Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Aleksandrów Kujawski

Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2824855 , fax. 054 2822101
  • Data zamieszczenia: 2015-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
    ul. Słowackiego 8 8
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2824855, fax. 054 2822101
    REGON: 91086638200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Aleksandrów Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Aleksandrów Kujawski 2/ Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Miejskiej Aleksandrów Kujawski w pojemniki do zbierania odpadów segregowanych lub zmieszanych oraz utrzymanie tych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym 3/ Rodzaj odpadów stanowiących przedmiot zamówienia Odpady komunalne przez które rozumie się odpady powstające w gospodarstwach domowych, z wyłączeniem pojazdów wycofanych z eksploatacji, a także odpady niezawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych; zmieszane odpady komunalne pozostają zmieszanymi odpadami komunalnymi, nawet jeżeli zostały poddane czynności przetwarzania odpadów, która nie zmieniła w sposób znaczący ich właściwości; Gmina Miejska Aleksandrów Kujawski: powierzchnia gminy: 723 ha Ilość odpadów zebranych w poprzednich latach: 2015 - 1.075,52 Mg /zmieszane za I półrocze/ 373,80 Mg /segregowane za I półrocze/ 2014 - 1.051,88 Mg /zmieszane za III kwartały/ 236,71 Mg /segregowane za III kwartały/ 2013 - 1 656,70 Mg /zmieszane/ 66,96 Mg /segregowane/ 4. Liczba obsługiwanych w 2015r. mieszkańców nieruchomości zamieszkałych /z deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi/: Gmina Miejska Aleksandrów Kujawski 9 854, w tym 407 osoby zadeklarowały niesegregowane odpady komunalne /w trakcie realizacji zamówienia przewiduje się wzrost tej liczby o ok. 5%/ 5. Liczba obsługiwanych w 2015r. nieruchomości zamieszkałych /z deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi/: Gmina Miejska Aleksandrów Kujawski 2 229 /w trakcie realizacji zamówienia przewiduje się wzrost tej liczby o ok. 5/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00zł 2. Forma wadium: 1/ wadium musi obejmować cały okres związania ofertą /30dni/ i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a/ w pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275/, 2/ W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a/ nazwę dającego zlecenie /Wykonawcy/, beneficjenta gwarancji /Zamawiającego/, gwaranta /banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/ oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Konsorcjum, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b/ określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c/ kwotę gwarancji, d/ termin ważności gwarancji, e/ zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie f/ zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 3/ postanowienia pkt 12.3.2 IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt 12.2.1/ lit. b/ i e/ IDW cześć I SIWZ. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1/ w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim numer konta: 51 9537 0000 2001 0017 9735 0006. 2/ w przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji /chyba, że z warunków gwarancji jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. - wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/. 3/ Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości - /wadium/ /tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, ze wadium zostało złożone przez Wykonawcę/. W każdym razie gwarancja musi być wniesiona przed upływem terminu składania ofert /niezależnie od formy wadium/. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. 1/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2/ Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrowkujawski.pl ; www.bip.aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach