Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mrozach ul. Graniczna 1

Gmina Mrozy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-320 Mrozy, Adama Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7574175 , fax. 25 7574190
  • Data zamieszczenia: 2018-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrozy
    Adama Mickiewicza 35
    05-320 Mrozy, woj. mazowieckie
    tel. 25 7574175, fax. 25 7574190
    REGON: 71158277600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrozy.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mrozach ul. Graniczna 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Mrozy (zbieranych w stacjonarnym i mobilnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mrozach ul. Graniczna 1. Odbiorem zostaną objęte frakcje: 1) odpady komunalne zmieszane – szacunkowa ilość 1240 MG 2) szkło, tj. odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła – szacunkowa ilość 396 MG 3) papier tj. odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury – szacunkowa ilość 114 MG 4) metale tj. odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali – szacunkowa ilość 32 MG 5) tworzywa sztuczne tj. odpady tworzyw sztucznych w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – szacunkowa ilość 420 MG 6) odpady ulegające biodegradacji – szacunkowa ilość 72 MG 7) odpady wielkogabarytowe – szacunkowa ilość 288 MG 8) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w tym urządzenia zawierające freony np. lodówki, pralki, telewizory itp., – szacunkowa ilość 8 MG 9) odpady komunalne tekstylia- szacunkowa ilość 2 MG 10) zużyte opony samochodowe, z ciągników i maszyn rolniczych itp.,- szacunkowa ilość 54 MG 11) odpady remontowo- budowlane zmieszane np. z tworzyw sztucznych (m.in. siding, pokrycie dachowe / papa, blacha, tworzywa sztuczne, z wyjątkiem azbestu, stolarka okienna i drzwiowa itp.) - szacunkowa ilość 84 MG 12) odpady budowlane pochodzenia naturalnego m.in. gruz budowlany, ziemia, kamienie itp. oraz popiół o szacunkowej ilości - 84 MG 13) odpady niebezpieczne oddzielnie gromadzone (z wyjątkiem azbestu), odpady, które ze względu na swoje właściwości lub składniki mogą stanowić zagrożenie dla jakichkolwiek elementów środowiska m.in. świetlówki, leki, baterie itp.- szacunkowa ilość 1 MG. Złożenie oferty jest możliwe dla RIPOK z regionu wschodniego oraz innych przedsiębiorstw, które są wpisane do rejestru działalności regulowanej i mają podpisane umowy z RIPOK z regionu wschodniego. Wykonawcy zobowiązani są posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej oraz mają obowiązek udokumentowania przetworzenia odebranych surowców we własnym zakresie lub okazania umowy ewentualnie promesy zawartej z uprawnionym przedsiębiorstwem przetwarzania odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 110 z późn zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mrozach rachunek bankowy nr: 42 9227 0004 0000 1557 2000 0060 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów lub umowy ewentualnie promesy zawartej z uprawnionym przedsiębiorstwem przetwarzania odpadów. 2) zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów. 3) referencje potwierdzające iż Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na odbiorze w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy odpadów komunalnych o masie łącznej minimum 500Mg rocznie (każda z usług).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust.1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 2 do SIWZ) 2. oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia (Zał. Nr 3 do SIWZ). 3. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik Nr 1 do SIWZ) 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Załącznik Nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach