Przetargi.pl
Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu Gminy Szreńsk

Gmina Szreńsk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-550 Szreńsk, plac Kanoniczny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 653 40 38 , fax. 0-23 653 40 38
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szreńsk
    plac Kanoniczny 10
    06-550 Szreńsk, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 653 40 38, fax. 0-23 653 40 38
    REGON: 13037846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrensk.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu Gminy Szreńsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Dane dotyczące Gminy Szreńsk 1) Powierzchnia gminy – 109,39 km². 2) Liczba miejscowości na terenie gminy – 24. 3) Na dzień 22.11.2019 r. systemem gospodarowania odpadami komunalnymi objęte były 1065 nieruchomości, w tym 900 zadeklarowało segregowanie odpady komunalne oraz 165 zadeklarowało, że odpady nie będą segregowane. 4) Szacunkowa ilość mieszkańców w gminie na dzień 07.05.2019 r. – 4210 osób. 5) Spis miejscowości wraz z liczbą ich mieszkańców na dzień 07.05.2019 r.: 1 Bielawy 121 2 Doziny 173 3 Grądek 71 4 Kobuszyn 53 5 Krzywki-Bośki 77 6 Krzywki-Piaski 51 7 Kunki 74 8 Liberadz 119 9 Ługi 108 10 Miączyn Duży 458 11 Miączyn Mały 153 12 Miłotki 93 13 Mostowo 191 14 Nowe Garkowo 93 15 Ostrów 84 16 Pączkowo 102 17 Proszkowo 276 18 Przychód 233 19 Rochnia 209 20 Sławkowo 63 21 Stare Garkowo 93 22 Szreńsk 1084 23 Wola Proszkowska 59 24 Złotowo 172 RAZEM 4210 6) Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie, m.in. na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. II. Zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące odbioru odpadów komunalnych 1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szreńsk oraz odpadów pochodzące z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia odbiór, transportu i zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne; b) selektywnie zbierane odpady komunalne; c) odpady pochodzące z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 3) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, będą gromadzone w pojemnikach lub workach, w kolorze innym niż czerwony, niebieski, zielony, żółty i brązowy. Każda nieruchomość, na której powstają odpady komunalne powinna być wyposażona przynajmniej w jeden pojemnik o wielkości 120 l. Odpady komunalne zmieszane powinny być gromadzone w zamykanych i szczelnych pojemnikach, kontenerach lub workach, wyłącznie przeznaczonych do tego celu. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą dwa razy w miesiącu. Właściciel ma obowiązek wyposażyć nieruchomość w pojemniki lub worki do przechowywania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. 4) Selektywnie zbierane odpady komunalne będą gromadzone w workach o pojemności od 50 l do 120 l w ujednoliconych kolorach tj.: • kolor niebieski – oznaczone napisem „Papier” – przeznaczone do zbierania odpadów z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; • kolor zielony – oznaczone z napisem „Szkło” – przeznaczone do zbierania odpadów ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; • kolor żółty – oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – przeznaczone do zbierania odpadów metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe z matali, tworzyw sztucznych i odpadów wielomateriałowych; • kolor brązowy – oznaczone napisem „Bio” – przeznaczone do zbierania bioodpadów. Odpady zbierane w sposób selektywny odbierane będą raz w miesiącu, z wyjątkiem bioodpadów, które będą zbierane dwa razy w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić mieszkańcom worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości, a następnie przy każdym odbiorze odpadów na zasadzie wymiany tj. pusty worek za odebrany worek. Ilość worków oraz ich pojemność powinna być uzależniona od ilości powstających odpadów komunalnych na terenie nieruchomości. Worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być odpowiedniej wytrzymałości mechanicznej w zależności od rodzaju zbieranych w nich odpadów, oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów nazwą Wykonawcy. W przypadku gdy na nieruchomości wystąpi zwiększona ilość odpadów zbieranych selektywnie, Wykonawca w ramach zamówienia udostępni nieodpłatnie i odbierze dodatkowe worki do selektywnej zbiórki. 5) Odpady pochodzące z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca odbierze każdą ilość odpadów pochodzące z gospodarstw domowych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych zlokalizowanego w miejscowości Szreńsk przy ul. Bieżuńskiej 16, w tym:  papier;  szkło;  metal;  tworzywa sztuczne;  odpady opakowaniowe wielomateriałowe;  bioodpady,  odpady niebezpieczne;  przeterminowane leki i chemikalia;  odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek;  zużyte baterie i akumulatory;  zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;  meble i inne odpady wielkogabarytowe;  zużyte opony (od samochodów osobowych);  odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne. Odpady będą gromadzone w pojemnikach od 120 l do 1100 l lub kontenerach typu KP7 o pojemności od 5 m3 do 10 m3. Kontenery takie będą usytuowane na terenie punktu selektywnej zbiórki odpadów. Odpady będą odbierane w miarę potrzeby, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Czas miedzy zgłoszeniem, a odbiorem nie może być dłuższy niż 7 dni. 6) Ilość odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szreńsk w oparciu o sprawozdania przekazywane przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne: Kod odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów (Mg) 2018 rok Masa odebranych odpadów (Mg) I półrocze 2019 roku 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury 2,100 --- 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe 22,480 27,670 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji 3,100 --- 20 03 01 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 1114,680 497,14 RAZEM 1142,360 524,81 7) Ilość odpadów przyjętych przez punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych: Kod odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów (Mg) 2018 rok Masa odebranych odpadów (Mg) I półrocze 2019 roku 16 01 03 – zużyte opony 6,780 3,120 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu 1,840 --- 20 01 23 – Urządzenia zawierające freony --- 0,340 20 01 35 – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki --- 1,880 20 01 36 – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 --- 0,760 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe 12,840 5,800 RAZEM 21,460 11,900 8) Szacowane ilości odpadów mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. odpowiednio do ilości odpadów rzeczywiście wytworzonych na terenie Gminy Szreńsk oraz przyjętych przez punkt selektywnej zbiórki odpadów. 9) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz odpadów pochodzące z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 10) Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykaz nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szreńsk objętych obowiązkiem odbierania odpadów, ze wskazaniem nieruchomości, których mieszkańcy zadeklarowali zbiórkę selektywną. 11) Odbieranie odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę, z którym Gmina Szreńsk zawrze umowę na wykonanie zadania. 12) Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz aktami wykonawczymi; b) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktami wykonawczymi. 13) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wszystkich odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości zgromadzonych dodatkowo w workach bez względu na ich ilość. 14) Wykonawca nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpady komunalnymi. 15) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Szreńsk. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi i specyfiką terenu Gminy Szreńsk. 16) Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych złożonych przez Zamawiającego, wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. 17) Worki dostarczane przez Wykonawcę muszę spełniać wymogi określone we wszystkich przepisach odrębnych, w tym w wydanych ustawach i rozporządzeniach. III. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia i wymagania stawiane wykonawcy 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową. 2) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pojemników oraz worków z miejsca wystawienia przez właścicieli nieruchomości lub z miejsca wyodrębnionego (altanka śmieciowa z wejściem od drogi), a po opróżnieniu pojemnika Wykonawca zobowiązany jest do odstawienia go w to samo miejsce. 3) W przypadku większej ilości odpadów niż umieszczone w pojemniku przy posesji Wykonawca jest zobowiązany do zbierania wszystkich odpadów zgromadzonych w sposób uporządkowany (w workach) bezpośrednio przy pojemniku. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas oraz w związku z realizacją przedmiotu umowy. 5) Wykonawca jest zobowiązany naprawiać lub ponosić koszty napraw szkód wyrządzonych w majątku gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie (uszkodzenia chodników, ogrodzeń, wjazdów itp.). 6) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadomić o tym Zamawiającego w raporcie miesięcznym, o którym mowa w pkt V. 7) Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00, w wyjątkowych sytuacjach w soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, zgodnie z przyjętym harmonogramem. 8) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania kopii dokumentacji ważeń Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu. 9) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest zapewnić osiągnięcie poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo bycia przy wadze ważącej odpady podczas przekazywania ich do instalacji. 10) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany zapewnić ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. 11) Wykonawca ma obowiązek posiadania umowy z instalacją komunalną przez cały okres realizacji zamówienia. 12) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazania Zamawiającemu rocznych sprawozdań zawierających informacje o masie: a) poszczególnych rodzajów odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych oraz sposobie zagospodarowania tych odpadów, wraz ze wskazaniem nazwy i adresu instalacji, do których zostały one przekazane, b) pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i pozostałości z procesu mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, powstałych z odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych, przekazanych do składowania albo do termicznego przekształcania, c) odpadów komunalnych przekazanych do przygotowania do ponownego użycia i recyklingu, d) innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi, przekazanych do przygotowania do ponownego użycia, recyklingu i innych procesów odzysku. Sprawozdanie jest przekazywane wójtowi w terminie do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy. 13) Odpady komunalne zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Szreńsk Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać procesom unieszkodliwienia bądź odzysku zgodnie z obowiązującym prawem), w tym niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne przekazywać bezpośrednio do instalacji komunalnej wskazanej w uchwale w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 14) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dalszej segregacji odebranych odpadów komunalnych w celu uzyskania i przekazania do odzysku surowców wtórnych. Odpady komunalne zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Szreńsk Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać procesom unieszkodliwienia bądź odzysku) zgodnie z obowiązującym prawem oraz w sposób, który zapewni osiągnięcie poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r., poz. 1454 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U z 2017 r. poz. 2412). 15) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zarówno dla odpadów odbieranych od nieruchomości zamieszkałych jak i z PSZOK. 16) Wykonawca przygotowuje harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szreńsk, który podlega uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. 17) Harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych obowiązujący na 2020 r. zostanie ustalony maksymalnie do dnia 23.12.2019 r. 18) Wykonawca umieści na swojej stronie internetowej harmonogram odbioru odpadów, zatwierdzonego przez Zamawiającego, najpóźniej do dnia 24.12.2019 r. 19) Wykonawca zobowiązany jest do dystrybucji, zatwierdzonego przez Zamawiającego, harmonogramu odbioru odpadów wśród właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szreńsk podczas pierwszego odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości. 20) Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 oraz przepisami prawa polskiego. IV. Szczegółowe wymagania stawiane Przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości winien spełniać szczegółowe wymagania w zakresie: a) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; b) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; c) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów; d) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej. V. Obowiązek prowadzenia dokumentacji przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości 1) Wykonawca obowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne (w formie papierowej i elektronicznej) do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego raport dotyczy, zawierające informacje o: a) nieruchomościach, z których zostały odebrane odpady; b) nieruchomościach zamieszkałych, z których nie zostały odebrane odpady; c) nieruchomościach, z których zostały odebrane odpady, a które nie widnieją w wykazie przygotowanym przez Zamawiającego; d) nieruchomościach, na których pomimo zadeklarowanej selektywnej zbiórki odpadów stwierdzono niedopełnienie tego obowiązku wraz z dowodami potwierdzającymi nieprawidłową segregację tj. informacją pisemną i dokumentacją fotograficzną, na podstawie których będzie można zidentyfikować nieruchomość; e) liczbie i rodzaju odebranych worków oraz o ilości pojemników z jakich odpady odebrano dla poszczególnych nieruchomości; f) poszczególnych rodzajach i ilościach odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów z terenu Gminy Szreńsk; g) ilościach odpadów, miejscach i sposobach zagospodarowania odpadów odebranych z terenu Gminy Szreńsk. 3) Do raportu należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie odpady, których dotyczy dane rozliczenie odebrane zostały od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szreńsk; b) kopie kwitów ważeń i kart przekazania odpadów do instalacji, o których mowa w pkt III.12 i III.13, w celu potwierdzenia prawidłowego zagospodarowania wszystkich odpadów odebranych z terenu Gminy Szreńsk. 4) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przekazać dane o trasach przejazdów samochodów zbierających odpady, w szczególności położeniu pojazdów i miejscach postojów oraz miejscach wyładunku odpadów, wygenerowane na podstawie monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, przekazywane w postaci pliku w formacie obsługiwanym przez Zamawiającego 5) Raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonanie usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że; a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Szreńsk w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.); b) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z art. 41) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.); c) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub Marszałka Województwa dot. zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 5 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 6, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 7.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ. 7.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1.1. 7.1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.1.5. Pełnomocnictwo do złożenia oferty jeżeli oferta zostanie podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 9.17. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ, b) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8a do SIWZ, c) Oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ, d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach