Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Gorzów Śląski

Gmina Gorzów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 46310 Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3505710, 715 , fax. 034 3505710, 715 wew. 42
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzów Śląski
    ul. Wojska Polskiego 15
    46310 Gorzów Śląski, woj. opolskie
    tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42
    REGON: 15139861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl, www.bip.gorzowslaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Gorzów Śląski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: 1. „Gospodarowanie odpadami komunalnymi z terenu gminy Gorzów Śląski”, w zakresie: 1.1 Przedmiot zamówienia a) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Gorzów Śląski w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania; b) Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych w komplet pojemników do zbierania odpadów według zestawienia adresów w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. c) Osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego; d) Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej zwany PSZOK) oraz odbieranie odpadów. e) Dzierżawa dwóch pojemników 1100l oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z utrzymania czystości miasta. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ – (opis zamówienia + załączniki do opisu przedmiotu zamówienia). Część 2: 2. „Gospodarowanie odpadami z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)”, w zakresie: 2.1 Odbioru odpadów z PSZOK; 2.2 Zagospodarowania odpadów z PSZOK; 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie części 1 przedmiotowego zamówienia – „Gospodarowanie odpadami komunalnymi z terenu gminy Gorzów Śląski”: kompetencji lub uprawnień do prowadzonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z Gminy Gorzów Śląski, zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 poz.1454 z późn zm.), b) aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r., o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 185. poz. 1243 z późn.zm.), lub posiadają wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz. 1987), c) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz.1987), prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust.2 ww. ustawy. W zakresie części 2 przedmiotowego zamówienia – „Gospodarowanie odpadami z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)”: kompetencji lub uprawnień do prowadzonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z Gminy Gorzów Śląski oraz z Gminy Radłów, zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 poz.1454 z późn zm.), b) aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r., o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 185. poz. 1243 z późn.zm.), lub posiadają wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz. 1987), c) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz.1987), prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust.2 ww. ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy w przypadku składania oferty do części 1 przedmiotowego zamówienia - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ. lub/i 2) Formularz ofertowy w przypadku składania oferty do części 2 przedmiotowego zamówienia - zgodnie z treścią zał. nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 6) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 3 i 4 (zał. nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3 (zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 3 i 4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z treścią zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( UWAGA! Nie składać oświadczenia wraz z ofertą!!!)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach