Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zakroczym

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57 , fax. 22 785 32 24
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, fax. 22 785 32 24
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zakroczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Zakroczym w okresie od dnia podpisania umowy, z tym, że nie wcześniej niż od dnia 09.10.2017 r. do dnia do 31.12.2018r., w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zakroczym oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym prawa miejscowego). 2. Zakres prac obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z pobytem stałym i czasowym, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych); b) odbieranie odpadów segregowanych; c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji; d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon. 2) Odbieranie odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), tj. a) przeterminowane leki i chemikalia; b) zużyte baterie i akumulatory; c) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; d) odpady zielone (ogrodowe); e) odpady segregowane (metal, szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne i opakowaniowe odpady wielomateriałowe); f) meble i odpady wielkogabarytowe; g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony; 3) odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory, świetlówki i żarówki itd. (wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20 oraz odpady o kodzie 15 01 10*) – za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 4) oferowanie właścicielom nieruchomości zakupu lub najmu pojemników. Zakup lub najem będzie przedmiotem właściwej umowy pomiędzy Wykonawcą a właścicielem nieruchomości. Oferowane pojemniki muszą być czyste i estetyczne. Koszt sprzedaży lub najmu pojemników nie może być wliczony w cenę zamówienia. W przypadku nieruchomości zabudowanych budynkami wielolokalowymi przez właściciela nieruchomości rozumie się zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zarządcę nieruchomości. Dlatego też zgodnie z powyższym dostarczenie pojemników do zabudowy wielorodzinnej może odbywać się na podstawie właściwej umowy pomiędzy wykonawcą a zarządcą nieruchomości; 5) Opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Zakroczym. Część 3. SPOSÓB WYKONYWANIA USŁUGI I. Odbieranie odpadów z zabudowy jednorodzinnej Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) 1) Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l (nieruchomości zamieszkałe do 4 osób włącznie) lub z pojemników o pojemno-ści 240 l (nieruchomości zamieszkałe powyżej 4 osób) oraz worków o pojemności 120 l. Właściciele nieruchomości zapewniają ww. pojemniki na nieruchomościach oraz utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 2) Odbieranie pojemników sprzed posesji lub miejsc specjalnie wydzielonych na skła-dowanie odpadów, dostępne od ulicy (boksy, altany). W szczególnie uzasadnionych przypadkach (brak możliwości wystawienia przed posesję, działkę pojemnika, brak dojazdu do działki itp.), Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady w miejscu uzgodnionym z właścicielem nieruchomości. 3) Częstotliwość wywozu 1 raz na dwa tygodnie, zgodnie z harmonogramem przedsta-wionym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 4) Realizacja reklamacji dot. nieodebranych z nieruchomości odpadów zgodnie z har-monogramem z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – nie później niż w ciągu 24 godzin od przesłania zawiadomienia e-mail przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie niezwłoczne potwierdzenie rozpoznania oraz wykonania rekla-macji – na adres e-mail: marta.kretkiewicz@zakroczym.pl.. 5) Obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasady bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiąc wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających wykonanie tych czynno-ści, tj. karty przekazania odpadów za poprzedni miesiąc wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane; 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie posprzątanie wokół ww. pojemników (worków), gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zebranie dostawionych przy po-jemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (ww. właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzajów worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie dwóch tygodni będzie niewystarczająca), jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesią-cu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilości dostawionych worków) potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na da-nej nieruchomości. 2) selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99) 1) Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym bezpośrednio sprzed posesji właściciela nieru-chomości. Wprowadza się trzy rodzaje worków: a) żółty na odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z two-rzyw sztucznych, odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; b) niebieski na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z pa-pieru i odpady opakowaniowe z tektury; c) zielony na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła. 2) Worki do selektywnej zbiórki odpadów (dla mieszkańców przystępujących do segre-gacji, na wymianę oraz w ramach reklamacji) zapewnia wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: a) materiał – folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewnia-jącej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów; b) kolorystyka i pojemność: żółty – 120 l, niebieski – 120 l, zielony – 80 l; c) oznakowanie – worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontak-towe Urzędu Gminy Zakroczym oraz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do se-gregacji odpadów. 3) Realizacja reklamacji dot. nieodebranych z nieruchomości odpadów zgodnie z har-monogramem z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – nie później niż w ciągu 24 godzin od przesłania zawiadomienia e-mail przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie niezwłoczne potwierdzenie rozpoznania oraz wykonania rekla-macji – na adres e-mail: marta.kretkiewicz@zakroczym.pl. Reklamacje występujące z przyczyn leżących po stronie właścicieli nieruchomości występują incydentalnie i będą rozpatrywane indywidualnie. 4) Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieru-chomości jednorodzinnych worków do selektywnego zbierania odpadów komunal-nych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nierucho-mość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów ko-munalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. Worki do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych będą dostarczone mieszkańcom przez wykonawcę najpóźniej przy pierwszym odbiorze odpadów zmieszanych; 5) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpa-dów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiają-cemu raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów za poprzedni miesiąc wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane; 6) Wykonawca jest zobowiązany do zabrania odpadów leżących w promieniu 5 metrów od pojemników lub koszy ulicznych, a w przypadku zabudowy wielorodzinnej ze-brania odpadów z altany śmietnikowej i jej otoczenia w promieniu do 5 metrów. Ob-owiązek ten dotyczy również pojemników segregacyjnych. W przypadku, gdy odpa-dy będą wystawiane w workach obowiązek uprzątnięcia odpadów obowiązuje wyko-nawcę w promieniu 5 metrów licząc od wjazdu na nieruchomość. 7) Częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 3) Odpady komunalne ulegające biodegradacji (kod 20 01 08, 20 02 01) 1) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej bę-dzie się odbywać w systemie workowym bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nie-ruchomości – z zastrzeżeniem, że właściciele nieruchomości mogą wystawiać wraz z ww. workami większe odpady zielone; 2) Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: a) materiał – folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewnia-jącej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów; b) kolorystyka i pojemność: brązowy – 120 l; c) oznakowanie – worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontak-towe Urzędu Gminy Zakroczym oraz wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia szaty graficznej worków przeznaczonych do odbio-ru odpadów biodegradowalnych; 3) Częstotliwość wywozu: w okresie od kwietnia do listopada przynajmniej raz w mie-siącu. 4) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji odbywać się będzie zgodnie z harmo-nogramem przedstawionym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5) Realizacja reklamacji dot. nieodebranych z nieruchomości odpadów zgodnie z har-monogramem z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – nie później niż w ciągu 24 godzin od przesłania zawiadomienia e-mail przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie niezwłoczne potwierdzenie rozpoznania oraz wykonania rekla-macji – na adres e-mail: marta.kretkiewicz@zakroczym.pl. Reklamacje występujące z przyczyn leżących po stronie właścicieli nieruchomości występują incydentalnie i będą rozpatrywane indywidualnie. 6) Obowiązkiem wykonawcy będzie uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieru-chomości jednorodzinnych worków do zbierania odpadów komunalnych ulegających biodegradacji po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. Worki do odbioru odpadów komunalnych ulegających biodegradacji będą dostarczone mieszkańcom przez wykonawcę najpóźniej przy pierwszym odbiorze odpadów zmieszanych. 7) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów ulegają-cych biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obo-wiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawie-nie Zamawiającemu wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usługi wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zabrania odpadów leżących w promieniu 5 metrów od pojemników lub koszy ulicznych, a w przypadku zabudowy wielorodzinnej ze-brania odpadów z altany śmietnikowej i jej otoczenia w promieniu do 5 metrów. Ob-owiązek ten dotyczy również pojemników segregacyjnych. W przypadku, gdy odpa-dy będą wystawiane w workach obowiązek uprzątnięcia odpadów obowiązuje wyko-nawcę w promieniu 5 metrów licząc od wjazdu na nieruchomość. 4) Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) oraz zużyte opony (kod 16 01 03) 1) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektro-nicznego oraz zużyte opony odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właści-cieli nieruchomości przy użyciu mobilnego sprzętu do odbioru selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 2) Częstotliwość odbioru – 2 razy w roku (kwiecień, październik) zgodnie z harmono-gramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Za-mawiającego. 3) Realizacja reklamacji dot. nieodebranych z nieruchomości odpadów zgodnie z har-monogramem z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – nie później niż w ciągu 24 godzin od przesłania zawiadomienia e-mail przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie niezwłoczne potwierdzenie rozpoznania oraz wykonania rekla-macji – na adres e-mail: marta.kretkiewicz@zakroczym.pl. Reklamacje występujące z przyczyn leżących po stronie właścicieli nieruchomości występują incydentalnie i będą rozpatrywane indywidualnie. 4) Obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielko-gabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usługi wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane. II. Odbieranie odpadów z zabudowy wielorodzinnej 1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) 1) Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 1100l lub kontenerów KP 7 o poj. 7 000 l. Właściciele nieruchomości zapewniają ww. pojemniki na danych nieruchomościach oraz utrzymują je w odpowiednim stanie sa-nitarnym, porządkowym i technicznym. 2) Ilość budynków wielorodzinnych wynosi: 39. 3) Częstotliwość wywozu: 2 razy w tygodniu, w dniach uzgodnionych przez Wykonaw-cę z Zamawiającym. 4) Realizacja reklamacji dot. nieodebranych z nieruchomości odpadów zgodnie z har-monogramem z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – nie później niż w ciągu 24 godzin od przesłania zawiadomienia e-mail przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie niezwłoczne potwierdzenie rozpoznania oraz wykonania rekla-macji – na adres e-mail: marta.kretkiewicz@zakroczym.pl. Reklamacje występujące z przyczyn leżących po stronie właścicieli nieruchomości występują incydentalnie i będą rozpatrywane indywidualnie. 5) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających te czynności, tj. karty przekazania odpadów za poprzedni miesiąc wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane. 6) Wykonawca jest zobowiązany do zabrania odpadów leżących w promieniu 5 metrów od pojemników lub koszy ulicznych, a w przypadku zabudowy wielorodzinnej ze-brania odpadów z altany śmietnikowej i jej otoczenia w promieniu do 5 metrów. Ob-owiązek ten dotyczy również pojemników segregacyjnych. W przypadku, gdy odpa-dy będą wystawiane w workach obowiązek uprzątnięcia odpadów obowiązuje wyko-nawcę w promieniu 5 metrów licząc od wjazdu na nieruchomość. 2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40 i 20 01 99) 1) Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy wielorodzinnej pro-wadzone będzie w systemie workowym (worki opisano w niniejszym rozdziale w pkt 2 lub poprzez pojemniki o pojemności do 1500 l, z zachowaniem następującej kolorystyki: a) pojemnik żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” do odpadów z two-rzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych; metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali oraz odpadów opakowa-niowych wielomateriałowych; b) pojemnik niebieski z napisem „Papier” do odpadów z papieru, w tym tektury , odpadów opakowaniowych z papieru i tektury; c) pojemnik zielony z napisem „Szkło” do odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła. 2) Obowiązkiem wykonawcy będzie monitorowanie i opróżnianie pojemników z często-tliwością gwarantującą nie zaleganie odpadów przy pojemnikach, nie rzadziej jednak niż 1 raz na dwa tygodnie - wywóz ww. odpadów odbywał się będzie zgodnie z har-monogramem wykonanym przez Wykonawcę uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego; 3) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpa-dów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego pra-wa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiające-mu raz w miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane; 4) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania czystości i porządku wo-kół rozstawionych pojemników. 5) Realizacja reklamacji dot. nieodebranych z nieruchomości odpadów zgodnie z har-monogramem z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – nie później niż w ciągu 24 godzin od przesłania zawiadomienia e-mail przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie niezwłoczne potwierdzenie rozpoznania oraz wykonania rekla-macji – na adres e-mail: marta.kretkiewicz@zakroczym.pl. Reklamacje występujące z przyczyn leżących po stronie właścicieli nieruchomości występują incydentalnie i będą rozpatrywane indywidualnie. 3. Odpady ulegające biodegradacji (kod 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01) 1) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy wielorodzinnej bę-dzie się odbywać w systemie workowym z miejsc wyznaczonych przez zarządców bu-dynków, z zastrzeżeniem, że właściciel nieruchomości (zarządcy budynków) mogą wystawić wraz z ww. workami większe odpady zielone np. drobne gałęzie, tuje itp., które przygotują wcześniej poprzez ich rozdrobnienie i włożenie do worków lub ich pocięcie do około 1 m długości i związane w taki sposób, aby nie utrudniały pracy Wykonawcy. 2) Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: a) materiał – folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów; b) kolorystyka i pojemność: brązowy – 120 l; c) oznakowanie – worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Urzędu Gminy Zakroczym oraz wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia szaty graficznej worków przeznaczonych do odbioru odpadów biode-gradowalnych; 3) Worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji (dla mieszkańców przystępują-cych do zbiórki, na wymianę oraz w ramach reklamacji) w ilościach zapewniających sprawne funkcjonowanie systemu zapewnia wykonawca. 4) Częstotliwość wywozu: w okresie od kwietnia do listopada przynajmniej raz w miesią-cu. Odbiór odpadów ulegających biodegradacji odbywać się będzie zgodnie z harmo-nogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5) Realizacja reklamacji dot. nieodebranych z nieruchomości odpadów zgodnie z harmo-nogramem z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – nie później niż w ciągu 24 godzin od przesłania zawiadomienia e-mail przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wy-konawcy będzie niezwłoczne potwierdzenie rozpoznania oraz wykonania reklamacji – na adres e-mail: marta.kretkiewicz@zakroczym.pl. Reklamacje występujące z przy-czyn leżących po stronie właścicieli nieruchomości występują incydentalnie i będą rozpatrywane indywidualnie. 6) Obowiązkiem wykonawcy będzie uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieru-chomości wielorodzinnych worków do zbierania odpadów komunalnych ulegających biodegradacji po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nie-ruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. Worki do odbioru odpadów komunalnych ulegających biodegra-dacji będą dostarczone mieszkańcom przez wykonawcę najpóźniej przy pierwszym odbiorze odpadów zmieszanych. 7) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów ulegają-cych biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowią-zującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu wraz z fakturą za wykonaną usługę po zakończeniu zbiórki odpadów. dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usługi wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane. 4. odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) oraz zużyte opony (kod 16 01 03) 1) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicz-nego oraz zużytych opon odbywać się będzie z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków (przy pojemnikach, altankach śmietnikowych, itp.) przy użyciu mobilnego sprzętu do odbioru selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 2) Częstotliwość odbioru – 2 razy w roku (kwiecień, październik) zgodnie z harmono-gramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Za-mawiającego. 3) Obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkoga-barytowych, zużytego sprzętu elektrycznego oraz elektronicznego poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usługi wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przeka-zane. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zabrania odpadów leżących w promieniu 5 metrów od pojemników lub koszy ulicznych, a w przypadku zabudowy wielorodzinnej ze-brania odpadów z altany śmietnikowej i jej otoczenia w promieniu do 5 metrów. Ob-owiązek ten dotyczy również pojemników segregacyjnych. W przypadku, gdy odpa-dy będą wystawiane w workach obowiązek uprzątnięcia odpadów obowiązuje wyko-nawcę w promieniu 5 metrów licząc od wjazdu na nieruchomość. III. Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (kody 10 01 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 16 01 03, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 08 02, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 11, 20 01 13*, 20 01 21, 20 01 23*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 80, 20 02 01, 20 03 07, ex 20 03 99 ): 1. Odbieranie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych zbiera-nych na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) odbywać się będzie w sposób selektywny: 1) Przeterminowane leki i chemikalia - odpowiednie pojemniki; 2) Zużyte baterie i akumulatory - odpowiednie pojemniki; 3) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 1 szt. KP-7 zamknięty; 4) Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne - 1 szt. KP-7 otwar-ty; 5) Odpady zielone (ogrodowe) – 1 szt. KP-7 zamknięty; 6) Tworzywa sztuczne, opakowaniowe odpady wielomateriałowe – pojemnik o pojemno-ści do 1500 l; 7) Szkło – pojemnik o pojemności do 1500 l; 8) Papier i tektura – pojemnik o pojemności do 1500 l; 9) Meble i odpady wielkogabarytowe – 1 szt. KP-7 otwarty; 10) Zużyte opony – 1 szt. KP-7 otwarty; - z zastrzeżeniem, że ilość ww. kontenerów może się zwiększyć o 1 szt. kontenera KP-7 (zamkniętego) lub o 1 szt. kontenera ( otwartego) oraz 1 szt. specjalnego, szczelnego i zamkniętego pojemnika przeznaczonego do zbiórki chemikaliów i 1 szt. specjalnego po-jemnika przeznaczonego do zbiórki zużytych lub zbędnych baterii i akumulatorów; 2. Kontenery typu KP-7, pojemniki o pojemności do 1500 l i kontener na odpady budowlane oraz odpowiednie pojemniki stanowią własność Wykonawcy. 3. Odbieranie odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych z PSZOK, polegać będzie na: 1) wywozie i opróżnianiu kontenerów i pojemników, określonych w pkt. 1 oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba - na bieżąco w zależności od zapotrzebowania (zapełnienie kontenera lub pojemnika), 2) opróżnianiu z częstotliwością, która uniemożliwi ich przepełnienie oraz zapewniając ciągłość dostarczania odpadów przez mieszkańców, 3) opróżnianiu na zgłoszenie pisemne, telefoniczne, faksowe lub e-mailowe, – z zastrzeżeniem, że ww. odbiór powinien nastąpić zgodnie ze wskazaną datą na zgłoszeniu (jeżeli Wykonawca będzie świadczył usługi w soboty wówczas termin realizacji ww. usługi będzie dotyczył również sobót); 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. karty przekazania odpadów wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane. 5. W okresie obowiązywania umowy mieszkańcy Gminy Zakroczym będą mogli oddać drobne odpady remontowe (do 0,5 m3 w skali roku), przeterminowane leki, zużyte chemikalia, żarówki, zużyte baterie i akumulatory w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Odbiór odpadów będzie następował z przystosowanej przez Zamawiającego zgodnie z przepisami prawa nieruchomości na terenie Gminy Zakroczym, którą Zamawiający wskaże wykonawcy, przy czym zbiórka i odbiór odpadów z ww. nieruchomości będzie odbywał się co najmniej dwa razy w tygodniu przez okres co najmniej 4 godzin. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi PSZOK w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, a ponadto zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu oraz urządzeń niezbędnych do obsługi punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Na terenie Miasta Zakroczym zlokalizowany jest Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), zlokalizowany przy ul. Byłych Więźniów Twierdzy Zakroczymskiej 11, wjazd na teren PSZOK odbywa się bramą wjazdową, oznakowaną tablicą informacyjną. IV. Odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych (odpadów niebezpiecznych po-wstających w gospodarstwach domowych (grupa 20 oraz odpady o kodzie 15 01 10*) : 1. Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych odbywać się będzie za pomocą mobilnego sprzętu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych (wszystkie wymienio-ne w obowiązującym katalogu odpadów w grupie 20 oraz odpady o kodzie 15 01 10*), a także za pomocą PSZOK. 2. Częstotliwość odbioru niebezpiecznych odpadów komunalnych: 1) Częstotliwość odbioru – 2 razy w roku (kwiecień, październik) zgodnie z harmono-gramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Za-mawiającego – w zakresie mobilnego sprzętu selektywnej zbiórki niebezpiecznych od-padów komunalnych; 2) zgodnie z harmonogramem otwarcia PSZOK. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niebezpiecznych odpadów komunalnych określonych w pkt 1 poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. kart przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usług (zbiórki) wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest posprzątanie wokół ww. miejsca ustawienia tego rodzaju odpadów, gdy zajdzie taka potrzeba. V. Odbiór odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Zakroczym (kod 20 03 03) 1. Z zastrzeżeniem pkt 4 opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta Zakroczym będzie na-stępował dwa razy w tygodniu, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonaw-cę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 2. Opróżnianie koszy ulicznych z miejscowości położonych w Gminie Zakroczym będzie na-stępował raz na dwa tygodnie, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonaw-cę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 3. Obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych określonych w pkt 1 i 2 poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonanie usług) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. kart przekazania odpadów za poprzedni miesiąc wraz informacją nt. instalacji do której ww. odpady zostały przekazane. 4. Ilość koszy do opróżnienia z terenu gminy Zakroczym to do 70 sztuk, z czego około 40 sztuk jest wykorzystywanych na terenie miasta Zakroczym, zaś 30 sztuk zostanie ustawio-nych od 01.01.2018 r. w okolicznych miejscowościach (sołectwach), wg wywozu w rozdz. II cz. 4 ust. 1 pkt. 6. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zabrania odpadów leżących w promieniu 5 metrów od pojemników lub koszy ulicznych, a w przypadku zabudowy wielorodzinnej zebrania odpa-dów z altany śmietnikowej i jej otoczenia w promieniu do 5 metrów. Obowiązek ten doty-czy również pojemników segregacyjnych. W przypadku, gdy odpady będą wystawiane w workach obowiązek uprzątnięcia odpadów obowiązuje wykonawcę w promieniu 5 metrów licząc od wjazdu na nieruchomość. Część 4. POZOSTAŁE DANE DOT. WYKONANIA USŁUGI 1. Dane charakteryzujące Zamawiającego: 1) Powierzchnia gminy wynosi 71,42 km2. 2) Liczba mieszkańców, zameldowanych na pobyt stały: 6003 osób, pobyt czasowy: 80 osób (stan na dzień 01.09.2017 r.). 3) Liczba osób obsługiwanych w ramach systemu gospodarki odpadami wynosi około 5600. 4) Szacuje się, że ok. 880 osób mieszka w zabudowie wielorodzinnej i ok. 4700 osób w zabudowie jednorodzinnej. 5) Liczba mieszkańców w mieście Zakroczym wynosi: 3153 osób (pobyt stały) i 45 osób (pobyt czasowy). Liczba mieszkańców na wsi wynosi: 2850 (pobyt stały) i 35 osób (po-byt czasowy). 6) Gmina Zakroczym liczy 17 sołectw w tym 18 miejscowości: Błogosławie, Czarna, Emo-linek, Janowo, Smoły, Swobodnia, Śniadowo, Trębki Nowe, Trębki Stare, Wojszczyce, Wólka Smoszewska, Mochty - Smok, Wygoda Smoszewska, Zaręby, Henrysin, Strubiny, Jaworowo-Trębki Stare, Smoszewo. 2. Dane charakteryzujące zamówienie - ilość nieruchomości: 1) liczba nieruchomości jednorodzinnych około 1380; 2) liczba budynków wielorodzinnych: 39; 3) liczba sołectw w gminie: 17; 4) liczba mieszkańców w mieście Zakroczym: 3153 osób (pobyt stały) i 45 osób (pobyt czasowy); 5) liczba mieszkańców na wsi – 2850 (pobyt stały) i 35 osób (pobyt czasowy); 6) Uwaga: Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmia-ny ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia mo-że wzrosnąć lub ulec zmniejszeniu i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicie-li nieruchomości, jednak nie więcej niż 10%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 23.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych i 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, które mogą dotyczyć: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 3) zdolności technicznej i zawodowej. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – zamawiający wyraża jako minimalne poziomy: 1) posiadanie aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez Burmistrza Gminy Zakroczym w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - wpis przedsiębiorcy musi obejmować kody odpadów objęte zamówieniem; 2) posiadanie aktualnego zezwolenia starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych; 3) posiadanie aktualnego wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający określa sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 ust. 3, 4, 5, 6 i 7 SIWZ. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 2. Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 8. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 9. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 10. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 11. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ. 12. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, kserokopia wpisu do rejestru działalności regulowanej, kserokopia zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych, kserokopia wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, wykaz instalacji do których będą przekazywane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości, wykaz usług, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych, dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. UWAGA: w przypadku składania dokumentów takich jak: wpis do rejestru działalności regulowanej, zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych, wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych - każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 13. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 6– 10. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 15. 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– jeżeli dotyczy; 16. wykaz instalacji, do których będą przekazywane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2013 r. poz. 1593, z późn. zm.) - załącznik nr 3A do SIWZ UWAGA: wykaz instalacji, o którym mowa w pkt 8 w przypadku jego niezłożenia, nie podlega uzupełnieniu na podstawie art 26 ust 3 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach