Gmina Koniusza ogłasza przetarg
- Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
- Data zamieszczenia: 2018-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
Koniusza 55
32-104 Koniusza, woj. małopolskie
tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
REGON: 351555051 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Koniusza” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Koniusza. 1. Zakres zamówienia obejmuje: a) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), b) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie „u źródła” oraz w punkcie selektywnego zbierania odpadów w sposób gwarantujący niezmieszanie ich z innymi rodzajami odpadów zbieranych selektywnie, c) transport odebranych odpadów do miejsc ich zagospodarowania, d) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, e) utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 3.1. Realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 ze zm.) – na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę następujące osoby: 1) kierowców samochodów służących do odbioru odpadów komunalnych, 2) ładowaczy odpadów komunalnych, 3) pracowników obsługujących PSZOK, 4) pracownika/pracownicy do obsługi reklamacji i bieżącego nadzoru nad odbiorem odpadów (min. do przyjmowania zgłoszeń dot. dostarczenia pojemników na odpady). 3.2. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. b) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób skierowanych do wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ).W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może weryfikować za pomocą pracownika Urzędu Gminy Koniusza (wskazanego w umowie), czy zakres przedmiotu zamówienia jest rzeczywiście realizowany wskazanym personelem, zatrudnionym na umowę o pracę. Ponadto Zamawiający, w sytuacji gdy poweźmie wątpliwości co do sposobu zatrudnienia personelu może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Sankcje związane z niedopełnieniem niniejszego obowiązku przewiduje umowa (wzór Umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Natomiast za nieprawidłowości ze strony Podwykonawcy w zakresie wskazanego przez Zamawiającego obowiązku zatrudniania na umowę o pracę osób do wykonania określonych czynności, odpowiadać będzie obok Podwykonawcy również Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 27 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy 00/100 PLN), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 2018-12-20 do godz. 10:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż: a) Wykonawca wpisany jest do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Koniusza w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), b) Wykonawca wpisany jest do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami w zakresie podmiotu zbierającego zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny co do wszystkich grup sprzętu objętych zakresem przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 922 ze zm.). c) Wykonawca wpisany jest do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami w zakresie podmiotu transportującego odpady co do wszystkich kodów odpadów objętych zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 poz. 922 ze zm.). d) Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie i magazynowanie odpadów w PSZOK na terenie do którego posiada tytuł prawny położonym na obszarze gminy Koniusza, wydane przez organ właściwy terytorialnie, w zakresie umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wymaganych uprawnień wykazuje każdy Wykonawca wspólnej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4) wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, składany jest w dniu podpisania umowy), 6) dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę/y należy przedłożyć w dniu podpisania umowy) 7) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP.87.2024 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - KPP Wadowice
Dodano: 2024-07-05 - ZP.88.2024 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - PP Brzeźnica
Dodano: 2024-07-05 - ZP.89.2024 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - Ilkowice - Łęg Tarnowski
Dodano: 2024-07-05 - Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych, komunalnych i innych wytwarzanych w „Szpitalu Miejskim w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-26 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - KP Szczurowa
Dodano: 2024-06-18 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki i PSZOK-u w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-05-23 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 – zamówienie podobne do SOK/05/2023/B cz. 2
Dodano: 2024-05-18 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
Dodano: 2024-05-17 - Wykonanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
Dodano: 2024-04-06 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2024-04-02