Przetargi.pl
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bulkowo w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”

Gmina Bulkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-454 Bulkowo, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 265 20 13, , fax. 24 265 23 50
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bulkowo
    ul. Szkolna 1
    09-454 Bulkowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 265 20 13, , fax. 24 265 23 50
    REGON: 61101570900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bulkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bulkowo w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej, wielolokalowej i nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy, i innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Gminy Bulkowo w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Bulkowo, obejmuje: 1. Wyposażenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w: 1.1. Pojemniki o następującej pojemności: a) 120 l; b) 240 l; c) 1100 l; 1.2. Worki o określonej kolorystyce: a) koloru niebieskiego (120 l) oznaczonych napisem „Papier” przeznaczonych na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury; b) koloru zielonego (max. 120 l) oznaczonych napisem „Szkło” przeznaczonych na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; c) koloru żółtego (120 l) oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne” przeznaczonych na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe wielomateriałowe; d) koloru brązowego (max. 120 l) oznaczonych napisem „BIO” przeznaczonych na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. 1.3. Pojemniki o pojemności 120 l i 240 l oraz worki do segregacji odpadów z przeznaczeniem dla mieszkańców w przypadku nowo zamieszkałych nieruchomości bądź uszkodzenia pojemników – ilość wg potrzeb Zamawiającego. 1.4. Pojemniki na odpady komunalne zmieszane i pozostałości po sortowaniu przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom, winny być oznakowane w logo firmy oraz zawierać informację o sposobie korzystania z nich. Worki na odpady segregowane muszą spełniać następujące parametry: a) materiał - folia polietylenowa LDPE; b) pojemność - max. 120 dm3 ; c) kolory: niebieski, zielony, żółty, brązowy; d) grubość - co najmniej 60 mikronów. Ilość worków powinna być dostosowana do potrzeb właścicieli nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady komunalne zebrane selektywnie i zmieszane, które właściciel nieruchomości wystawi w dniu odbioru do drogi publicznej. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć odrębną umowę (poza przedmiotem niniejszego zamówienia) z właścicielami nieruchomości, jeżeli zgłoszą oni potrzebę wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami (a nie workami) na odpady segregowane (pojemniki powinny być opatrzone logo firmy i naklejkami z napisami: PAPIER, SZKŁO, METAL I TWORZYWO SZTUCZNE, BIO) bez ponoszenia przez Gminę z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 2. Wyposażenie nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy, i innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych. Zasady odbioru odpadów z niniejszych nieruchomości są takie same jak w przypadku nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy; 3. Selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z wyłączeniem popiołu, b) papieru, c) szkła, d) tworzyw sztucznych, e) metali, f) opakowań wielomateriałowych, g) odpadów ulegających biodegradacji w tym bioodpadów. 4. Przeprowadzenie 2 razy w ciągu trwania umowy mobilnej zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z harmonogramem zbiórki ustalonym z Zamawiającym. Przedmiotowe odpady Wykonawca będzie zobowiązany odebrać od właścicieli nieruchomości, którzy wcześniej zgłoszą taką potrzebę u Zamawiającego. Właściciele nieruchomości będą zobowiązani dostarczyć odpady do ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych). Na trzy dni przed terminem zbiórki Wykonawca otrzyma wykaz punktów z których należy odebrać odpady. 5. Selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK): a) przeterminowanych leków i chemikaliów (2 x pojemnik specjalistyczny o pojemności 120 l), b) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek (1 x pojemnik specjalistyczny o pojemności 120 l) c) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (KP7 otwarty), d) zużytych baterii i akumulatorów (1 x pojemnik specjalistyczny o pojemności 240 l); e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; f) odpadów budowlano – remontowych i rozbiórkowych (KP7 zamknięty), g) odpadów zielonych (KP7 zamknięty), h) odpadów z tekstyliów i odzieży (1100 l), i) papieru i tektury (1100 l), j) szkła (1100 l), k) opakowań wielomateriałowych (1100 l), l) tworzyw sztucznych (1100 l), m) metali (1100 l), n) popiołu (5 x 1100 l) Odbieranie z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zużytych opon nie wchodzi w zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Bulkowo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) posiada zezwolenie na transport odpadów komunalnych, w tym niebezpiecznych odpadów komunalnych, c) posiada wpis do rejestru Bazy Danych o Odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia prowadzonego przez Marszałka Województwa, d) jest wpisany do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach