Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zakroczym w 2017 roku

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05170 Zakroczym, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 853 223 , fax. 227 853 224
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7
    05170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 227 853 223, fax. 227 853 224
    REGON: 53091000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zakroczym w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Zakroczym w okresie od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zakroczym oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym prawa miejscowego). 2. Zakres prac obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z pobytem stałym i czasowym, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych); b) odbieranie odpadów segregowanych; c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji; d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon. 2) Odbieranie odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), tj. a) przeterminowane leki i chemikalia; b) zużyte baterie i akumulatory; c) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; d) odpady zielone(ogrodowe); e) odpady segregowane (metal, szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne i opakowaniowe odpady wielomateriałowe); f) meble i odpady wielkogabarytowe; g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony; 3) odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj.: rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby itp. (wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20) - za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 4) oferowanie właścicielom nieruchomości zakupu lub najmu pojemników. Zakup lub najem będzie przedmiotem właściwej umowy pomiędzy Wykonawcą a właścicielem nieruchomości. Oferowane pojemniki muszą być czyste i estetyczne. Koszt sprzedaży lub najmu pojemników nie może być wliczony w cenę zamówienia. W przypadku nieruchomości zabudowanych budynkami wielolokalowymi przez właściciela nieruchomości rozumie się zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zarządcę nieruchomości. Dlatego też zgodnie z powyższym dostarczenie pojemników do zabudowy wielorodzinnej może odbywać się na podstawie właściwej umowy pomiędzy wykonawcą a zarządcą nieruchomości; 5) Opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Zakroczym. 3. SPOSÓB WYKONYWANIA USŁUGI 1. Odbieranie odpadów z zabudowy jednorodzinnej Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) a) Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l (nieruchomości zamieszkałe do 4 osób włącznie) lub z pojemników o pojemności 240 l (nieruchomości zamieszkałe powyżej 4 osób) oraz worków o pojemności 120l. Właściciele nieruchomości zapewniają ww. pojemniki na nieruchomościach oraz utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. b) Odbieranie pojemników sprzed posesji lub miejsc specjalnie wydzielonych na składowanie odpadów, dostępne od ulicy (boksy, altany). W szczególnie uzasadnionych przypadkach (brak możliwości wystawienia przed posesję, działkę pojemnika, brak dojazdu do działki itp.), Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady w miejscu uzgodnionym z właścicielem nieruchomości. c) Częstotliwość wywozu 1 raz na dwa tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. d) Realizacja „reklamacji” (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) – nie później niż w ciągu 24 godzin od przesłania zawiadomienia fax. lub e-mail przez Zamawiającego. Rozpoznanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr (22) 785 26 22 lub e-mail: urzad@zakroczym.pl e) Obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasady bliskości (art.20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiąc wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów za poprzedni miesiąc. f) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie wokół ww. pojemników (worków), gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zebranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (ww. właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzajów worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie dwóch tygodni będzie niewystarczająca). 2) selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40) a) Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym bezpośrednio sprzed posesji właściciela nieruchomości. Wprowadza się trzy rodzaje worków: 1. żółty na odpady z tworzyw sztucznych i odpadów wielomateriałowych oraz na metal; 2. niebieski na odpady z papieru i tektury; 3. zielony na odpady ze szkła; b) Worki do selektywnej zbiórki odpadów (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę oraz w ramach reklamacji) zapewnia wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: (i) materiał – folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów; (ii) kolorystyka i pojemność: żółty – 120 l, niebieski – 120 l, zielony –120 l; (iii) oznakowanie – worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Urzędu Gminy Zakroczym oraz wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów. c) Realizacja „reklamacji” (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) – nie później niż w ciągu 24 godzin od przekazania zawiadomienia fax. lub e-mail przez Zamawiającego. Rozpoznanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr (22) 785 26 22 lub e-mail: urzad@zakroczym.pl d) Obowiązkiem wykonawcy będzie: (i) uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. Worki do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych będą dostarczone mieszkańcom przez wykonawcę najpóźniej przy pierwszym odbiorze odpadów zmieszanych; (ii) zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów na 4 frakcje odbierane osobno tj. papier, plastik, szkło i metal za poprzedni miesiąc; (iii) posprzątanie wokół ww. worków, gdy zajdzie taka potrzeba. e) Częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu, wg harmonogramu uzgodnionego przez wykonawcę z Zamawiającym. 3) Odpady ulegające biodegradacji (kod 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01) a) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości. b) Worki będą dostarczone mieszkańcom przy odbiorze odpadów zmieszanych. c) Worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji (dla mieszkańców przystępujących do zbiórki, na wymianę oraz w ramach reklamacji ) w ilościach zapewniających sprawne funkcjonowanie systemu zapewnia wykonawca. d) Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: (i) materiał – folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów; (ii) kolorystyka i pojemność: brązowy – 120 l; (iii) oznakowanie – worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Urzędu Gminy Zakroczym oraz wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia szaty graficznej worków przeznaczonych do odbioru odpadów biodegradowalnych; e) Częstotliwość wywozu: 4 razy w roku (maj, czerwic, wrzesień, listopad) wg harmonogramu uzgodnionego przez wykonawcę z Zamawiającym. f) Realizacja „reklamacji” (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) – nie później niż w ciągu 24 godzin od przekazania zawiadomienia fax. lub e-mail przez Zamawiającego. Rozpoznanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr (22) 785 26 22 lub e-mail: urzad@zakroczym.p g) Obowiązkiem wykonawcy będzie: (i) uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do zbierania odpadów ulegających biodegradacji po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków; (ii) zagospodarowanie odebranych odpadów ulegających biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usługi. 4) Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) oraz zużyte opony (kod 16 01 03) a) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużyte opony odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości przy użyciu mobilnego sprzętu do odbioru selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; b) Częstotliwość odbioru – 1 raz w roku, wg harmonogramu uzgodnionego przez wykonawcę z Zamawiającym. c) Realizacja „reklamacji” (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) – nie później niż w ciągu 24 godzin od przekazania zawiadomienia fax. lub e-mail przez Zamawiającego. Rozpoznanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr (22) 785 26 22 lub e-mail: urzad@zakroczym.pl d) Obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usługi. 2. Odbieranie odpadów z zabudowy wielorodzinnej 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) a) Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 1100l lub kontenerów KP 7 o poj. 7 000 l. Właściciele nieruchomości zapewniają ww. pojemniki na danych nieruchomościach oraz utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. b) Ilość budynków wielorodzinnych wynosi: 39. c) Częstotliwość wywozu: 2 razy w tygodniu, w dniach uzgodnionych przez Wykonawcę z Zamawiającym. d) Realizacja „reklamacji” (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) – nie później niż w ciągu 24 godzin od przekazania zawiadomienia fax. lub e-mail przez Zamawiającego. Rozpoznanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr (22) 785 26 22 lub e-mail: urzad@zakroczym.pl e) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc wraz z fakturą za wykonaną usługę dowodów potwierdzających te czynności, tj. karty przekazania odpadów za poprzedni miesiąc. f) Obowiązkiem wykonawcy będzie również posprzątanie wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zebranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39 i 20 01 40) a) Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy wielorodzinnej prowadzone będzie w systemie workowym (worki opisano w niniejszym rozdziale w pkt 2 lub poprzez pojemniki o pojemności do 1500 l, z zachowaniem następującej kolorystyki: (i) pojemnik żółty z napisem „plastik” lub „metal” do odpadów z tworzyw sztucznych i odpadów wielomateriałowych, oraz do odpadów z metali; (ii) pojemnik niebieski z napisem „papier” do odpadów z papieru i tektury; (iii) pojemnik zielony z napisem „szkło” do odpadów ze szkła. b) Obowiązkiem wykonawcy będzie: (i) monitorowanie i opróżnianie pojemników z częstotliwością gwarantującą nie zaleganie odpadów przy pojemnikach, nie rzadziej jednak niż 1 raz na dwa tygodnie; (ii) zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów na 4 frakcje odbierane osobno tj., papier, plastik, szkło i metal za poprzedni miesiąc; (iii) bieżące utrzymywanie czystości i porządku wokół rozstawionych pojemników. c) Realizacja „reklamacji” (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) – nie później niż w ciągu 24 godzin od przekazania zawiadomienia fax. lub e-mail przez Zamawiającego. Rozpoznanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr (22) 785 26 22 lub e-mail: urzad@zakroczym.pl. 3) Odpady ulegające biodegradacji (kod 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01) a) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym (worki opisano w niniejszym rozdziale w pkt 3 lit. d) z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków (przy pojemnikach, altanach śmietnikowych itp.). b) Worki do pierwszego odbioru odpadów ulegających biodegradacji wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy odbiorze odpadów zmieszanych. c) Worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji (dla mieszkańców przystępujących do zbiórki, na wymianę oraz w ramach reklamacji) zapewnia wykonawca. d) Częstotliwość wywozu: 4 razy w roku (maj, czerwiec, wrzesień, listopad) wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. e) Realizacja „reklamacji” (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) – nie później niż w ciągu 24 godzin od przekazania zawiadomienia fax. lub e-mail przez Zamawiającego. Rozpoznanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr (22) 785 26 22 lub e-mail: urzad@zakroczym.pl f) Obowiązkiem wykonawcy: i. uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości wielorodzinnych worków do zbierania odpadów ulegających biodegradacji po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie na nieruchomości nowych pustych worków w dniu odbioru, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków; ii. zagospodarowanie odebranych odpadów ulegających biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu wraz z fakturą za wykonaną usługę po zakończeniu zbiórki odpadów. dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usługi. 4) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) oraz zużyte opony (kod 16 01 03) a) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon odbywać się będzie z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków (przy pojemnikach, altankach śmietnikowych, itp.) przy użyciu mobilnego sprzętu do odbioru selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. b) Częstotliwość odbioru – 1 raz w roku, wg harmonogramu uzgodnionego przez wykonawcę z Zamawiającym. c) Obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego oraz elektronicznego poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usługi. 3. Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (kody 10 01 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 16 01 03, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 08 02, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 11, 20 01 13*, 20 01 21, 20 01 23*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 80, 20 02 01, 20 03 07, ex 20 03 99 ): 1) Odbieranie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych zbieranych na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) odbywać się będzie w sposób selektywny: a) Przeterminowane leki i chemikalia - odpowiednie pojemniki i pod zadaszeniem; b) Zużyte baterie i akumulatory - odpowiednie pojemniki i pod zadaszeniem; c) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny –odpowiednie pojemniki i pod zadaszeniem; d) Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne- odpowiedni kontener z otwieraną klapą boczną; e) Odpady zielone (ogrodowe) – 1 szt KP-7 otwarty; f) Tworzywa sztuczne i opakowaniowe odpady wielomateriałowe – 1 szt KP- 7 zamknięty; g) Szkło – 1 szt KP-7 zamknięty; h) Papier i tektura – 1 szt KP-7 zamknięty; i) Meble i odpady wielkogabarytowe – zbierane pod zadaszeniem; j) Zużyte opony – zbierane pod zadaszeniem; 2) Kontenery typu KP-7 i kontener na odpady budowlane oraz odpowiednie pojemniki stanowią własność Wykonawcy. 3) Z zastrzeżeniem pkt 6 i 7 odbiór odpadów z PSZOK polegać będzie na odbiorze, załadowaniu i wywozie odpadów zbieranych pod zadaszeniem oraz na wywozie i opróżnianiu ww. kontenerów i pojemników i posprzątaniu terenu wokół nich, o ile zajdzie zajdzie taka potrzeba. 4) Odbiór odpadów następować będzie na bieżąco w zależności od potrzeb. 5) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. Karty przekazania odpadów. 6) W okresie obowiązywania umowy mieszkańcy Gminy Zakroczym będą mogli oddać drobne odpady remontowe (do 0,5 m3 w skali roku), przeterminowane leki, zużyte chemikalia, żarówki, zużyte baterie i akumulatory w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym raz w miesiącu przez okres co najmniej 4 godzin, odbiór odpadów będzie następował z przystosowanej przez Zamawiającego zgodnie z przepisami prawa nieruchomości na terenie Gminy Zakroczym, którą Zamawiający wskaże wykonawcy, przy czym zbiórka i odbiór odpadów z ww. nieruchomości będzie odbywał się co najmniej dwa razy w tygodniu przez okres co najmniej 4 godzin. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi PSZOK w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, a ponadto zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu oraz urządzeń niezbędnych do obsługi punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Na terenie Miasta Zakroczym zlokalizowany jest Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), zlokalizowany przy ul. Byłych Więźniów Twierdzy Zakroczymskiej 11, wjazd na teren PSZOK odbywa się bramą wjazdową, oznakowaną tablicą informacyjną. PSZOK jest czynny przez cały rok w następujące dni robocze: a) wtorki w godz. 13:00 – 17:00 b) czwartki w godz. 9:00 – 13:00. 4. Odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych (odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (grupa 20) : 1) Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych odbywać się będzie za pomocą mobilnego sprzętu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych (wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie 20), a także za pomocą PSZOK. 2) Częstotliwość odbioru niebezpiecznych odpadów komunalnych: (a) dwa razy w roku, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym z Zamawiającym – w zakresie mobilnego sprzętu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych; (b) zgodnie z harmonogramem otwarcia PSZOK. 3) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niebezpiecznych odpadów komunalnych określonych w pkt 1 poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy o odpadach) oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. kart przekazania odpadów w miesiącu następującym po wykonaniu usług (zbiórki). 5. Odbiór odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie miasta Zakroczym(kod 20 03 03) 1) Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta Zakroczym będzie następował dwa razy w tygodniu, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 2) Obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych określonych w pkt 1 poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonanie usług) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. kart przekazania odpadów za poprzedni miesiąc. 3) Ilość koszy do opróżnienia: do 40 szt. 4) Wykonawca przy opróżnieniu koszy zobowiązany jest do uprzątnięcia odpadów znajdujących się w obrębie koszty w promieniu 5 metrów oraz utrzymywanie czystości i porządku wokół rozstawionych koszty ulicznych. 4. POZOSTAŁE DANE DOT. WYKONANIA USŁUGI 1. Dane charakteryzujące Zamawiającego: 5) Powierzchnia gminy wynosi 71,42 km2. 6) Liczba mieszkańców, zameldowanych na pobyt stały: 6034 osób, pobyt czasowy: 44 osób (stan na dzień 28.11.2016 r.). 7) Liczba osób obsługiwanych w ramach systemu gospodarki odpadami wynosi ok. 5574. 8) Szacuje się, że ok. 880 osób mieszka w zabudowie wielorodzinnej i ok. 4 820 osób w zabudowie jednorodzinnej. 9) Liczba mieszkańców w mieście Zakroczym wynosi: 3171 osób (pobyt stały) i 48 osób (pobyt czasowy). Liczba mieszkańców na wsi wynosi: 2863 (pobyt stały) i 28 osób (pobyt czasowy). 10) Gmina Zakroczym liczy 17 sołectw w tym 18 miejscowości: Błogosławie, Czarna, Emolinek, Janowo, Smoły, Swobodnia, Śniadowo, Trębki Nowe, Trębki Stare, Wojszczyce, Wólka Smoszewska, Mochty - Smok, Wygoda Smoszewska, Zaręby, Henrysin, Strubiny, Jaworowo-Trębki Stare, Smoszewo. 6. Dane charakteryzujące zamówienie - ilość nieruchomości: 1) liczba nieruchomości jednorodzinnych ok. 1380; 2) liczba budynków wielorodzinnych: 39; 3) liczba sołectw w gminie: 17; 4) liczba mieszkańców w mieście Zakroczym: 3171 osób (pobyt stały) i 48 osób (pobyt czasowy); 5) liczba mieszkańców na wsi – 2863 (pobyt stały) i 28 osób (pobyt czasowy); 6) Uwaga: Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych i 00/100) 5. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach