Przetargi.pl
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Stare Juchy

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, Plac 500-lecia 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6199053 , fax. 087 6199053
  • Data zamieszczenia: 2013-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    Plac 500-lecia 4 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6199053, fax. 087 6199053
    REGON: 00053952600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Stare Juchy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Stare Juchy. Wykaz ilości punktów, pojemników i częstotliwości odbioru odpadów komunalnych stanowi załącznik nr 1 Ilość punktów i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz załącznik nr 2 Ilość punktów odbioru pojemników i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości pojemników i kontenerów oraz punktów odbioru odpadów i częstotliwości wywozu podanych w załącznikach nr 1, nr 2. Dane te w ciągu okresu realizacji zamówienia mogą wzrosnąć lub zmaleć i są zależne od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości. 1.2. Wszystkie odpady objęte niniejszym zamówieniem wykonawca jest obowiązany do przekazywania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku prowadzonej przez PGO Eko - MAZURY spółka z o. o. w Siedliskach w godzinach otwarcia zakładu. 1.3. W przypadku zaistnienia przerwy w pracy Regionalnej Instalacji Przetwarzania odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku wskutek jej awarii Wykonawca zobowiązany jest dostarczać odbierane odpady do Zastępczej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Spytkowie k.Giżycka. Rozliczenie kosztów transportu nastąpi wg zasad ustalonych między stronami. 1.4. Wykonawca nie będzie regulował należności za dostarczone do PGO Eko - MAZURY spółka z o. o. w Siedliskach odpady. Faktury opłacać będzie Gmina Stare Juchy na podstawie zawartej odrębnej umowy. 2.1. Charakterystyka Gminy Stare Juchy: 1) powierzchnia 19.702 ha, 2) liczbę osób zameldowanych na dzień 22.04.2013r. wynosi 4066 mieszkańców w tym zamieszkałych wg zgłoszonych deklaracji 2055 mieszkańców. 2.2. Na terenie gminy Stare Juchy zbierane będą odpady komunalne z podziałem na: 1) zmieszane, 2) selektywne: a) frakcji suchej- metale kolorowe, papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma), szkło opakowaniowe, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; b) frakcji mokrej - resztki żywności, surowców do produkcji żywności, zużyte jednorazowe pieluchy, ręczniki papierowe oraz odpady zielone i inne odpady biodegradowalne (nadające się do kompostowania); 3) żużel i popioły paleniskowe 4) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe. 2.3. Ilości odebranych odpadów komunalnych na terenie Gminy Stare Juchy w 2012 r. wynosiła: - zmieszane 680 Mg - segregowane 10Mg Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie trwania umowy - ok. 1000 Mg. 3. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: 3.1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy harmonogram określający dni odbioru odpadów komunalnych. 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wydruków harmonogramów i ich dystrybucji wśród mieszkańców. 3.3. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów, w tym celu umieści na stronie internetowej Urzędu Gminy Stare Juchy sporządzone przez Wykonawcę harmonogramy odbioru odpadów. 3.4. Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów z punktów ich gromadzenia Wykonawca jest zobowiązany do kontroli rodzaju zebranych w pojemnikach odpadów. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania ze sobą poszczególnych rodzajów odpadów. 3.5. Wykonawca zapewni aby pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia były: - trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu, nazwą przedsiębiorcy oraz jego danymi adresowymi i numerem telefonu, -wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiające trwałe zapisanie przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. - wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątnięcie terenu wokół pojemników, - sprawne technicznie i posiadały wymagane świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. 3.6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu hasła dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach i przekazywania ich w jednym egzemplarzu do Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku oraz w jednym egzemplarzu do Wójta Gminy Stare Juchy oraz do przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia miesiąca raportów zawierających informację o ilości odebranych w Mg odpadów zmieszanych, segregowanych i popiołu w formie elektronicznej i pisemnej 3.8. Wykonawca zobowiązany jest natychmiast poinformować Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację zamówienia, w tym związanych z BHP, sytuacjach konfliktowych oraz mających wpływ na wizerunek Zamawiającego. 3.9. Za szkody wyrządzone osobom trzecim spowodowane w trakcie odbioru odpadów ponosi Wykonawca. 3.10.Wykonawca w trakcie realizacji zadania musi spełniać wymogi określone prawem, a szczególnie wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) w tym aktów zmieniających i następczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stare-juchy-ug.bip-wm.pl/public/popup.php?id_menu_item=2606
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach