Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Radomin

Gmina Radomin ogłasza przetarg

  • Adres: 87404 Radomin, Radomin
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 837 522
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomin
    Radomin
    87404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 837 522
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Radomin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całej masy stałych odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radomin, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny w szczególności: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, zbiórka odpadów wielkogabarytowych 2 raz w roku, w ciągu jednego dnia w po 2 godziny w każdej z trzech miejscowości: Radomin, Płonne i Dulsk oraz wywóz odpadów z uroczystości gminnych na zgłoszenie zamawiającego maksymalnie 2 razy w roku. 1.2. Zamówienie obejmuje wyposażenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w worki na odpady zbierane selektywnie (segregowane), w terminie do 10.01.2017r. Wykaz worków (ilość i pojemność) określono przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do transportu i przekazania odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Region 3 Lipnowsko-Rypiński, dla zapewnienia osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji, przekazywanych do składowania. 1.4. Wykonawca w ramach zamówienia, obowiązany jest do zbierania odpadów, w okresach, jak zapisano w uchwałach Rady Gminy Radomin, podanych w niniejszym SIWZ i ogłoszeniu; 1.5. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wykonania zamówienia do przestrzegania i stosowania następujących ustaw, rozporządzeń, planów, regulaminów i programów, a mianowicie: 1) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, 2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 3) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5) ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, 6) ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach, 7) ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne, 8) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, 9) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów, 10) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, 11) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, 12) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów, 13) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 14) uchwały Nr XXVI/434/12 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 24 września 2012 r. w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012-2017 z perspektywą na lata 2018-2023”, 15) uchwały Nr XXVI/435/12 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 24 września 2012 r. w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012-2017 z perspektywą na lata 2018-2023” (Dz. Urz. Woj. Kuj. -Pom. z 2012, poz. 2028), 16) Uchwały Nr XXI/148/16 Rady Gminy Radomin z dnia 28 czerwca 2016 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Radomin 17) Uchwały Nr XXXI/168/12 Rady Gminy Radomin z dnia 28 listopada 2012r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2012 r. poz. 3202); 18) Uchwały Nr XXXII/188/12 Rady Gminy Radomin z dnia 18 grudnia 2012r. wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wysokości stawki opłaty oraz stawki za pojemnik (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2012r. poz. 3834) 19) Uchwały Nr XXXII/189/12 Rady Gminy Radomin z dnia 18 grudnia 2012r. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2012r. poz. 3835). 2. Informacje charakteryzujące Gminę Radomin oraz dane dotyczące zbieranych odpadów, do postępowania przetargowego. a) powierzchnia Gminy Radomin 8.077 ha (80,77 km2) b) ogólna ilość nieruchomości (posesji), z których powinny być odbierane odpady) - około 996 i 46 nieruchomości niezamieszkanych c) liczba ludności wg deklaracji 3446 osób d) ilość sołectw - 16 (w tym: z integralnymi częściami sołectw) jak poniżej l.p. Nazwa sołectwa Liczba nieruchomości zamieszkałych według deklaracji Liczba osób zamieszkałych według deklaracji Nieruchomości z segregacją odpadów wg deklaracji Nieruchomości bez segregacji odpadów według deklaracji Liczba gospodarstw Liczba osób Liczba gospodarstw Liczba osób 1 Bocheniec 66 216 59 201 7 15 2 Dulsk 136 454 114 395 22 59 3 Gaj 28 106 23 99 5 7 4 Jakubkowo 11 63 11 63 0 0 5 Kamionka 22 85 20 82 2 3 6 Łubki 31 109 30 108 1 1 7 Piórkowo 71 284 65 270 6 14 8 Płonko 18 72 18 72 0 0 9 Płonne 103 387 96 372 7 15 10 Radomin 258 846 217 755 41 91 11 Rętwiny 61 216 53 198 8 18 12 Rodzone 22 60 20 57 2 3 13 Szafarnia 82 249 73 234 9 15 14 Szczutowo 28 83 25 79 3 4 15 Wilczewo 34 119 32 115 2 4 16 Wilczewko 25 97 22 90 3 7 Razem 996 3446 878 3190 118 256 Uwaga : Zamawiający informuje, że Wykonawca winien przewidzieć ewentualne zwiększenie ilości odpadów o 15 %, które wynikać będą z powstania nowej zabudowy i zmian w deklaracjach. W takim przypadku wartość wynagrodzenia ryczałtowego przez okres trwania umowy nie ulegnie zmianie. e) Ilość zebranych odpadów oraz zawartych umów, na terenie Gminy Radomin. 1) Odpady zebrane w 2013r. Ogółem 252,7 ton w tym: zmieszane (niesegregowane) 212,0 ton szkło 32,1 ton tworzywo sztuczne 8,6 ton 2) Odpady zebrane w 2014r. ogółem 391,7 ton w tym: zmieszane (niesegregowane) 279,5 ton szkło 83,2 ton tworzywo sztuczne 29,0 ton 3) Odpady zebrane w 2015r. Ogółem 462,8 ton w tym: zmieszane (niesegregowane) 356,6 ton szkło 55,4 ton tworzywo sztuczne 45,1 ton 3. Szczegółowy opis wykonania zamówienia. 3.1. Zamówienie dotyczy (odbioru i zagospodarowania) następujących rodzajów odpadów: a) zmieszanych odpadów komunalnych, b) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych tj. tworzywa sztuczne, szkło, metal, papier, opakowania wielomateriałowe, 3.2. Rodzaj, ilość worków oraz wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia worków w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, a także na terenie nieruchomości niezamieszkałych w których powstają odpady komunalne (oprócz cmentarzy). 2) Wszystkie worki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. Worki powinny być wykonane z odpowiedniej grubości folii, odpornej na rozerwanie w trakcie użytkowania. 2.1) Worki powinny być w poniżej wymienionych kolorach lub oznaczone napisem, odpowiednim do danego rodzaju zbieranego odpadu, a mianowicie: a) do odpadów szkła – worek o pojemności 120 l koloru zielonego lub z napisem SZKŁO - dla nieruchomości zamieszkałych: ok. 878 szt. - dla nieruchomości nie zamieszkanych: ok. 35 szt. b) do odpadów tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych – worek o pojemności 120 l koloru żółtego lub z napisem PLASTIK - dla nieruchomości zamieszkałych: ok. 878 szt. - dla nieruchomości nie zamieszkanych : ok. 35 szt. c) do odpadów papieru - worek o pojemności 120 l koloru niebieskiego lub z napisem z napisem PAPIER - dla nieruchomości zamieszkałych: ok. 878 szt. - dla nieruchomości nie zamieszkanych: ok. 35 szt. 2.2) Worki muszą zostać dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do 10.01.2017r. W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po tej dacie wykonawca dostarczy worki w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. Worki, do odpadów zbieranych w sposób selektywny, muszą być dostarczane co miesiąc (przy każdym odbiorze odpadów selektywnych). W przypadku zgłoszeń mieszkańców o zwiększonym zapotrzebowaniu na worki wykonawca dostarczy odpowiednią ilość według zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia worków do nieruchomości na każde wezwanie zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia. 3) Worki mogą zostać pozostawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości lub dostarczone tylko na teren nieruchomości. 4) Zamawiający dostarczy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne, na dzień podpisania umowy. 5) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z przyczyn należących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wymiany pojemnika na swój koszt w porozumieniu z właścicielem pojemnika. 6) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników. 8) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania kalendarza z harmonogramami odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości i innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. Harmonogram odbioru odpadów, Wykonawca dostarczy mieszkańcom, w terminach: a) na 2017r. – do 10 stycznia 2017r. b) na 2018r. – do 23 grudnia 2017r. W harmonogramie należy zawrzeć informację dla właścicieli i użytkowników nieruchomości, o konieczności wystawienia pojemników ze zgromadzonymi odpadami w ustalony dzień odbioru, w widocznym i dostępnym miejscu, umożliwiając w ten sposób transport pojemnika do pojazdu. Wykonawca może zmienić harmonogram wywozu odpadów. Wówczas na 14 dni przed planowaną zmianą wywozu należy poinformować zamawiającego oraz właścicieli nieruchomości dostarczając nowy harmonogram wywozu. W ostatnim miesiącu realizacji usługi tj. w grudniu 2018r. wywóz odpadów ma nastąpić w ostatnim tygodniu miesiąca. Harmonogram i jego zmiany wymagają akceptacji zamawiającego. 9) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną lub nagranie oraz protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania raportów wagowych z odbioru i dostarczenia do RIPOK. 3.3. Transport i przekazanie odpadów do właściwej regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - RIPOK 1) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Radomin Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. do RIPOK Regionu 3 lipnowsko – rypińskiego co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Radomin odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie, Regionalnych Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. 2) Instalacje w wymienionym RIPOK Regionie 3, są dla siebie wzajemnie instalacjami za stępczymi, w przypadku awarii. Dopuszcza się przekazywanie odpadów (w przypadku awarii lub innych zdarzeń uniemożliwiających przyjmowanie odpadów) do instalacji regionalnych w sąsiednich regionach gospodarki odpadami, zgodnie z zasada bliskości lub ekonomicznej efektywności. 3.4. Częstotliwość odbioru odpadów: 1) zmieszane odpady komunalne – będą odbierane jeden raz w miesiącu, z wyjątkiem świetlicy w Radominie oraz Dulsku, w których odbiór odpadów odbywać się będzie 2 razy w miesiącu. 2) odpady segregowane: papier i tekturę, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe oraz szkło – będą odbierane raz w miesiącu 3) zbiórka odpadów wielkogabarytowych – 2 raz w roku, w ciągu jednego dnia po 2 godziny w każdej z trzech miejscowości: Radomin, Płonne i Dulsk. 4) odbiór odpadów po imprezach gminnych typu dożynki maksymalnie 2 razy w roku na zgłoszenie zamawiającego. 4. Odbiór odpadów z cmentarzy: zamówienie nie dotyczy odbioru odpadów z cmentarzy. 5. Zakres zamówienia nie obejmuje : - odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych, - organizowania, prowadzenia i utrzymania PSZOK 6. Wymagania sanitarne dotyczące wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomin. 7. Wymagania dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia i obowiązki wobec Zamawiającego 1) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Sprawozdania powinny być sporządzane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków; 2) Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie rocznego sprawozdania z realizacji zadań zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o których mowa w art. 9q ustawy. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zmówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający; 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w Rozdziale IV pkt. 3.2. 10) opisu przedmiotu zamówienia; 4) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu gminy Radomin; 5) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzenia i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. 6) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu Dokumentów Potwierdzających Recykling (DPR), jako dokumentów potwierdzających przekazanie wybranych odpadów komunalnych do miejsc prowadzenia działalności w zakresie recyklingu, które muszą potwierdzać pochodzenie odpadów z terenu Gminy Radomin. W przypadku nie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu w poszczególnych latach obowiązywania umowy, Wykonawca podda się odpowiedzialności w takim zakresie, w jakim będzie odpowiadać Gmina Radomin (kary pieniężne). 8. Przy przygotowaniu oferty zaleca się korzystanie ze wzorów druków załączonych do SIWZ. Wykonawca może sporządzić własne druki jednak ich treść musi być zgodna z treścią druków przygotowanych przez zamawiającego. 9. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępnione będą na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl – BIP – Zamówienia Publiczne – Przetargi 2016, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 14, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku. 10. Wymogi dotyczące zatrudnienia pracowników 1. Stosownie do postanowień zawartych w przepisie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie w ocenie Zamawiającego jest wykonywaniem pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj. wykonywaniem pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę: 1) kierowca 2) ładowacz 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Rozdziale IV ust. 10 pkt 1. ppkt.1) i 2) niniejszej SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania warunków ww. wymogu - przeprowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego wykonawca przedłoży w terminie 10 dni od dnia otrzymania wezwania wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazanych Rozdziale IV ust. 10 pkt 1. ppkt.1) i 2) niniejszej SIWZ czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawę umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składające oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Informację takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar czasu pracy powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach