Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Szydłowo - w terminie od 1.04.2014 r. do 31.12.2016 r.

Gmina Szydłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64-930 Szydłowo, Jaraczewo 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 211 55 21 , fax. 67 211 55 21
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
    Jaraczewo 2 2
    64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie
    tel. 67 211 55 21, fax. 67 211 55 21
    REGON: 57079124700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Szydłowo - w terminie od 1.04.2014 r. do 31.12.2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych stałych powstających i odbierających z nieruchomości niezamieszkałych, będących własnością Gminy Szydłowo. 2.Realizując zagospodarowanie odpadów odebranych z nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Szydłowo ,Wykonawca zobowiązany jest do: a)przekazywania odebranych odpadów z nieruchomości niezamieszkałych komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych do której przynależy Gmina Szydłowo wynikającej z Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi na lata 2012-2017. b)zagospodarowania we własnym zakresie przekazując odebrane odpady komunalne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 3.Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez organizację zbierania zmieszanych odpadów komunalnych z terenów nieruchomości niezamieszkałych, będących własnością Gminy Szydłowo. 4.Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na: a)odpady niesegregowane zmieszane (kod 20 03 01), b)odpady z oczyszczalni -skratki- (kod 19 08 01) Częstotliwość odbioru i wywozu - 1 raz w tygodniu 5.Odbiór i transport odpadów. 1.Ilość odpadów komunalnych, które należy odebrać w okresie od dnia 01.04.2014 r. do dnia 31.12.2016 r. została określona wg obliczeń szacunkowych. a)odpady niesegregowane zmieszane - 127 Mg, Ilość odpadów może ulec zmianie w zależności od potrzeb, jednak wartość usług w 2014, 2015 i 2016 r. realizowanych na podstawie umowy zawartej na skutek niniejszego postępowania nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 2.Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem odbioru odpadów komunalnych dla Gminy Szydłowo. Odpady komunalne należy odbierać w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 22.00. 3.Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru odpadów na terenie Gminy Szydłowo na podstawie informacji zawartych w specyfikacji. Harmonogram odbioru odpadów stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca sporządzi harmonogram w uzgodnieniu z Zamawiającym i przekaże oficjalnie do tut. Urzędu do dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Wykonawca ma obowiązek: a.ponoszenia kosztów oraz dokonywanie naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenie pojemników). b.wyposażenia punktów gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki: (MGB 120 L będących własnością Gminy Szydłowo) i kosze uliczne będące własnością Wykonawcy. Pojemniki MGB 1100L -szkoły i cmentarze- wyposaża również wykonawca. c.zachowania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojemników zlokalizowanych w punktach zbiórki. 5.Wykonawca musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 6.Wykonawca wraz z fakturą za zrealizowane usługi przekaże zamawiającemu kopie dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania tj. karty przekazania odpadów. 7.W zakresie sprawozdawczości Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania kwartalnych sprawozdań (w formie papierowej i elektronicznej EXCEL). Sprawozdanie musi zawierać: a)informacje o masie odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane zmieszane odpady komunalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 950500002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szydlowo.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną