Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytro w 2021 roku wraz z dostarczeniem worków i ich dystrybucją.

Gmina Rytro ogłasza przetarg

  • Adres: 33-343 Rytro, Rytro
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 90 40 , fax. 18 446 90 40
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rytro
    Rytro 265
    33-343 Rytro, woj. małopolskie
    tel. 18 446 90 40, fax. 18 446 90 40
    REGON: 49189267600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: rytro.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytro w 2021 roku wraz z dostarczeniem worków i ich dystrybucją.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno- wypoczynkowe, położonych na terenie Gminy Rytro w 2021 w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z odrębnymi przepisami. Wykonawca w ramach zamówienia dostarcza worki oraz zajmuje się ich dystrybucją – każdorazowo po odbiorze odpadów z posesji pracownicy Wykonawcy pozostawią ilość pustych worków jak odpowiadającą ilości odebranych. 2. Zamawiający obejmuje prawem opcji usługi podstawienia i odbioru kontenera KP 7 oraz zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku prowadzenia dodatkowych prac remontowych na nieruchomości lub powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (powódź, pożar, szkody spowodowane silnym wiatrem, inne) przeznaczonego na: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – lub 2) odpady budowlane i rozbiórkowe 3. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część siwz. 4. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. 5. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji, w przypadku złożenia przez mieszkańca wniosku o dokonanie dodatkowej usługi odbioru odpadów komunalnych. 6. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji. 7. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę lub podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, w szczególności będące następstwem działania Wykonawcy lub podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności; 2) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie realizacji zamówienia przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji zamówienia norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie Wykonawca. 8. Wszystkie wskazane w dokumentacji siwz znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie, należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”. Oferowane rozwiązania równoważne, np. oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane przez Zamawiającego oraz muszą bezwzględnie spełniać ten sam poziom jakościowy, merytoryczny oraz gwarantujący taką samą funkcjonalność.. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) kierowanie pojazdami samochodowymi w trakcie odbioru i transportu odpadów; 2) wszelkie prace fizyczne w zakresie załadunku odpadów z nieruchomości i punktów do selektywnej zbiórki. 10. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1) 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami; 2) 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami; 3) 90.51.12.00-4 Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych; 4) 90.51.13.00-5 Usługi zbierania śmieci; 5) 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów; 6) 90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych; 7) 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów; 8) 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19050000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tzn. są wpisani do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Rytro 2. Zamawiający nie korzysta z zastrzeżeń, o których mowa w art.22 ust.2 ustawy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust.1 muszą spełniać łącznie. 4. Z treści dokumentów składanych przez Wykonawcę musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach