Przetargi.pl
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MAGNUSZEW

Gmina Magnuszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26910 Magnuszew, ul. Saperów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 217 105 , fax. 486 217 025
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Magnuszew
    ul. Saperów 24
    26910 Magnuszew, woj. mazowieckie
    tel. 486 217 105, fax. 486 217 025
    REGON: 67022383000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MAGNUSZEW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów z nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych. a) zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01, b) papier i tektura (15 01 01), c) szkło(15 01 07), d) tworzywa sztuczne, (15 01 02), metale (15 01 04), opakowania wielomateriałowe (15 01 06), e) odpady ulegające biodegradacji (20 01 08) w tym zielone, f) opakowania wielomateriałowe (15 01 06), 2. Wyposażenie w kontenery z napisami i odbieranie wraz z zagospodarowaniem odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych tj: a) papier i tektura 1 szt.( z pokrywą) b) szkło 1 szt. c) tworzywa sztuczne – 1szt. d) opakowania wielomateriałowe e) metale f) przeterminowane leki g) zużyte baterie i akumulatory h) odpady wielkogabarytowe - 1szt. i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- 1 sz (zamknięty)., j) zużyte opony k) chemikalia – 1szt. l) odpady zawierające rtęć – 1szt. (szczelny zamknięty) i) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne - 1 szt. k) popiół 3. Na terenie zabudowy jednorodzinnej i letniskowej (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale) obowiązywać będzie system workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych (pojemniki poj.120l) oraz system pojemnikowy na terenie nieruchomości niezamieszkałych (pojemniki o poj.1100l i 120l): 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą w czarnych workach od właścicieli nieruchomości. 2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe - wprowadza się cztery rodzaje worków: a) niebieski z napisem „PAPIER” - na odpady z papieru i tektury, b) zielony z napisem „SZKŁO” - na odpady ze szkła białego i kolorowego. c) żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” – na odpady z metalu i tworzyw sztucznych oraz na odpady opakowaniowe wielomateriałowe. d) brązowy z napisem „BIO” – na odpady ulegające biodegradacji 4. Wykonawca zobowiązany będzie wyposażyć punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w pojemniki (kontenery) na poszczególne frakcje odpadów wymienione w pkt. 2. Odbiór odpadów z PSZOK polegać będzie na opróżnianiu i wywozie ww. pojemników na bieżąco w zależności od zapotrzebowania (zapełnienia pojemnika) na zgłoszenie pisemne, telefoniczne, faksowe lub e-mailowe (zgodnie z ofertą). 5. Wykonawca, w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu worków o pojemności 120 litrów i 80 litrów z foli LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 60 mikronów) przeznaczonych na gromadzenie odpadów niesegregowanych i segregowanych. Przewidywana ilość worków potrzebnych do realizacji zamówienia na okres 12 miesięcy: - do odpadów zmieszanych – czarne – 70 000 szt o pojemności 120 litrów i 10 000szt o pojemności 80 litrów. - do selektywnej zbiórki odpadów – 20 000 szt. koloru niebieskiego, 20 000 szt. koloru zielonego, 20 000 szt. koloru żółtego oraz 20 000 koloru brązowego. Ponadto, Zamawiający wymaga zabezpieczenia worków w poszczególnych kolorach w ilości 5 % podstawowego zamówienia, które zostaną zdeponowane w siedzibie Zamawiającego. Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Magnuszew nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe. Ilość wytworzonych odpadów w 2016 roku: opakowania z tworzyw sztucznych – 128,48 Mg zmieszane odpady opakowaniowe – 225,35 Mg opakowania ze szkła – 152,58 Mg niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 445,52 Mg zużyte opony (PSZOK) – 14,36 Mg odpady wielkogabarytowe (PSZOK)– 20,92 Mg Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca zobowiązany jest pozostawić worki w gospodarstwach domowych po każdorazowym odbiorze odpadów w ilości odpowiadającej odebranym workom. Na workach znajdować się będzie nadruk o treści szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne oraz bio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 16.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: ZP.271.24.2017 z dopiskiem WADIUM) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 16.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. 16.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) Części I SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 16.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 16.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Magnuszew b) posiada zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub odpowiedni w tym zakresie wpis do rejestru, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.1987 z późn. zm.), c) zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. Części I SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. Propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w - Formularz oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach