Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Magnuszew

Gmina Magnuszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-910 Magnuszew, ul. Saperów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 217 105 , fax. 486 217 025
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Magnuszew
    ul. Saperów 24
    26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie
    tel. 486 217 105, fax. 486 217 025
    REGON: 67022383000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmagnuszew.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Magnuszew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Magnuszew. 2. Dla potrzeb złożenia oferty podaje się: - szacunkową łączną ilość nieruchomości zamieszkałych i działek letniskowych objętych gminnym systemem gospodarki odpadami na podstawie złożonych deklaracji – 2517, - liczbę mieszkańców zgodnie z danymi Ewidencji Ludności Urzędu Gminy Magnuszewie na dzień 20 listopada 2019 roku - 6887 osób. Ustala się następujące zasady odbioru i zagospodarowania zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Magnuszew: 1. Dostawa przez Wykonawcę pojemników/worków o wielkości 120 l do każdej nieruchomości zamieszkałej i letniskowej w 33 wsiach. 2. Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników/worków o wielkości 120 l. Pojemniki / worki będą odbierane raz na dwa tygodnie w miesiącach od kwietnia do października w pozostałych miesiącach jeden raz na miesiąc, sprzed danej posesji, miejsca zapewniającego bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów 3. Dostarczenie przez Wykonawcę zielonych, żółtych, niebieskich worków do każdej nieruchomości wg bieżącego zapotrzebowania oraz dostarczenia brązowych worków do siedziby zamawiającego wg bieżącego zapotrzebowania. 4. Odbiór i zagospodarowanie odpadów w workach w kolorze zielonym oznaczonych napisem „Szkło”, o pojemności 120 l zawierających odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, wystawianych przed posesją, w miejscu zapewniającym bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, raz na kwartał. Zawartość zielonego worka to szkło bezbarwne i kolorowe: (butelki i słoiki po napojach i żywności, butelki po napojach alkoholowych, szklane opakowania po kosmetykach i szklanki). 5. Odbiór i zagospodarowanie worków w kolorze żółtym oznaczonych napisem „ Metale i tworzywa sztuczne”, o pojemności 120 l zawierających odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, wystawianych przed posesją, w miejscu zapewniającym bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, raz na miesiąc. Zawartość worka żółtego: tworzywa sztuczne (butelki po napojach, opakowania po chemii gospodarczej, opakowania po produktach spożywczych, plastikowe zakrętki, torebki, worki, reklamówki, plastikowe opakowania posiadające symbol recyklingu i chemiczną nazwą tworzywa PET, PE-HD, PELD, PP i PS, metale(puszki po napojach i sokach, puszki z blachy stalowej po żywności, drobny złom żelazny i metale kolorowe, kapsle z butelek, folia aluminiowa), opakowania wielomateriałowe (kartony po płynnej żywności, kosmetykach i farmaceutykach). 6. Odbiór i zagospodarowanie worków w kolorze niebieskim oznaczonych napisem „Papier”, o pojemności 120 l zawierających odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, wystawianych przed posesją, w miejscu zapewniającym bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, raz na pół roku (w miesiącach wskazanych przez Zamawiającego). Zawartość worka niebieskiego: papier (gazety i czasopisma, katalogi, prospekty, foldery, papier szkolony i biurowy, książki i zeszyty, torebki papierowe, papier pakowy, pudełka kartonowe, tektura). 7. Odbiór i zagospodarowanie worków w kolorze brązowym oznaczonych napisem „BIO”, o pojemności 120 l zawierających odpady ulegające biodegradacji stanowiące odpady komunalne z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wg wskazań Zamawiającego w terminie 5 dni od zgłoszenia telefonicznie, e-mailowo lub pisemnie. 8. Dostarczenie worków w kolorze czarnym o pojemności 120 l na odpady zmieszane oraz ich odbiór i zagospodarowanie w terminach odbioru pojemników/worków z odpadami zmieszanymi według bieżących zagospodarowań. 9. Odbiór i zagospodarowanie na wniosek Zamawiającego, odpadów zgromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych znajdującego się w miejscowości Magnuszew – papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpady budowlane i rozbiórkowe, odpady tekstyliów i odzieży oraz zużyte opony w ilości znajdującej się w PSZOK. 10. Dostarczenie przez Wykonawcę w okresie od kwietnia do listopada kontenerów o pojemności równej lub większej niż 5 m3 (1 szt.) na odpady biodegradowalne w miejsce wskazane przez Zamawiającego Zamawiającego. W przedmiotowym kontenerze będą gromadzone odpady biodegradowalne (np. ścięte trawy, liście, ścięte gałęzie, resztki żywności, odpady po owocach i warzywach, itp.), a ich odbiór będzie odbywał się po zgłoszeniu przez Zamawiającego. 9. Zorganizowanie 2 razy, w okresie trwania umowy, odbioru odpadów wielkogabarytowych w tym mebli i zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego bezpośrednio z zabudowy jednorodzinnej. 10. Dostawa dla każdej zamieszkałej nieruchomości w Gminie, wg ustaleń z Zamawiającym worki na odpady : 2 sztuk worków w kolorze zielonym, 3 sztuk worków w kolorze żółtym, 3 sztuk w kolorze niebieskim oraz 1 worek w kolorze czarnym. W przypadku wykorzystania worków w kolorze żółtym, zielonym i niebieskim Wykonawca dostarcza kolejną ilość wg potrzeb danej nieruchomości. Worki w kolorze czarnym będą dystrybuowane przez Wykonawcę na podstawie ścisłego wskazania przez Zamawiającego. Worki brązowe będą wydawane przez Zamawiającego. 12. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z topografią gminy, stanem i szerokością dróg oraz samodzielnie ustalić odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami. Harmonogram odbioru poszczególnych frakcji odpadów Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Gminą przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 13. Przygotowanie i dostarczenie mieszkańcom informacji o sposobie segregacji i harmonogramu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej Zamawiającemu, o terminach zbierania odpadów zmieszanych i posegregowanych. 14. Worki muszą być dostarczone do wszystkich zamieszkałych gospodarstw domowych, wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz dostarczonych pojemników i worków. 15. Wykonawca będzie prowadzić kontrolę zawartości odpadów zebranych w sposób selektywny. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku selektywnego zbierania odpadów, Wykonawca nie odbiera odpadów naklejając na worku informację o przyczynie braku odbioru. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną powiadomienia Zamawiającego o nie wywiązywaniu się z obowiązku segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy). 13.2. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 13.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ). 13.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 13.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z W tytule przelewu należy wskazać „Wadium w przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2020". 13.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data i godzina uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 13.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. 13.8.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto: a) Z treści gwarancji i poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta albo Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p.. b) W przypadku każdej z ww. form wniesienia wadium Wykonawca musi jednoznacznie wskazać postępowanie, którego dotyczy wnoszone wadium (znak/numer sprawy lub nazwa postępowania, na które wnoszone jest wadium). 13.9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 13.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w Ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)aktualny wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie obejmującym, co najmniej następujące rodzaje i kody odpadów, wymienione w tabeli nr 1. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 9b i następnymi ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.). prowadzonego przez Wójta Gminy Magnuszew b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2019r. poz. 701 ze zm.), i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o Odpadach, w zakresie dotyczącym zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1466 ze zm.). c) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2018r. poz.701 ze zm.), i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o Odpadach, w zakresie transportu odpadów obejmujących, co najmniej rodzaje i kody odpadów wskazane w tabeli nr 1. Szczegółowego Opisu przedmiotu Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach