Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Mełgiew oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK).

Gmina Mełgiew ogłasza przetarg

  • Adres: 21-007 Mełgiew, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 460 57 00 , fax. 81 460 57 90
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mełgiew
    ul. Partyzancka 2
    21-007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. 81 460 57 00, fax. 81 460 57 90
    REGON: 43101958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmelgiew.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Mełgiew oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Mełgiew oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), zapisami „Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022” przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/349/2016 z dnia 2 grudnia 2016 r., zapisami uchwały nr XXIV/350/2016 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 2 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022”, zapisami uchwały nr XLI/618/2018 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 18 czerwca 2018 r. zmieniającej uchwałę w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022, zapisami Uchwały nr VII/145/2019 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 24 czerwca 2019 r. zmieniającej uchwałę w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022”, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mełgiew. 2. Dane charakteryzujące zamówienie 1) Powierzchnia gminy wynosi 95,64 km2; 2) W skład gminy wchodzi 21 sołectw: Dominów, Franciszków, Jacków, Janowice, Janówek, Jozefów, Krępiec I, Krępiec II, Krzesimów I, Krzesimów II, Lubieniec, Minkowice, Mełgiew I, Mełgiew II, Nowy Krępiec, Piotrówek, Podzamcze, Trzeciaków, Trzeszkowice, Żurawniki, Minkowice Kolonia; 3) Liczba mieszkańców gminy Mełgiew wynosi 9668 osób wg. stanu na dzień 30 września 2019 r. 4) Liczba gospodarstw domowych – 3186 z szacunkowym wzrostem do 2% (stan na dzień 30.09.2019 r.); 5) Liczba osób ujętych w złożonych deklaracjach – 8808 osób (stan na dzień 30.09.2019r.) 6) Liczba budynków wielorodzinnych (bloki) – 2 (Franciszków ul. Rumiankowa, Podzamcze). 3. Zestawienie średniej miesięcznej ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z Gminy Mełgiew za 2018r. i od stycznia do 31 lipca 2019r. kod odpadu Rodzaj odpadu Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg] w 2018 r Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg] do 31 lipca 2019 r. 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 1421,740 950,560; 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 28,740 6,440; 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 21,980 41,470; 20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach 13,380 29,460; 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 46,480 38,050; 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 37,100 27,090; 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 11,700 0,000; 15 01 07 Opakowania ze szkła 97,020 62,45; 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy 0,000 0,000; 17 01 02 Gruz ceglany 0,000 0,000; 19 12 01 Papier i tektura 0,000 0,000; 20 01 23 Urządzenia zawierające freon 0,000 0,520; 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 0,000 1,760. 4. Zestawienie średniej miesięcznej ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) znajdującego się w Mełgwi, przy ul. Partyzanckiej 42 za 2018r. i od stycznia do 31 lipca 2019r. kod odpadu Rodzaj odpadu Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg] w 2018 r Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg] do 31 lipca 2019 r. 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20,540 0,840; 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 16,500 10,970; 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 2,080 0,670; 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 2,060 0,090; 15 01 07 Opakowania ze szkła 5,050 2,010; 16 01 03 Zużyte opony 7,420 5,600; 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy 68,230 35,870; 17 01 02 Gruz ceglany 9,860 6,230; 20 01 35 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 0,000 2,280. 5. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: 1) W dniu podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów. 2) Harmonogram odbioru odpadów na 2020 r. zostanie uzgodniony i przekazany Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 3) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki, będące własnością Wykonawcy, oraz w worki, przed pierwszym dniem świadczenia usług odbioru odpadów. 4) Wyposażenia właścicieli nieruchomości jednorodzinnych (gospodarstw domowych) w pojemniki na odpady komunalne zmieszane o poj. 240 l – szacowana ilość pojemników – 3186 sztuk. Przy czym, w przypadku gdy dostarczony pojemnik będzie niewystarczający objętościowo dla danego gospodarstwa, wykonawca dostarczy dodatkowy pojemnik o poj. 240 l. Dodatkowy pojemnik zostanie dostarczony w przypadku stwierdzenia maksymalnie 2-krotnego przepełnienia podczas odbiorów lub na zgłoszenie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje dostarczenia dodatkowych pojemników w ilości do 400 sztuk. 5) Wyposażenia raz w miesiącu, w dniu odbioru odpadów zebranych selektywnie, właścicieli nieruchomości, którzy prowadzą selektywną zbiórkę odpadów komunalnych w worki LDPE 120 L :z nadrukiem „papier” (kolor niebieski) – 1 szt. na gospodarstwo domowe; z nadrukiem „szkło” (kolor zielony) – 1 szt. na gospodarstwo domowe; z nadrukiem „metale i tworzywa sztuczne” ( kolor żółty) – 1 szt. na gospodarstwo domowe; z nadrukiem „bio” ( kolor brązowy) – 1 szt. na gospodarstwo domowe. 6) Wyposażenia nieruchomości wielorodzinnych: a) w pojemnik do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o poj. min. 2,5 m3 z podziałem na frakcje: z napisem „szkło” ( kolor zielony) – 2 szt.; z napisem „papier”(kolor niebieski) – 2 szt.; z napisem „ metale i tworzywa sztuczne”( kolor żółty) – 2 szt.; z napisem „bio” (kolor brązowy) – 2 szt. b) na pozostałe odpady nie objęte segregacją: 6 szt. pojemników. o poj. co najmniej 1100 l; 1 szt. kontener o poj. 10 m3 usytuowany w Podzamczu (blok). 7) Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w kontenery na wszystkie frakcje wymienione w ust. 7 pkt b), w tym na frakcje: gruz, odpady wielkogabarytowe, opony, bioodpady o pojemności powyżej 15 m3, odbierze nagromadzone odpady w sposób selektywny z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), który zlokalizowany będzie w miejscowości Mełgiew ul. Partyzancka 42. a) Punkt czynny będzie jeden raz w tygodniu, w dniu roboczym, w godzinach od 7.15 do 15.15. b) PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych, we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny obejmujących następujące frakcje: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz bioodpady, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe. 8) Wykonawca zorganizuje co cztery tygodnie razem z comiesięcznym odbiorem odpadów komunalnych zbiórkę popiołu (w workach własnych). 9) Wykonawca zorganizuje nie mniej niż 1 raz w trakcie obowiązywania umowy zbiórkę mebli, odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego, elektronicznego (po wcześniejszym powiadomieniu mieszkańców o terminie zbiórki). Ilość odbiorów może ulec zmianie w przypadku zadeklarowania przez wykonawcę większej częstotliwości odbiorów w ramach kryterium oceny ofert „Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów”. 10) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy wyposaży, zgłoszone przez Zamawiającego, nowe miejsca gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 11) Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów oraz sposobie segregacji. W tym celu sporządza zatwierdzane przez Zamawiającego harmonogramy odbioru, które przekazuje Zamawiającemu do umieszczenia na stronie internetowej http://melgiew.pl/193-al-odpady-komunalne.html oraz przekazuje właścicielom nieruchomości. 12) Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów. Wykonawca dokona usługi dezynfekcji pojemników dostarczonych właścicielom nieruchomości zamieszkałych co najmniej jeden raz w okresie trwania umowy w miesiącach wiosenno- letnich. Terminy dezynfekcji zostaną ustalone z Zamawiającym. 13) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, także odpadów leżących obok pojemników. Ogranicza się ilości odbierania bioodpadów (skoszona trawa, liście) odbieranych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości do 2 worków o pojemności 120 l miesięcznie przy czym przez cały czas trwania umowy odpady te będą przyjmowane bez limitów ilościowych w PSZOK. Ogranicza się ilości odbierania: mebli, odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego, elektronicznego do terminów wskazanych w harmonogramie odbioru przygotowanym przez Wykonawcę. 14) Odbiór i transport odpadów zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny wykonywany będzie w jednym terminie, w sposób uniemożliwiający ich mieszanie. 15) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami: a) odpady zmieszane: z zabudowy jednorodzinnej ze wszystkich miejscowości gminy – co cztery tygodnie; z zabudowy wielorodzinnej w miejscowości Franciszków ul. Rumiankowa (blok), Podzamcze (blok) – jeden raz w tygodniu; b) odpady podlegające wydzieleniu w drodze selektywnej zbiórki: z zabudowy jednorodzinnej ze wszystkich miejscowości gminy – co cztery tygodnie; z zabudowy wielorodzinnej w miejscowości Franciszków ul. Rumiankowa (blok), Podzamcze (blok) – jeden raz w tygodniu; odpady z PSZOK – jeden raz w tygodniu. 16) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości sprzed posesji Wykonawca powinien realizować w godzinach od 7.00 – 20.00. 17) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 18) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji dotyczącej nieodebrania z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, w przeciągu 72 godzin od otrzymania zawiadomienia e – mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. 19) W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, podmiot odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym wójta oraz właściciela nieruchomości. (art. 6ka ust.1 Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości. 20) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do instalacji komunalnej wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2020. W przypadku awarii instalacji komunalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczej określonej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2020. 21) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 – 19 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701) lub samodzielnego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 22) Prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. 23) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informację o ilości i rodzaju odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Mełgiew. Raport miesięczny jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę w danym miesiącu. 24) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 25) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) uchwały Rady Gminy Mełgiew z dnia 29 września 2017 r. nr XXXI/205/17 w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Mełgiew przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw. 26) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Rozporządzeniu Ministra środowiska z dnia 14 grudnia 2016 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016 r. poz. 2167) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U z 2017 r. poz. 2412) przekazywanych do składowania oraz obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. Osiągnięte poziomy recyklingu w latach 2013-1018 przez Gminę Mełgiew dostępne są na stronie internetowej pod adresem: http://melgiew.pl/193-al-odpady-komunalne.html . 27) Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. 28) Wymagania w zakresie dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: a) co najmniej trzy pojazdy bezpylne przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) w tym przynajmniej jeden pojazd o masie całkowitej do 12 ton o maksymalnym rozstawie osi do 3,5 m (przystosowany do poruszania się po wąskich i krętych drogach gminnych spełniających wymagania Dyrektywy nr 2007/715/EC norma Euro 6 – samochód ekologiczny), w tym co najmniej jeden pojazd przystosowany do mycia i dezynfekcji pojemników, którego konstrukcja zapobiega przedostaniu się ścieków, powstających przy myciu i dezynfekcji pojemników do środowiska, spełniający wymagania Dyrektywy nr 2007/715/EC norma Euro 6, b) co najmniej dwa pojazdy dwufunkcyjne wyposażone w dźwignik (typu hakowiec) oraz żuraw do opróżniania pojemników z odpadami selektywnymi, w tym co najmniej jeden pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 12 ton, spełniający wymagania Dyrektywy nr 2007/715/EC norma Euro 6. Pojazdy winny spełniać następujące warunki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości m.in.: trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS) umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju.6. Wymagania dotyczące bazy magazynowo-transportowej: Wykonawca dysponuje bazą magazynowo-transportową, zgodnie z postanowieniami parg. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122), w związku z przepisami art. 6d ust. 4 pkt 6 i art. 9d ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz.U.2019 r. poz. 701). 7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace fizyczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 1) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040). 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 3) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ustępie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 7 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Szacowana ilość odpadów komunalnych przewidzianych do odbioru i zagospodarowania dla 8 miesięcy w roku 2020 wynosi: 1320,00 Mg. Ilości odpadów podane przez Zamawiającego dla 8 miesięcy w 2020 roku mają charakter orientacyjny i podane zostały na potrzeby obliczenia ceny oferty. Szacowana ilość odpadów może ulec zmianie zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych), które może być wnoszone w formie:Pieniężnej w postaci przelewu bankowego,poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej,gwarancji ubezpieczeniowej,poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110).2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 79 8689 0007 3000 0867 2000 0050 w tytule przelewu podając: Wadium dla postępowania przetargowego pn.: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Sprawa nr ZP 271.7.2019.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. 27 listopada 2019 r. przed godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).2. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Warunek spełni Wykonawca, który posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, należy złożyć kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Mełgiew, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. b) wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (tzw. BDO) w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów żądanych w rozdziale VI C ust. 2 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach