Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Walim

Gmina Walim ogłasza przetarg

  • Adres: 58320 Walim, ul. Boczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 494 340
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Walim
    ul. Boczna 9
    58320 Walim, woj. dolnośląskie
    tel. 748 494 340
    REGON: 89071829000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Walim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na których nie zamieszkują mieszkańcy, z nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (tzw. „mieszanych”), z domków letniskowych oraz nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno wypoczynkowe z terenu Gminy Walim z miejscowości: Walim, Dziećmorowice, Glinno, Jugowice, Michałkowa, Niedźwiedzica, Nowa Wieś, Nowy Julianów, Stary Julianów, Olszyniec, Podlesie, Rzeczka, Zagórze Śląskie, Liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. 2) Odbieranie i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości: a) zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01), które stanowią: - w przypadku właścicieli nieruchomości prowadzących selektywną zbiórkę odpadów- odpady zebrane w jednym pojemniku, stanowiące pozostałość po wysegregowaniu wszystkich frakcji, do których wysegregowania zobowiązuje regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Walim (tzw. frakcja resztkowa – pozostałości z segregacji – odpady niezidentyfikowane, dla których nie określono sposobu selektywnego pozbycia się); - w przypadku właścicieli nieruchomości nie prowadzących selektywnej zbiórki – odpady zebrane w jednym pojemniku, zawierające zmieszane różne frakcje odpadów, w tym również frakcje, które można gromadzić selektywnie; b) selektywnie zbieranych odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (20 02 01, 20 01 08), w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady kuchenne ulegające biodegradacji, odpady zielone (trawa, drobne gałązki, liście itp.); c) odpadów komunalnych zbieranych selektywnie zawierających frakcje papieru, szkła i metali/tworzyw sztucznych/opakowań wielomateriałowych (20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07); d) odpadów wielkogabarytowych, w tym mebli oraz wielkogabarytowych opakowań ulegających biodegradacji, zużytych opon (20 03 07, 20 02 01, 20 03 99, 16 01 03); zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*); e) odpadów gromadzonych w sposób selektywny następujących frakcji z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego w Jugowicach Nr działki (85/1,85/2) – były dworzec PKP: - opakowania wielomateriałowe (15 01 05), - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności — bardzo toksyczne i toksyczne) (15 01 10*), - odpadów zielonych (20 02 01), - przeterminowanych leków i chemikaliów (20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 29*, 20 01 32, 20 01 27*, 20 01 17*), - zużytych baterii i akumulatorów (20 01 34), - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*), - mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (20 03 07), - odpadów budowlanych i rozbiórkowych (17 01 01, 17 01 07), - zużytych opon (16 01 03). 3) organizowanie co najmniej dwa razy w roku (w marcu/kwietniu i październiku) zbierania odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia, zlokalizowanych w obrębie odbierania odpadów wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów, w formie tzw. "wystawki" oraz ustawienie w wyznaczonych miejscach kontenerów w uzgodnieniu z Zamawiającym, 4) opracowywanie we współpracy z Zamawiającym harmonogramów prowadzenia zbiórki odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 5) Opróżnianie koszy ulicznych, w tym koszy usytuowanych przy przystankach autobusowych (20 03 01), 6) zapewnienie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych, zebranych podczas masowych imprez organizowanych przez gminę oraz przez gminne jednostki organizacyjne, a także w trakcie akcji sprzątania gminy Walim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu (przelew) na konto Zamawiającego: Gmina Walim - PKO BP SA o/Wałbrzych, nr 08 1020 5095 0000 5802 0011 4272 z dopiskiem „Wadium – KZ.271.7.2018" 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem bankowym) należy dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonania przelewu. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, oryginał bądź kserokopie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), tj. 1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej” 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądał. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę lub który został wykluczony z postępowania, bądź którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a mianowicie: - jest wpisany do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Walim, - posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na transport odpadów będące przedmiotem niniejszego zamówienia, - jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy z dn. 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ustawy jw.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik nr 1 do SIWZ b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy, jeżeli fakt umocowania nie wynika z aktu rejestrowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach