Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Choceń

Gmina Choceń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 846 617, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Choceń
    Sikorskiego 12
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 846 617, , fax. -
    REGON: 91086682100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chocen.pl, www.chocen.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Choceń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Choceń. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe z terenu Gminy Choceń: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów z pojemników i worków wystawionych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych. 2) odbiór i zagospodarowanie odpadów: sprzętu elektrycznego i elektronicznego mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, folii, styropianu budowlanego i opakowaniowego, odpadów pochodzących z remontów oraz innych odpadów komunalnych nie odbieranych w pojemnikach. 3) odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących ze sprzątania skwerów, placów, terenów przydrożnych i ulic. 4) odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących od właścicieli działek rekreacyjnych, wystawionych przez właścicieli działek w dniu odbioru. 5) odbiór i zagospodarowanie popiołu od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Rodzaj zamówienia: usługi 3. Kody we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90512000-9 usługi transportu odpadów 90500000-2 usługi związane z odpadami 90511000-2 usługi wywozu odpadów 90513100-7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90514000-3 usługi recyklingu odpadów 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4. Ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (o ile są już znane). 7. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę 7.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zmawiający określa, iż usługi wskazane w ust. 1 przedmiotu zamówienia powinny być wykonane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodes pracy (Dz. U. z 2019 poz. 1040 z późn. zm.). 7.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 18.05.2020 r. godzina 10.00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1) pieniądzu; sposób przekazania: na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kowalu nr 12 9557 0006 0011 8239 2000 0007. W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu sygn. ZP.271.5.2020 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Choceń. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 4.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4.3) gwarancjach bankowych; 4.4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 18.05.2020 r. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 7.1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 7.2) termin obowiązywania gwarancji – nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 7.3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 7.4) wysokość wadium zgodną z określoną w SIWZ 7.5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 7.6) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Gminy Choceń w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer ZP.271.5.2020 o udzielenie zamówienia na Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Choceń. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: - posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Choceń, zgodnie z art. 9b i art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.), - w zakresie transportu odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia posiada aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2019 r. poz.701 ze zm.), - w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego posiada aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2019 r. poz. 701 ze zm.), - w zakresie zbierania odpadów posiada aktualne zezwolenie, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2019 r. poz. 701 ze zm.), na zbieranie odpadów, potwierdzone wpisem do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium. 3. Pisemne zobowiązanie - jeżeli dotyczy 4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach