Gmina Sobolew ogłasza przetarg
- Adres: 08460 Sobolew, Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 825 023 , fax. 256 832 736
- Data zamieszczenia: 2016-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobolew
Rynek 1
08460 Sobolew, woj. mazowieckie
tel. 256 825 023, fax. 256 832 736
REGON: 71158235100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych w granicach administracyjnych Gminy Sobolew - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: a) odbieraniu, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Sobolew b) dostarczenie worków foliowych do gromadzenia odpadów zebranych w sposób selektywny w kolorystyce: niebieski z przeznaczeniem na papier i tekturę, zielony z przeznaczeniem na szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (szkło bezbarwne i kolorowe), żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal c) wyposażenie i prowadzenie gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego w dalszej części PSZOK w urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów (kontenery/pojemniki) oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów, a także obsługa tego punktu. W PSZOK – u gromadzone będą następujące odpady: zużyte baterie i akumulatory zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe odpady zielone, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, przeterminowane leki i chemikalia (np. farby, rozpuszczalniki, pozostałości środków ochrony roślin, kleje), odpady budowlane i rozbiórkowe z wyłączeniem azbestu, zużyte opony 2. Przewiduje się odbiór ok. 655 Mg odpadów komunalnych w ciągu 24 m-cy. 3. Wykonawca zapewnia odbiór wszystkich odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz okresowo zamieszkałych, zgodnie z treścią uchwał Rady Gminy w Sobolew oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sobolew (Uchwała Nr XX/137/2016 Rady Gminy w Sobolewie z 28 czerwca 2016 r.) w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy Sobolew (Uchwała Nr XX/138/2016 Rady Gminy w Sobolewie z 28 czerwca 2016 r), oraz (Uchwała Nr XX/136/2016 Rady Gminy w Sobolewie z 28 czerwca 2016 r.), w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 4. Rozliczenie świadczonych usług wywozu odpadów komunalnych następować będzie (według ustalonej miesięcznej kwoty ryczałtowej odbioru odpadów z terenu Gminy Sobolew), raz w miesiącu, po zakończeniu miesiąca, za który wystawiona jest faktura. 5. Wykonawca musi posiadać bazą w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Sobolew zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz.122). 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 2 osoby związane bezpośrednio z odbiorem odpadów 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności[1] bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, danych niezbędnych do obliczenia ceny oferty oraz wymagań od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy-Miasto Płock – Sektor VI zamówienie uzupełniające
Dodano: 2024-07-04 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
Dodano: 2024-06-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Dodano: 2024-06-10 - Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 03 kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie sp. z o.o. w ilości 4800 Mg
Dodano: 2024-05-21 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
Dodano: 2024-05-20 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
Dodano: 2024-05-09 - „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, odpadów segregowanych, odpadów ulegających biodegradacji i innych odpadów z terenu IF PAN”
Dodano: 2024-05-08 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
Dodano: 2024-04-04 - Usługi Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04
Dodano: 2024-04-02 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
Dodano: 2024-03-25