Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice

Urząd Gminy w Radziemicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-107 Radziemice, Radziemice
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 856 244 , fax. 123 856 244
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Radziemicach
    Radziemice 74
    32-107 Radziemice, woj. małopolskie
    tel. 123 856 244, fax. 123 856 244
    REGON: 54756600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziemice.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Radziemice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 9.1. W postępowania mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy i określone w pkt 9.2. SIWZ. 9.2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Radziemice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. b) aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub wpis do rejestru zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (Dz. U. 2018r. poz. 992 z późn. zm.) c) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia: Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie) usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których mieszkają mieszkańcy o łącznej masie odpadów komunalnych, co najmniej 1000 Mg odebranych w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy oraz załączy dowody określające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: Potencjał techniczny, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej: a) Samochodem specjalnym (śmieciarka) przystosowanym do opróżniania pojemników o pojemności 60 l, 120 l, 240 l, 360l, 1100 l. b) Samochodem przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów w workach oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. c) Samochodem przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych, wyposażonych w HDS 4) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3A PZP a) realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917 z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. Art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 z późn. zm.) na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim, fizycznym wykonywaniu robót. b) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia określone zostały w załącznikach nr 8 i 10. Powyższe wymagania określają w szczególności:  Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych  Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań  Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób skierowanych do wykonywania robót budowlanych na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 10 do SIWZ. 9.3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. 9.4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Opis sposobu przygotowywania ofert. 14.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 14.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. 14.3. Oferta musi zawierać: 14.3.1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 14.3.2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 10 niniejszej specyfikacji: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) – oryginał, b) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Radziemice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, c) aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub wpis do rejestru zgodnie z art. 233 ustawy z dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm.), d) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, e) wykaz usług wraz z dowodami (wg załącznika nr 3 do SIWZ), f) wykaz narzędzi (wg załącznika nr 4 do SIWZ), g) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 5 do SIWZ), h) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 14.3.3. Do oferty należy załączyć również pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa, dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika. 14.4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 14.5. Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu, każda strona z tekstem musi być poświadczona za zgodność z oryginałem, z adnotacją „za zgodność z oryginałem” przez uprawnionego przedstawiciela odpowiednio wykonawcy lub podmiotu. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu. Za podpisanie uznaje się podpis złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 14.6. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie powinno być parafowane własnoręcznie przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione. 14.7. Strony oferty winny być kolejno ponumerowane. 14.8.1. W przypadku gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4. 14.8.2. Zastrzeżone informacje wraz z uzasadnieniem zastrzeżenia winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i opisane: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”. 14.8.3. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018r. poz. 419 z późn. zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 14.9. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Urząd Gminy w Radziemicach Radziemice 74 32 - 107 Radziemice oraz opisane: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice” oraz „nie otwierać przed dniem 02.12.2020 r. przed godz. 1030” 14.10. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 14.7. – 14.9. nie będzie skutkować odrzuceniem oferty, lecz wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tych wymagań będą obciążały Wykonawcę. 14.11. Ofertę należy złożyć w 1 egzemplarzu. 14.12. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno być opakowane tak jak oferta, a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem „ZMIANA”. 14.13. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian) z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. 15. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 15.1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Radziemicach, Radziemice 74 32 - 107 Radziemice w sekretariacie 15.2. Termin składania ofert upływa dnia 02.12.2020 r. o godz.1000 15.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie ofertę, która została złożona po terminie. 15.4. Otwarcie ofert nastąpi w Gminnym Ośrodku Kultury w Radziemicach, Radziemice 89, 32-107 Radziemice w dniu 02.12.2020 r. o godz.1030 (sala konferencyjna). Otwarcie ofert jest jawne. 15.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 15.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i warunków płatności zawartych w ofertach (termin płatności faktury VAT).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach