Przetargi.pl
Odbieranie, transport i przekazanie do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Stoczek Łukowski

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Stoczku Łukowskim ogłasza przetarg

  • Adres: 21450 Stoczek Łukowski, Stare Kobiałki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 797 41 60 , fax. 25 797 41 60
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Stoczku Łukowskim
    Stare Kobiałki
    21450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 25 797 41 60, fax. 25 797 41 60
    REGON: 71158700600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie, transport i przekazanie do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Stoczek Łukowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i przekazanie do zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych, zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z terenu Gminy Stoczek Łukowski. Odpady gromadzone w sposób selektywny jak i zmieszany winny być odbierane sprzed posesji indywidualnych (od każdego gospodarstwa domowego) oraz z posesji niezamieszkałych, niezależnie od warunków atmosferycznych, warunków transportu i warunków unieszkodliwiania odpadów. 1.1 Odbiór, transport i przekazanie do zagospodarowania do Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Adamki" w m. Biała gm. Radzyń Podlaski (Biała 185 b, 21-300 Radzyń Podlaski), jako instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu do czasu uruchomienia regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, wpisanej w pozycji A, B i C Tabeli 7. Region Północno - Zachodni, załącznika do Uchwały Nr XXVIII/497/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 28 grudnia 2012 r.(Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z dnia 16 stycznia 2013 r. poz. 128 ) pozostałych po selektywnej zbiórce zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 oraz zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach i kontenerach z posesji zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Stoczek Łukowski. Koszty przekazania odpadów do ZZO w Adamkach ponosi Wykonawca. 1.2 Odbiór, transport i przekazanie do zagospodarowania do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Stoczku Łukowskim, Stare Kobiałki 107A, 21-450 Stoczek Łukowski segregowanych odpadów komunalnych: a. Papier i tektura ( kod 20 01 01), b. Zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06). z posesji zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Stoczek Łukowski. Odpady do ZWiK przekazywane są nieodpłatnie. 2. Wykonawca będzie dokonywał przez cały okres obowiązywania umowy odbioru odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników i worków oraz odbioru zebranych selektywnie odpadów komunalnych z poszczególnych miejscowości Gminy Stoczek Łukowski. 3. Zamówienie obejmuje również: 1)dostawę worków na odpady zebrane selektywnie dla wszystkich wytwórców odpadów w odpowiedniej ilości, kolorze i jakości, 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowi integralną część SIWZ. 5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem ,,równoważny”. 6. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy, 7. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez siebie lub podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, w szczególności będące następstwem działania Wykonawcy lub podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 2) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie realizacji zamówienia przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji zamówienia norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie Wykonawca. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Zamawiający zaleca wizytę (objazd) miejsc realizacji zamówienia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka świadczenia usług oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebieszowie o/ Stoczek Łukowski Nr konta: 28 9206 1022 0000 0143 2001 0001 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach