Przetargi.pl
Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 10 – Odpady palne (paliwo alternatywne) pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 343 16 32 , fax. 83 343 16 32
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
    ul. Lubelska 5
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 343 16 32, fax. 83 343 16 32
    REGON: 60627212000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzok-adamki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 10 – Odpady palne (paliwo alternatywne) pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 10 - Odpady palne (paliwo alternatywne) powstałych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. – instalacja w miejscowości Biała 185b, 21-300 Radzyń Podlaski w ilości 2 000 Mg w okresie 75 dni licząc od daty zawarcia umowy z Zamawiającym. Odpady te powstają w wyniku sortowania frakcji nadsitowej (powyżej 80 mm) wydzielonej ze zmieszanych odpadów komunalnych (o kodzie 20 03 01) oraz odpadów opakowaniowych suchych jako frakcji zbieranej selektywnie (w tym odpadów z grupy 15 01) na linii sortowniczej po wysortowaniu frakcji materiałowych nadających się do recyklingu i ponownego użycia tj. metalu, szkła, papieru, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych. Odpady są poddawane separacji magnetycznej, nie są poddawane separacji pneumatycznej. Przewidywany poziom wtrąceń w odpadach oznaczonych kodem 19 12 10 wynosi: - metal – max 1% (są to drobne elementy metali nieżelaznych), - szkło – max 1% (małe odłamki szkła, które z różnych względów nie zostają odsiane na sicie bębnowym). Odpady są zbelowane przez Zamawiającego na prasie belującej w postaci kostek wiązanych drutem stalowym. Odpady będą przekazywane Wykonawcy loco instalacja Zamawiającego i ładowane na środki transportu Wykonawcy na koszt Zamawiającego i ważone na wadze Zamawiającego. Średni czas załadunku jednego samochodu wynosi 30 min, natomiast waga jednego ładunku odpadów wynosi ok 20 Mg. Odbiór odpadów przez Wykonawcę następował będzie w dni robocze w godz. 7.00-20.00 Wykonawca może dokonać oględzin odpadów na terenie Instalacji Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zezwolenie w zakresie przetwarzania odpadów objętych zamówieniem, wydane przez organ właściwy odpowiednio ze względu na miejsce przetwarzania odpadów na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 21). Ilość odpadów wymieniona w zezwoleniu nie może być mniejsza niż ilość wymieniona w opisie przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne składane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu 2) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Zamawiający żąda także, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje dotyczące tych podwykonawców w Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. C składa z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach