Przetargi.pl
Odbiór i przetwarzanie(odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu o kodzie 19 08 05 – ustabilizowane komunalne osady ściekowe, pochodzącego z terenu Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Wieluniu, ul Błońska 43

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98300 Wieluń, ul. Zamenhofa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 433 115 , fax. 438 434 217
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Zamenhofa 17
    98300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 433 115, fax. 438 434 217
    REGON: 73003423500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i przetwarzanie(odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu o kodzie 19 08 05 – ustabilizowane komunalne osady ściekowe, pochodzącego z terenu Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Wieluniu, ul Błońska 43
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i przetwarzanie(odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu o kodzie 19 08 05 – ustabilizowane komunalne osady ściekowe, pochodzącego z terenu Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Wieluniu, ul Błońska 43. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zrealizowane z zachowaniem wymogów określonych przepisami: - Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 06 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych. (Dz. U. 2015 r. poz. 257) - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973) 1. Odpad objęty niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tego odpadu w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21). 2. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku. 3. Ilość odpadów o kodzie 19 08 05 wynosi około 2500 Mg/rok. Miesięczna ilość wynosi około 160 Mg. Są to ilości szacunkowe, służące pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym 2500 Mg/rok to maksymalna ilość odpadu do odbioru i odzysku, której Zamawiający nie musi zrealizować w pełnym wymiarze. Odbiór odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilość odebranych odpadów określana będzie poprzez ważenie samochodu z odpadem minus ważenie pustego samochodu z kontenerem. Koszt ważenia spoczywał będzie na Wykonawcy w porozumieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513600-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokoœci: 6 000.00 zł słownie : sześœć tysięcy złotych 00/100. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. 24.01.2017 r. do godz. 10 00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach