Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 26625 Wolanów, ul. Radomska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 186 015
- Data zamieszczenia: 2017-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Radomska 20
26625 Wolanów, woj. mazowieckie
tel. 486 186 015
REGON: 54880900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Wolanów wraz z utworzeniem punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych wraz z utworzeniem punktu selektywnej zbiórki odpadów z nieruchomości położonych na terenie Gminy Wolanów, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017r. poz. 1289), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012r. - Plan Gospodarki Odpadami Województwa Mazowieckiego, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów. W przypadku gdy Sejmik Województwa Mazowieckiego rozszerzy i zatwierdzi nową listę instalacji regionalnych do obsługi Regionu Radomskiego lub wejdą w życie przepisy prawne regulujące inny sposób przekazywania odpadów do instalacji regionalnych, odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych będą mogły być przekazywane do nowych Regionalnych Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. 2.1. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.1. Odbiór odpadów od mieszkańców Gminy Wolanów, selektywnie zebranych w workach o ujednoliconych kolorach, z częstotliwością i terminach ustalonych w harmonogramie. 2.1.2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Wolanów wg załącznika do SIWZ. 2.1.3. Zagospodarowanie odpadów w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów. 2.1.4. Zorganizowanie i prowadzenie na terenie Gminy Wolanów Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów komunalnych, zwanego dalej PSZOK. 2.1.5. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z akcji „Sprzątanie świata”. 2.1.6. Dostarczenie do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolanowie zlokalizowanego przy ul. Opoczyńskiej 23, pojemnika do selektywnego zbierania przeterminowanych leków, a także opróżnienie pojemnika w przypadku jego napełnienia. 2.1.7. Zaopatrzenie właścicieli nieruchomości w worki na zbieranie odpadów (w cenie oferty). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła Nr 87 9115 0002 0030 0300 0286 0006 Tytułem: Wadium w post. Nr ROŚ 271.12.2017 Ze względów księgowych w postępowaniach podzielonych na części uprasza się nie o sumowanie wadiów, a o wpłacanie wadium oddzielnymi przelewami. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: • wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonej przez Wójta Gminy Wolanów, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku gminach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, • posiadania wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, wymaganego zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, • zezwolenie Starosty lub Prezydenta (właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane na podstawie art. 41 ust.1, 2 i 3 pkt. 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, • umowę (lub promesę jej zawarcia) lub decyzję w zakresie recyklingu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach – na odbiór odpadów segregowanych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udostępnienie, obsługa, odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców Miasta Podkowa Leśna do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
Dodano: 2024-07-08 - Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów zielonych z obiektów administrowanych przez Mareckie Inwestycje Miejskie
Dodano: 2024-06-19 - ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOSCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z PUNKTÓW ODBIORÓW NA TERENIE AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE
Dodano: 2024-05-10 - 11/2024
Dodano: 2024-04-05 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z obiektów chodzących w skład Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2024-03-25 - Wywóz odpadów komunalnych z Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o. o. w Zagórzu oraz odpadów wielkogabarytowych
Dodano: 2024-03-04 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Siedlce oraz zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych
Dodano: 2024-03-04 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z obiektów chodzących w skład Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2024-02-20 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Siedlce oraz zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych
Dodano: 2024-02-08 - ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Dodano: 2024-02-05