Przetargi.pl
Odbiór frakcji energetycznej z sortowania odpadów komunalnych w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w

Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-263 Wrzosowa, Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 327-53-20 , fax. (034) 327-52-66
  • Data zamieszczenia: 2012-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 1
    42-263 Wrzosowa, woj. śląskie
    tel. (034) 327-53-20, fax. (034) 327-52-66
    REGON: 15037089300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór frakcji energetycznej z sortowania odpadów komunalnych w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór przez Wykonawcę, frakcji energetycznej odpadów powstałej w wyniku sortowania zmieszanych odpadów komunalnych stanowiącej zgodnie z klasyfikacją odpadów - kod 19 12 12 (inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów innych niż wymienione w 19 12 11), w celu poddania ich procesom odzysku polegającego na ich przetwarzaniu w celu przygotowania do dalszego odzysku, w tym recyklingu, bądź odzysku w drodze przekształcenia termicznego, zgodnie z decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę. 2. Rodzaj frakcji Frakcja energetyczna klasyfikowana jako rodzaj odpadu w grupie 19 12 składać się będzie z frakcji nadsitowej z sortowania odpadów zmieszanych komunalnych o średnicy > 80mm w przewidywanej ilości maksymalnej 4 800 Mg - odpad zbelowany lub nie zbelowany (luzem). Jednocześnie informujemy, że Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany do zlecenia odbioru w okresie trwania umowy maksymalnej ilości odpadu wskazanego powyżej. 3. Odbiór 3.1. Odbiór frakcji odpadu odbywać się będzie z terenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów prowadzonego przez Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa 3.2. W trakcie jednego dnia będzie miał miejsce przynajmniej jeden odbiór. Łączny dzienny odbiór minimalny wynosić będzie 15 Mg. Załadunek będzie odbywał się na samochody/platformy/kontenery podstawione na teren Spółki przez Wykonawcę. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru frakcji energetycznej na bieżąco, w sposób ciągły, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:00 do 15:00. 3.4. Odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku. 3.5. Załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę samochody/platformy/kontenery jest obowiązkiem Zamawiającego. 3.6. Odbierany przez Wykonawcę przedmiot umowy będzie ważony w miejscu wskazanym w ust. 1 na wadze samochodowej z dokładnością do 20 kg. Dla określenia wagi odbieranego przedmiotu umowy, pojazd Wykonawcy musi być zważony przed wjazdem na teren wskazany w ust. 1. 3.7. Waga brutto pojedynczego pojazdu wjeżdżającego (pusty pojazd do załadunku) na teren Spółki nie może przekraczać 18 ton oraz odległości pomiędzy skrajnymi osiami pojedynczego pojazdu nie mogą przekraczać długości 13 m, a długość pojazdu nie przekroczy 15 m. 3.8. W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 3.9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów z zakładu Zamawiającego oraz w trakcie rozładunku odpadów, chyba że wszelkie szkody oraz uszkodzenia odpadów powstały z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swojego personelu oraz przewoźników. 4. Dokumenty wiążące 4.1. Harmonogram odbiorów Wykonawca będzie przygotowywał comiesięczny harmonogram odbiorów dla zapewnienia płynnego odbioru odpadów; harmonogram będzie przekazywany drogą mailową na adres wmaksymiuk@czpk.czest.pl, w przedostatni dzień miesiąca na kolejny miesiąc. 4.2. Karta przekazania odpadu (KPO): Zamawiający będzie wystawiał KPO przy każdym odbiorze dla frakcji energetycznej, odebranej w danym dniu, na podstawie ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy u Zamawiającego. Karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. - 1 egz. dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy. 4.3. Wydanie z magazynu (DW - dowód ważenia) Ważenie odbieranej przez Wykonawcę frakcji energetycznej będzie się odbywało na wagach należących do Zamawiającego, zlokalizowanych w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa, a każde ważenie będzie ewidencjonowane w systemie elektronicznym; przy każdym wyjeździe po załadunku Wykonawca otrzyma dokument DW. Po zakończeniu każdego miesiąca Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy bilans ważeń odebranej przez Wykonawcę frakcji energetycznej, pochodzący z programu komputerowego obsługującego system wagowy. 4.4. Sprawozdawczość Wykonawca zobowiązany jest co kwartał przekazywać Zamawiającemu pisemną informację o sposobie gospodarowania odebraną frakcją energetyczną wraz z podziałem na rodzaj odzysku lub recyklingu. 5. Zanieczyszczenia 5.1. Jako wtrącenia / zanieczyszczenia ustala się: - Substancje i odpady niebezpieczne - Części ulęgające biodegradacji - Szkło - Części metalowe, Odpady mineralne, w tym budowlane, - Niepalne odpady wielkogabarytowe, 5.2. Ustala się dopuszczalny poziom wtrąceń jako 10 % masy odbieranej od Zamawiającego frakcji energetycznej. 5.3. W przypadku przekroczenia ilości zanieczyszczeń opisanych w pkt 2) Wykonawca jest uprawniony do odmowy odebrania przedmiotu umowy od Zamawiającego z terenu jej zakładu. Strony postanawiają , że w takiej sytuacji: Zamawiający nie będzie miał roszczenia o wykonanie umowy w tej części, którego się zrzeka, a Wykonawca nie wystąpi z roszczeniem o wykonanie umowy, lub odszkodowanie z tego tytułu w tym z tytułu kosztów transportu, których to roszczeń Wykonawca się zrzeka. 6. Dodatkowe informacje 6.1. Zamawiający przedkłada wyniki badań frakcji energetycznej odpadów powstających w wyniku sortowania zmieszanych odpadów komunalnych (Zał. Nr 5 SIWZ). 6.2. Zmawiający informuje, że przygotowanie próbki odpadu posortowniczego zostało przeprowadzone w następujący sposób: Odpad posortowniczy (2 belki w ilość ok. 1Mg) został rozdrobniony za pomocą urządzenia rozdrabniającego. Z tak przygotowanego odpadu została pobrana próbka reprezentatywna w ilości ok. 5 kg, która została przekazana do laboratorium. 6.3. Wykonawca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w przypadku zmiany parametrów odbieranych odpadów w stosunku do wyników badań wskazanych w pkt 2.6.1 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Termin wniesienia Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Forma Wadium można wnieść: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Oddział Operacyjny BGŻ S.A. w Częstochowie nr rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0204 1000 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 4. Zwrot Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach