Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka

Gmina Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Brańska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 730-58-52 , fax. 0-85 730-58-51
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudka
    ul. Brańska 13
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 730-58-52, fax. 0-85 730-58-51
    REGON: 50658960000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Rudka. 2. System odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Zamówienie obejmuje: 1) systematyczne odbieranie i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, gromadzonych w pojemnikach i workach, tj. odbieranie: a) pozostałości po selektywnie zebranych odpadach komunalnych, tj. niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) bioodpadów (w tym odpadów zielonych), c) popiołu i żużla, d) papieru, tektury, odpadów opakowaniowych z papieru oraz odpadów opakowaniowych z tektury, e) odpadów metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, odpadów opakowaniowych z metali oraz odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych, f) szkła, odpadów opakowaniowych ze szkła, g) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, h) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 2) wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Rudce w pojemniki i kontenery o 2 parametrach zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, umożliwiające gromadzenie dostarczonych przez mieszkańców odpadów oraz ich odbieranie i zagospodarowanie. W PSZOK będą zbieranie następujące odpady komunalne: a) pozostałości po selektywnie zebranych odpadach komunalnych, tj. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, b) papier, tektura, odpady opakowaniowe z papieru oraz odpady opakowaniowe z tektury, c) odpady metali, tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, odpady opakowaniowe z metali oraz odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, d) szkło, odpady opakowaniowe ze szkła, e) meble i inne odpady wielkogabarytowe, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, g) odpady niebezpieczne, h) chemikalia, i) przeterminowane leki, j) zużyte opony, k) zużyte baterie i akumulatory, l) odpady tekstyliów i odzieży, m) odpady budowlane i rozbiórkowe, n) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki; 3) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK w pojemniki, kontenery i worki, zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia, w terminie do dnia 01.01.2021 r.; 4) odbiór odpadów zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia, w terminie od dnia 01.01.2020 r.; 5) zastosowanie się do wymogów dotyczących przekazywania odpadów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia. 6) zastosowanie się do innych wymogów i zasad określonych przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 0/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.11.2019 r. do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brańsku, nr konta 20806300010010010013000008. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rudka, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wzór – załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Oświadczenie dotyczące osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (wzór – załącznik nr 8 do SIWZ) – dokument składany na wezwanie zamawiającego 3. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej – dokument składany razem z ofertą. 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – dokument składany na wezwanie zamawiającego. 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach