Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Dynów.

Gmina Miejska Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6521093 w. 49 , fax. 166 521 093
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dynów
    Rynek 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6521093 w. 49, fax. 166 521 093
    REGON: 65090026900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Dynów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Dynów. 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1) Odbieranie odpadów komunalnych, określonych poniżej, wytworzonych na terenie Gminy Miejskiej Dynów, a pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Rodzaje odpadów: -zmieszane odpady komunalne, -szkło -papier -metale -tworzywa sztuczne w tym opakowania wielomateriałowe, - odpady komunalne ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, - przeterminowane leki, - odbieranie wskazanych odpadów od właścicieli nieruchomości w ramach tzw. obwoźnej zbiórki odpadów: - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, 2) Zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3) Osiąganie określonych poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych : papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, osiąganie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne a także ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 3) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem tj. m.in. przedkładanie Zamawiającemu sprawozdań rocznych zgodnie ze zobowiązaniem wynikającym z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4) Kontrola właścicieli nieruchomości w zakresie zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Dynów. 5) Sprzedaż worków na odpady segregowane i zmieszane, prowadzona w co najmniej dwóch utworzonych przez Wykonawcę na terenie Gminy Miejskiej Dynów punktach sprzedaży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w części II SIWZ –„OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” i w umowie stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia na transport odpadów wydanego na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach związku z art.233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 2) dokumenty o których mowa w punkcie 10.8 SIWZ.- jeżeli dotyczy 3) dowód wniesienia wadium (nie dotyczy formy pieniężnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach