Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Markuszów

Gmina Markuszów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-173 Markuszów, Marka Sobieskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 818 072 , fax. 818 818 064
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markuszów
    Marka Sobieskiego 1
    24-173 Markuszów, woj. lubelskie
    tel. 818 818 072, fax. 818 818 064
    REGON: 43101960300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:ugmarkuszow.bip4.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Markuszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstałych i zebranych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Markuszów, w tym selektywnie zebranych, z następującą częstotliwością: 1) Zabudowa jednorodzinna: odpady frakcji „Metale i tworzywa sztuczne”. – raz na miesiąc odpady frakcji „Papier”- raz na trzy miesiące odpady frakcji „Bioodpadów”- w miesiącach od kwietnia do października dwa razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach raz w miesiącu popioły w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia - jeden raz na miesiąc odpady frakcji „Szkło” - raz na dwa miesiące odpady komunalne zmieszane –w miesiącach od kwietnia do października dwa razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach raz w miesiącu 2) Zabudowa wielorodzinna: odpady frakcji „Papier”- raz na trzy miesiące, odpady frakcji „Szkło” - jeden raz na dwa miesiące, odpady frakcji „Bioodpadów”- jeden raz na tydzień, odpady frakcji „Metale i tworzywa sztuczne”. – cztery razy w miesiącu, odpady komunalne zmieszane - jeden raz na tydzień, 3) Wyposażenie w pojemniki do gromadzenia odpadów w zabudowie wielorodzinnej: a) 3 pojemniki 1100 l na metale i tworzywa sztuczne, b) 1 pojemnik 1100 l na papier, c) 1 pojemnik 1100 l na bioodpady, d) 2 pojemniki na odpady zmieszane. Wyposażenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych na czas trwania umowy: a) dwa kontenery kp7, b) pojemnik 1100 l, c) kontener kp 5 lub kp7, 4) Obsługa Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ( zwanym dalej PSZOK) przyjmującego nieodpłatnie odpady selektywnie zebrane z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy oraz wyposażenie tego Punktu w odpowiednie pojemniki. PSZOK będzie funkcjonował w miejscu użyczonym przez Zamawiającego. Obsługę PSZOK przez odpowiednio przeszkolone osoby zapewnia Wykonawca. PSZOK będzie czynny w ostatni piątek miesiąca w godz. od 8ºº do 13ºº, oraz pierwszy piątek miesiąca od 14ºº do 16ºº, a w przypadku gdy piątek wypada w dzień wolny od pracy, w najbliższym dniu pracującym. Wykonawca nie ma prawa magazynowana na terenie PSZOK innych odpadów niż odpady komunalne dostarczone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Markuszów. W PSZOK obowiązują następujące limity przyjęć odpadów : 1.Zużyte opony samochodowe do 3,5 t- 8 sztuk / rok od gospodarstwa domowego 2. odpady wielkogabarytowe – 200 kg / rok od gospodarstwa domowego 3. odpady budowalne i rozbiórkowe- 1 m3/ rok od gospodarstwa domowego 5) Dostawę do gospodarstw domowych worków na odpady zebrane selektywnie w niezbędnej ilości, 6) Zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Wykonawca zobowiązany jest osiągnąć odpowiednie poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innym metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy. 7) Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca, w formie pisemnej dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1. Miesięczne zestawienie ilości (masy) wszystkich odebranych odpadów komunalnych, w tym niesegregowanych (zmieszanych) odebranych odpadów komunalnych, popiołu, segregowanych odpadów komunalnych, (z podaniem masy, kodów i rodzaju odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), wraz z potwierdzeniem dokumentów wagowych z miejsca ich zagospodarowania. 8) Wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy nie dopełniają obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, lub którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem, wraz dokumentacją fotograficzną i opisem stanu faktycznego w sposób umożliwiający niepodważalną identyfikację nieruchomości i potwierdzającą brak segregacji odpadów 9) Karty przekazania odpadów sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, potwierdzone dokumentami wagowymi. tylko w przypadku wystąpienia awarii elektronicznej bazy BDO 10) Liczbę nieruchomości z których zostały nieodebrane odpady, z podaniem przyczyny niezrealizowania usługi, 11) Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji dotyczących odbioru odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Wymóg ten dotyczy tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. 12) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach w ramach dokumentowania usługi odbioru Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Markuszów zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U 2020 poz.1439 z późn.zm). b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (baza BDO) prowadzony przez marszałka województwa lubelskiego, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty dotyczące grupy kapitałowej, pełnomocnictwo do reprezentacji (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach