zamawiającego jest wykonywaniem pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj. wykonywaniem pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę: - odbiór (w tym załadunek) odpadów i transport odpadów w trakcie wykonywania odbioru oraz w trakcie przewożenia odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Obowiązek ten dotyczy podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy o/Sanok, nr rachunku: 16864211842018002579120003 z adnotacją: „Wadium na: GKI.271.31.2018”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualne zezwolenie w zakresie zbierania odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018 r., poz. 992 z późn. zm.), b) wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, c) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie transportu zgodnie z zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018 r., poz. 992 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 3 i 4 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, kserokopii dokumentów potwierdzających spełnianie norm emisji spalin pojazdów odbierających odpady, w szczególności certyfikaty emisji spalin w języku polskim, dowody rejestracyjne lub karty pojazdu z określeniem wymaganych norm, potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający wymaga aby pojazdy wykorzystywane podczas realizacji zamówienia przez Wykonawcę posiadały aktualne wymagane przepisami przeglądy, dopuszczenia, ubezpieczenia, były sprawne technicznie oraz spełniały wymagania stawiane w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach